eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługa w zakresie czyszczenia oraz odbioru i utylizacji odpadów z urządzeń sozotechnicznych zlokalizowanych w miejscowościach administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie czyszczenia oraz odbioru i utylizacji odpadów z urządzeń sozotechnicznych zlokalizowanych w miejscowościach administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261155659

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/34wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa w zakresie czyszczenia oraz odbioru i utylizacji odpadów z urządzeń sozotechnicznych zlokalizowanych w miejscowościach administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3460e547-1940-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063264/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wywóz nieczystości z separatorów i separatorów tłuszczy (sozotechnika)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303158/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/62/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210306,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług polegających na:
a) czyszczeniu urządzeń sozotechnicznych,
b) odbiorze i utylizacji odpadów z urządzeń sozotechnicznych (myjni, separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczy, osadników, piaskowników, neutralizatorów ścieków kwaśnych, łapacza farb);
c) odbiorze suchej frakcji odpadów z dołu odsączania osadu;
d) czyszczeniu odwodnień liniowych;
e) udrożnieniu kanałów spływowych;
f) wykonaniu przeglądów serwisowych urządzeń sozotechnicznych
z terenów administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie wg wykazu zawartego w Formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ (OPZ).
3. Zakres przewidywanych do wykonania zadań określa załącznik nr 4 do SWZ oraz załącznik nr 5 do SWZ (Projektu umowy §6).
4. Usługa będzie wykonywana na terenie zamkniętym administrowanym przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie.
5. Odpady powstałe w trakcie usługi winny być zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień wykonania usługi na podstawie aktualnych pozwoleń i zezwoleń.
6. Usługa będzie wykonywana środkami, sprzętem i transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
7. Czyszczenie urządzeń i odbiór odpadów będzie odbywało się z miejsc i z częstotliwością określonymi w tabeli załącznika nr 1A do SWZ (Formularz kalkulacji ceny ofertowej) w ustalone dni robocze po telefonicznym lub pisemnym uzgodnieniu z właściwym Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury bądź osobą przez niego upoważnioną.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje objętości czyszczonych urządzeń bez względu na zgromadzoną ilość zanieczyszczeń.
9. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie:
a) kierowania samochodami do obsługi odbioru odpadów,
b) pomocników kierowców – osób obsługujących urządzenie do załadunku odpadów/odbierających odpady.
10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanie w ust. 9 Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
11. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji opisanego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
12. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222898,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222898,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222898,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSERVICE Sp. z o.o. Usługi sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369705430

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-005

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222898,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.