Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00295136/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu nr 66 z Oddziałami Integracyjnymi im. Majki Jeżowskiej w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 66 z Oddziałami Integracyjnymi im. Majki Jeżowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270554611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brynicy
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-353
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 256 97 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@mp66katowice.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mp66katowice.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu nr 66 z Oddziałami Integracyjnymi im. Majki Jeżowskiej w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bba7376e-14a9-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295136/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/518/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie sanitariatu w starym budynku przedszkola od strony południowej w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych i elektrycznych, w szczególności:
Zakres robót budowlanych:
rozbiórka ścian działowych,
rozbiórka istniejących okładzin ściennych,
demontaż stolarki drzwiowej,
rozbiórka istniejącego wykończenia posadzki,
poszerzenie otworów drzwiowych wraz z wstawieniem nowych nadproży,
wykonanie warstw podkładowo - wyrównawczych,
wykonanie tynków wewnętrznych,
ułożenie płytek ściennych,
ułożenie płytek podłogowych,
malowanie ścian wewnętrznych i sufitów,
montaż stolarki drzwiowej,
wykonanie izolacji przeciw wodnej,
montaż urządzeń zabudowy kabin ustępowych,
wywóz i utylizacja gruzu.
Zakres robót instalacyjnych sanitarnych:
A. instalacje wodno-kanalizacyjne:
demontaż urządzeń i armatury: umywalki, brodziki, wpustów podłogowych , misek ustępu z dolnopłukiem , kurków, baterii umywalkowych. baterii prysznicowych, zaworów kulowych odcinających, zaworu mieszającego,
rozkucie podłoża podłogi,
wykop ręczny,
wykucie bruzd i demontaż rur wodnych,
demontaż rur kanalizacyjnych żeliwnych,
montaż rur kanalizacyjnych PCV z wydłużonym kielichem łączonych na wcisk 0160 - 050
montaż rewizji kanalizacyjnej pod posadzką na poziomie,
montaż czyszczaka z rur PCV 0110,
wykonanie podejść kanalizacyjnych 0 1 1 0 - 0 5 0,
montaż kratki ściekowej - wpust podłogowy z odprowadzeniem 075,
montaż misek ustępowych dla dorosłych,
montaż misek ustępowych dla dzieci,
montaż rur polipropylenowe na zimną wodę t rob=20°C: 0 32 – 020,
montaż rur polipropylenowe zespolone stabilizowane aluminium na ciepłą wodę trob=75°C: 0 3 2 – 020,
wykonanie podejść instalacji wody do przyborów sanitarnych w bruzdach ściennych,
zasypka piaskowa rur kanalizacyjnych grubości ok. 0,5 m zagęszczana mechanicznie,
odtwarzanie posadzek cementowych warstwowych grubości ok.40 cm,
izolacja przeciwwilgociowa posadzek,
montaż drzwiczek rewizyjnych 350x250 mm,
montaż umywalek z przelewem mocowanej na śrubach,
montaż baterii umywalkowa kulowa jednouchwytowa,
montaż zaworu czerpalnego d n l 5 ze złączką do węża pralki-automatu,
montaż podłączenie kanalizacyjne 050 pod wylew z pralki-automatu,
montaż brodzik 800x800 mm z wpustem podłogowym 075m
montaż zaworów kulowych odcinający dn25 PN6 90°C,
montaż zaworu termostatycznego mieszającego dn25 ze zakresem temperatur 35-70°C - 1
izolacja na rury grubości 20 mm,
zamurowanie bruzd,
wywóz gruzu samochodami,
próba wodna kanalizacji,
próba ciśnieniowa instalacji wody,
zabudowa płytami gipsowymi istniejących rur wodnych
B. Instalacja c.o. :
zdjęcia przykrycia kanału c.o.
wykonanie nowego szczelnego i stabilnego przykrycia kanału,
demontaż rur powrotu c.o. w kanale i dolnych gałązek z rur stalowych,
demontaż grzejników żeliwnych o powierzchni grzewczej,
demontaż zaworów termostatycznych,
kucie bruzd poziomych,
montaż poprzez spawanie rury stalowe bez szwu stal R53,
badanie ultradźwiękami połączeń spawanych,
próba ciśnieniowa,
izolacja na rury grubości 20 mm,
malowanie 2 razy farbą podkładową zabezpieczającą odporną do 90°C,
malowanie 2 razy farbą kryjąca odporną do 90°C,
montaż grzejników co ze śrubunkami C22,
montaż zaworów termostatycznych dn20,
montaż zaworów przelotowych na powrocie z grzejnika dn20,
wykonanie na wymiar obudowy grzejnika drewniana z kantówki grubości min. 2,5 cm, (wytrzymująca napór człowieka) z zaokrąglonym brzegami z zamocowaniami do ściany i oparta solidnie o podłogę
Do wykonania robót instalacyjnych należy stosować materiały spełniające przepisy i normowe wymagania dla danego rodzaju instalacji z uwzględnieniem minimalnych wymagań przedstawionych poniżej:
• rury stalowe bez szwu dla c.o. - stal R35 wgPN, = P235TR1 wgEN,
= St37.0 wgDIN, połączenia spawane,
• grzejniki stalowe konwektorowe 100°C, PN6,
• rury z polipropylenu PP o połączeniach zgrzewanych dla parametrów
o zimnej wody 20°C, PN10,
o ciepłej wody i cyrkulacji 90°C PN10,
• armatura - zawory kulowe ( baterie umywalkowe, zawory czerpalne ze złączką do węża),
• umywalki i muszle ustępowe porcelanowe,
• deski sedesowe antybakteryjna z tworzywa wzmocnionego,
• izolacja z pianki poliuretanowej 0,035 W/mK,
• rury PCV - powinny spełniać normy PN-EN140-1, PN-EN476:2001o wydłużonych kielichach,
• farby podkładowe (antykorozyjne) i kryjące do malowania instalacji centralnego ogrzewania o odporności na temperaturę 90°C,
• połączenia elastyczne w oplocie stali nierdzewnej - gwarancja producenta min. 10 lat.
Zakres robót elektrycznych:
roboty demontażowe,
uzupełnienie/wymiana osprzętu w tablicy bezpiecznikowej,
kucie bruzd,
wykonanie zasilania od TB do sanitariatu,
wykonanie instalacji elektrycznej do oświetlenia ogólnego awaryjnego, ewakuacyjnego wykonanie instalacji do gniazd wtyczkowych,
tynkowanie bruzd kat III,
montaż opraw oświetleniowych,
montaż czujek mikrofalowych, wyłączników , gniazd 230 V (osprzęt hermetyczny),
pomiary elektryczne.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej Projekt budowlany i wykonawczy, przedmiary robót i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących integralną część SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTUR BARON "TAS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277807765
7.3.3) Ulica: al. Aleja Bielska 201
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia Biblioteki Śląskiej w Katowicach.
- Remont ogrodzenia w Zespole Szkół i Placówek nr 1 w Katowicach
- Dostawa materiałów laboratoryjnych oraz odczynników i wzorców
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: "BUDOWA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO-ROWEROWYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 794 W MIEJSCOWOŚCI SMOLEŃ".
- Zakup pojazdów samochodowych osobowych typu furgon
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów wraz z rozładunkiem do wskazanego miejsca.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.