eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › "Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych w systemie "Zaprojektuj i Wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 8305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ab89be7-1e2a-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030678/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308887/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.31.12.2022.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7986615,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących stworzenie centrum turystyczno-rekreacyjnego poprzez renowację Golejowa, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
II. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, tj. wykonanie prac projektowych, obejmujących zakres planowanych robót budowlanych, zgodnie z zakresem opisanym w programie funkcjonalno – użytkowym (stanowiących załącznik do opisu przedmiotu zamówienia) wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub decyzji o pozwoleniu na budowę, jeśli będzie wymagana oraz zakres prac wskazany w pkt III poniżej.
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych, wynikających z programu funkcjonalno – użytkowego, zgodnie z opracowaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, oraz:
a) obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (dotyczy wymaganych prawem przypadków),
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. protokoły, instrukcje obsługi i konserwacji zamontowanych urządzeń, świadectwa dopuszczenia, atesty oraz DTR zamontowanych urządzeń, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, instrukcje eksploatacji i użytkowania obiektu/ów),
c) przeprowadzenie regulacji i rozruchu technologicznego wraz z przekazaniem nowych instalacji do eksploatacji,
d) przeszkolenie użytkowników w zakresie nowo zainstalowanych urządzeń,
e) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej i pamiątkowej o źródłach finansowania zadania,
f) przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania.
III. Etap I przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt II.1) obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie niezbędnych materiałów (np. map do celów projektowych),
2) uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznej wersji projektu budowlanego,
3) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD z nośnikami danych w formacie pdf - w ilości 1 egz.), zwanej dalej w umowie dokumentacją projektowo – kosztorysową obejmującą w szczególności:
a) dokumentację projektową (projekt budowlany obejmujący wszystkie branże) - w ilości 5 egz. w wersji papierowej,
b) przedmiar robót i kosztorys inwestorski – w ilości po 2 egz. w wersji papierowej,
c) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – w ilości 1 egz. w wersji papierowej,
4) uzyskanie koniecznych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganych do przystąpienia do realizacji przedmiotowego zadania,
5) zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych/uzyskanie i dostarczenie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
6) inne konieczne prace niezbędne dla prawidłowego wykonania I Etapu przedmiotu umowy.
Przedmiotowe opracowania muszą być spójne i skoordynowane we wszystkich branżach, jak również zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno – użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne rysunki szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem.
Do realizacji robót budowlanych Wykonawca winien przystąpić po odbiorze dokumentacji projektowej, uzyskaniu pozwolenia na budowę/zgłoszeniu robót budowlanych oraz po protokolarnym przekazaniu placu budowy.
IV. Etap II przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt II.2) obejmuje w szczególności:
1) budowę parterowych budynków obsługujących kąpielisko, pole namiotowe, park linowy oraz Ośrodek „Wilga”, budynek sauny z szatniami, zewnętrznymi natryskami i WC, budynek typu szkieletowego (kontenerowego) z pomieszczeniem dla ratowników oraz kasą, połączony z częścią pod wypożyczalnię sprzętów wodnych, magazyn,
2) przebudowę istniejącego Ośrodka „Wilga” wraz z demontażem kolidujących istniejących domków letniskowych, zakup nowych domków letniskowych z wyposażeniem (wykaz wyposażenia – zał. nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia), przebudowę istniejącego budynku świetlicy, wymianę ogrodzenia, budowę ciągów komunikacyjnych oraz miejsc postojowych,
3) przebudowę istniejącej promenady (deptak) na odcinku od mostu do kąpieliska wraz z przebudową oświetlenia,
4) budowę nowych ciągów komunikacyjnych – dojazd do Ośrodka „Wilga” oraz pola namiotowego, drogi serwisowe na terenie Ośrodka „Wilga” oraz pola namiotowego,
5) budowę ścieżki rekreacyjno – edukacyjnej wzdłuż brzegu dużego stawu,
6) budowę pomostu wędkarskiego,
7) budowę parku linowego wraz z ogrodzeniem i wyposażeniem niezbędnym do jego użytkowania,
8) przebudowę istniejącego pola namiotowego z punktem zrzutu nieczystości dla samochodów kempingowych, punktami poboru energii elektrycznej i wody dla trzech boksów oraz budowę wiaty/altanki grillowej, wymianę ogrodzenia, dostawę i montaż małej architektury: stołów piknikowych, koszy na śmieci,
9) remont boiska do piłki siatkowej,
10) remont istniejącego mostu,
11) budowę/przebudowę sieci zewnętrznych, przyłączy i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych, teletechnicznych i monitoringu wizyjnego, sieci wifi,
12) zakup i montaż elementów małej architektury: ławki, kosze na odpadki, stojaki rowerowe, tablice informacyjne, lampy (oświetlenie promenady i Ośrodka „Wilga”, pola namiotowego, stołów piknikowych z ławkami),
13) zakup sprzętu rekreacyjnego (m.in.: kajaki, rowery wodne, rowery turystyczne) wraz z niezbędnym wyposażeniem,
14) utwardzenie i oznakowanie istniejących szlaków pieszo-rowerowych na wskazanych odcinkach na terenach leśnych oraz wokół jeziorek,
zgodnie z dokumentami (w załączeniu),
15) inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie II Etapu przedmiotu zamówienia.
V. Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 13 SWZ, wraz z następującymi dokumentami:
1) wykaz wyposażenia,
2) program funkcjonalno – użytkowy,
3. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 12 SWZ.
4. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 48 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
5. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
6. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Termin wykonania zamówienia 420 dni od dnia podpisania umowy, w tym wykonanie I etapu w terminie 120 dni od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45212130-6 - Roboty budowlane w zakresie parków rozrywki

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

34928200-0 - Ogrodzenia

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowania złożono jedną ofertę
1. (oferta nr 1) – Konsorcjum Firm: Lider: Zakład Usług Wodno-Melioracyjnych i Rekultywacji Sp. J. Mieczysław Siemaszek, Antoni Gancarz, ul. Portowa 14, 27-600 Sandomierz (REGON 830226055), Partner: Inżynieria Wodna s.c. Końskie Ryszard Herman, Zbigniew Duran, ul. Łazienna 8, 26-200 Końskie (REGON 362854960) - cena ogółem brutto: 6 985 552,85zł, zaoferowany okres gwarancji i rękojmi-72 m-ce.
Ww. oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie przedmiotowego zamówienia, tj.: kwotę ogółem brutto: 5 566 522,50 zł (słownie złotych: pięć milionów pięćset sześćdziesiąt sześć tysięcy pięćset dwadzieścia dwa 50/100)
Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6985552,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6985552,85 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.