eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bargłów Kościelny › Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół



Ogłoszenie z dnia 2022-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bargłów Kościelny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augustowska, 47

1.5.2.) Miejscowość: Bargłów Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-320

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87/642-40-11

1.5.8.) Numer faksu: 87/ 642-45-62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@barglow.dt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3914ee46-1895-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006010/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300880/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 466722,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu uczniów do szkół podstawowych w Tajnie Starym, Kroszewie, Łabętniku i Bargłowie Kościelnym oraz uczniów niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego do Placówek Oświatowych w Augustowie wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie wsiadania, przewozu oraz wysiadania z pojazdu w roku szkolnym 2022/2023 autobusami Wykonawcy.
1) Pod pojęciem dowożenie rozumie się przywóz dzieci i młodzieży z miejscowości zamieszkania do szkół i ich odwiezienie do miejscowości zamieszkania.
2) Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach. Do zakresu obowiązków opiekuna należy przejmowanie ze świetlicy szkolnej grupy dzieci, które skończyły lekcje. Po dojechaniu do kolejnych przystanków opiekun wysiada pierwszy i w razie konieczności przeprowadza dzieci na drugą stronę ulicy. Opiekun ma zapewnić bezpieczne przejście z autobusu do budynku szkoły.

3) Trasy dowozu i odwozu uczniów wraz z ilością kursów oraz opis przedmiotu zamówienia określone są w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
3. Wymagania ogólne
Do obowiązków wyłonionego Wykonawcy należeć będzie m.in.:
• utrzymywanie autobusów przeznaczonych do dowozu uczniów w stałej gotowości technicznej,
• dokonywanie na własny koszt tankowania wszystkich autobusów, przeglądów technicznych i ewentualnych napraw, wymiany opon,
• świadczenie dodatkowych usług przewozowych na rzecz Zamawiającego w zakresie dowozu uczniów do szkół, według stawek przedstawionych w ofercie i zawartych w umowie, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i trasy (np. w dniu Andrzejek, choinki szkolnej, w sobotę za inny dzień w tygodniu. itp.),
• ubezpieczenie na własny koszt autobusów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych,
• zapewnienie świadczenia usług przez osoby niefigurujące w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
• Wykonawca winien spełniać warunki gwarantujące pełne bezpieczeństwo przewozu uczniów, włącznie ze sprawowaniem nad nimi opieki w czasie przewozu oraz posiadać ubezpieczenie dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków.
• transport musi być przeprowadzony ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania. Kierowca autobusu nie może pełnić funkcji opiekuna,
• usługa będzie świadczona przy użyciu środków transportowych spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniające maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia,
• Wykonawca zamówienia podczas przewozu musi zapewnić w autobusie odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla każdego dziecka,
• w okresie jesienno - zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane,
• wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych,
• Zamawiający wymaga, aby wsiadanie i wysiadanie uczniów i wychowanków odbywało się w wyznaczonym przez dyrekcję szkoły miejscu przed budynkiem szkoły,
• Zamawiający zastrzega, że ilość i rozkład tras może ulec zmianie w zależności np. od liczby dzieci korzystających z dowozu czy planu zajęć w poszczególnych szkołach. Wykonawca powinien dostosować godziny dowożenia do potrzeb poszczególnych szkół. Szczegóły zostaną ustalone z Dyrektorami Szkół,
• Autobusy szkolne nie mogą pełnić funkcji przewozów publicznych dających możliwość korzystania z komunikacji innym mieszkańcom na podstawie zakupionego biletu. Przewozy nie mogą być wykonywane na zasadach przewozów regularnych,
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowców i opiekunów oraz uczniów i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.
Do obowiązków opiekuna będzie należało w szczególności:
a) Opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w trakcie wsiadania i wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu,
b) w trakcie wykonywania czynności związanych z opieką, ścisła współpraca z kierowcą pojazdu w zakresie bezpieczeństwa przewozu, a w szczególności:
• w trakcie realizacji przewozu opiekun przebywa wewnątrz środka transportu (w miejscu zapewniającym dobrą widoczność wszystkich uczniów);
• w trakcie wsiadania uczniów, po zatrzymaniu pojazdu, otwiera drzwi pojazdu i wychodzi na zewnątrz,
• sprawdza, czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia,
• w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe podjęcie działań zapewniających bezpieczeństwo dzieci oraz poinformowanie o tym fakcie, Zamawiającego i Wykonawcę,
c) po wejściu wszystkich uczniów do pojazdu opiekun sprawdza, czy uczniowie zajęli miejsca siedzące,
d) w trakcie przejazdu opiekun na bieżąco kontroluje stan ładu i bezpieczeństwa w pojeździe, podejmując skuteczną interwencję w razie jego naruszenia (bez użycia siły fizycznej),
e) w trakcie wysiadania uczniów, opiekun otwiera drzwi pojazdu i wychodząc na zewnątrz sprawdza, czy zachowane są warunki bezpiecznego wysiadania,
f) nadzoruje wysiadanie uczniów, służąc im w razie potrzeby pomocą,
g) zwraca uwagę na zachowanie się dzieci podczas przewozu,
h) po opuszczeniu autobusu opiekun dokonuje przeglądu pojazdu i w przypadku znalezienia przedmiotów pozostawionych przez uczniów (np. torba, odzież, telefon) powiadamia o tym fakcie kierowcę i dyrektora szkoły,
i) w przypadku awarii lub wypadku autobusu opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przyjazdu autobusu zastępczego lub rodziców uczniów. Opiekun informuje o tym Zamawiającego.

4. Wymagania dodatkowe
a) Rozliczanie za wykonywaną usługę następować będzie w okresach miesięcznych.
b) Ilość kursów i rzeczywiste godziny odwozu dzieci po zajęciach ustalone zostanie po zapoznaniu się z planami zajęć w poszczególnych szkołach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości kursów odwozu.
5. Informacje dotyczące nauki zdalnej lub hybrydowej
a) w przypadku wprowadzenia w szkołach nauki zdalnej lub nauki hybrydowej kursy autobusów będą odwołane w całości lub części.
b) w przypadku wprowadzenia w szkołach częściowej nauki zdalnej lub nauki hybrydowej szczegółowy przebieg tras autobusów oraz ich liczba będzie na bieżąco uzgadniana z przedstawicielami Zamawiającego.
c) w przypadku wprowadzenia w szkołach częściowej nauki zdalnej lub nauki hybrydowej długość tras i liczba autobusów uzależniona będzie od liczby uczniów, których należy dowieść do szkół.
d) w przypadku wprowadzenia w szkołach częściowej nauki zdalnej lub nauki hybrydowej zmiana długości tras i liczby autobusów nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy
e) w przypadku wprowadzenia w szkołach częściowej nauki zdalnej lub nauki hybrydowej, Wykonawca będzie miał prawo do wynagrodzenia tylko i za faktycznie wykonaną usługę to jest faktyczną liczbę przejechanych kilometrów

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477848,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 856902,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477848,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podlaska Komunikacja Samochodowa NOVA SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-020-00-91

7.3.3) Ulica: Bohaterów Monte Cassino

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-873

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477848,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.