eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczawnicaPrzebudowa drogi gminnej 364905K w km od 0+000 do 0+620 w miejscowości Szczawnica



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej 364905K w km od 0+000 do 0+620 w miejscowości Szczawnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103

1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182622203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej 364905K w km od 0+000 do 0+620 w miejscowości Szczawnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1cd56a0-fca8-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003681/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej 364905K w km od 0+000 do 0+620 w miejscowości Szczawnica, Gmina Szczawnica (Osiedle)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289475

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 989823,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej 364905K w km od 0+000 do 0+620 w miejscowości Szczawnica”
W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące roboty:

1. Zerwanie istniejącej nawierzchni jezdni z bloczków betonowych oraz kostki brukowej i betonowych płyt wielootworowych na części chodnika przeznaczonej do przebudowy.
2. Regulacja obrzeży betonowych jezdni.
3. Wyrównanie i zagęszczenie mechaniczne podbudowy.
4. Regulacja krat ściekowych i studni.
5. Ułożenie nawierzchni jezdni z betonu szczotkowanego o grubości 15cm w deskowaniu.
6. Nacięcie i wypełnienie szczelin dylatacyjnych.
7. Ułożenie pobocza z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie o grubości 10cm i szerokości średniej 50cm przy krawędzi jezdni bez chodnika czy utwardzonych stanowisk postojowych.
8. Uzupełnienie, wyrównanie i zagęszczenie podbudowy z regulacją obrzeży betonowych ścieżki pieszo-rowerowej w km 0+055 – 0+312 (w części chodnika przeznaczonej do przebudowy) z poszerzeniem na odcinku w km 0+162 – 0+275 kosztem szerokości jezdni, która zostanie zmniejszona do 3,5m na tym odcinku.
9. Ułożenie obrzeży betonowych i kostki brukowej (bez fazy) na ścieżce pieszo-rowerowej na długości ok. 260m szerokość średnia 2,6m.
10. Wykonanie fakturowego oznaczenia przejścia dla pieszych za pomocą pasa z kostki brukowej integracyjnej (fakturowanej) w km 0+112 i km 0+214.
11. Oznaczenie przejść dla pieszych, ścieżki pieszo-rowerowej oraz zatoki autobusowej za pomocą znaków poziomych i pionowych.
12. Montaż 2 szt. lamp oświetlenia ulicznego wraz z doprowadzeniem zasilającego kabla ziemnego od istniejącej lampy o długości ok. 80m.
13. Montaż – przeniesienie, 2 szt. lamp oświetlenia ulicznego znajdujących się obecnie blisko krawędzi jezdni do miejsc bezpośrednio przy ścianie budynku garażowego wraz z przedłużeniem zasilającego kabla ziemnego o długości ok. 2x3=6m.
14. Montaż 1 szt. lampy oświetleniowej o asymetrycznych rozsyłach strumienia świetlnego w km 0+112 oraz montaż 1 szt. oprawy oświetleniowej o asymetrycznych rozsyłach strumienia świetlnego na istniejącym słupie oświetleniowym w km 0+214 przy przejściach dla pieszych.
15. Wymiana 16 szt. kulistych opraw oświetleniowych na kierunkowe oraz wymiana źródeł światła oświetlenia ulicznego na LED o równorzędnej ilości lumenów.
16. Budowa 7 stanowisk postojowych poprzez utwardzenie podłoża, ułożenie obrzeży betonowych i nawierzchni z kostki brukowej.
17. Regulacja wjazdów na posesje i nawierzchni na skrzyżowaniu z dostosowaniem do nowej nawierzchni asfaltowej.
18. Montaż tablicy informującej o dofinansowaniu zadania na słupkach stalowych.
19. Przygotowanie i przekazanie kompletu dokumentacji powykonawczej.

Długość pętli przebudowanego odcinka wynosi ok. 620m, szerokość 3,5-6,1m (średnia 4,7m). Długość ścieżki pieszo-rowerowej wynosi ok. 257m, szerokość średnia 2,6m.
Wykonawca opracuje i zatwierdzi czasową organizację ruchu. Zamawiający dopuszcza czasowe zamknięcie odcinka drogi dla ruchu kołowego na czas niezbędny do wykonania nawierzchni przy zapewnieniu dojazdu z obu stron wyłączonego z ruchu odcinka.
Roboty należy prowadzić na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę znak BA.6743.1004.2023.MR, przyjętego bez sprzeciwu przez Starostę Nowotarskiego dnia 01.02.2024 r., oraz ustaleń z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ.

Założenia:
1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego.
9. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1166104,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1497884,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1166104,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK Bud Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343531640

7.3.3) Ulica: Bilsko 282

7.3.4) Miejscowość: Łososisna Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-314

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1166104,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.