Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00246796/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00277863/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu rewitalizacji kamienic przy Starym Rynku w Poznaniu oraz projektu modernizacji i renowacji wnętrz budynku Ratusza – Muzeum Poznania, Oddziału Muzeum Narodowego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Poznaniu
1.3.) Oddział zamawiającego: MNP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcinkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-745
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mnp.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.mnp.art.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu rewitalizacji kamienic przy Starym Rynku w Poznaniu oraz projektu modernizacji i renowacji wnętrz budynku Ratusza – Muzeum Poznania, Oddziału Muzeum Narodowego w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b691202-feb7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.281.2.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zadania częściowego nr 1 jest wykonanie projektu rewitalizacji kamienic przy Starym Rynku 42 i 43 – Muzeum Mieszkańców oraz kamienicy przy ul. Klasztornej 22/23, stanowiącej zaplecze biurowo – magazynowe dla Ratusza – Muzeum Poznania, Oddziału Muzeum Narodowego w Poznaniu zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku 1a do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 168781,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zadania częściowego nr 2 jest wykonanie projektu modernizacji i renowacji wnętrz budynku Ratusza – Muzeum Poznana, Oddziału Muzeum Narodowego w Poznaniu zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 67224,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Piotr Staszewski Architekt
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zbigniew Michnowicz Architekt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822131476
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHNOWICZ STASZEWSKI ARCHITEKCI
jakie przetargi wygrała firma
MICHNOWICZ STASZEWSKI ARCHITEKCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486661,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Piotr Staszewski Architekt
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zbigniew Michnowicz Architekt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822131476
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHNOWICZ STASZEWSKI ARCHITEKCI
jakie przetargi wygrała firma
MICHNOWICZ STASZEWSKI ARCHITEKCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sterylizatora parowego wraz z montażem i koniecznymi pracami budowlano- instalacyjnymi dostosowawczymi w Centralnej Sterylizatorni
- Pogwarancyjna opieka serwisowa zasilania rezerwowego w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w poznaniu, Pile i Kaliszu
- Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń garderoby aktorskiej w siedzibie Estrady Poznańskiej
- Dostawa papieru do EKG, EEG, drukarek laboratoryjnych, pojemników do wycinków histopatologicznych, mankietów udowych, podkładów j.u, fartuchów foliowych, gąbek do toalety jamy ustnej, kocy itd.
- Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
- "Wykonanie usługi przeniesienia tymczasowej hali namiotowej na teren nieruchomości przy ul. Zamkowej nr 1 w Skokach"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE PROGRAMU KONSERWATORSKIEGO I DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ TOWARZYSZĄCYCH MODERNIZACJI WYSTAW STAŁYCH ORAZ STREFY WEJŚCIOWEJ NA PARTERZE I W PIWNICY RATUSZA STAROMIEJSKIEGO
- WYKONANIE PROJEKTU PLASTYCZNEGO ORAZ DOKUMENTACJI WYKONAWCZEJ DLA ZADANIA: WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ W MUZEUM HISTORII TORUNIA
- WYKONANIE REMONTU ELEWACJI W MUZEUM HISTORII TORUNIA W DOMU ESKENÓW WRAZ Z PRACAMI DODATKOWYMI
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
- "Roboty budowlane i porządkowe na terenie dawnego cmentarza ewangelickiego - część zachodnia w formule zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.