Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00281130/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja zintegrowanego z linią LPS-B uniwersalnego stanowiska do fizycznej symulacji chłodzenia nadmuchowo-natryskowego kształtowników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000026867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 23 45 205
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://git.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/git1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rozwój
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja zintegrowanego z linią LPS-B uniwersalnego stanowiska do fizycznej symulacji chłodzenia nadmuchowo-natryskowego kształtowników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7c79f9a-eff1-4653-8310-98b92c3e1210
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281130
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/0270/ZP-11/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zintegrowanego z linią LPS-B uniwersalnego stanowiska do fizycznej symulacji chłodzenia nadmuchowo-natryskowego kształtowników będącej w posiadaniu Zamawiającego. 2. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Gliwicach, ul. Karola Miarki 12-14, Hala nr 10 i pomieszczenia na parterze Budynku „C”.
• zrealizowanie szkoleń wskazanych przez Zamawiającego pracowników – w liczbie do 6 osób. Wykonawca jest zobowiązany do określenia niezbędnego czasu potrzebnego do rzetelnego i pełnego przeszkolenia pracowników..
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry graniczne przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia wymagane przez Zamawiającego zostały określone w Załączniku nr 2 do SWZ – Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres co najmniej 24 wraz z wymaganymi w tym okresie nieodpłatnymi przeglądami serwisowymi spektrometru wykonywanymi zgodnie z zaleceniami producenta w trakcie trwania gwarancji (od daty odbioru końcowego). Wykonawca musi wycenić ofertę z uwzględnieniem wszystkich kosztów składających się na realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42510000-4 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
42000000-6 - Maszyny przemysłowe
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 484620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INOXIHP POLAND Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241161943
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 1/2
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-026
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 484620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników oraz personelu zimowej szkoły algorytmicznej. Znak sprawy: DZPZ.283.104.2025.MW
- Dostawa kamery termowizyjnej. Znak sprawy DZPZ.282.111.2025.AG.
- ZP/G/82/25 Dostawa drutu Ag900 fi 1,72 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm, krążki 2 x 3 kg i 9 kg
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach w 2026 roku
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez MZUK w Gliwicach.
- Sukcesywne dostawy filtrów powietrza do central wentylacyjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie ustalenia granicy powiatu wołomińskiego... w ramach zad. Doprowadzenie do zgodności topologicznej przebiegu granic między powiatami...
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
- Sprawowanie funkcji weryfikatora dok. projektowej oraz insp. nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zad. pn. "Zaprojektowanie i budowa ronda na skrzyż. ul. Warszawskiej i Wysokiej w Tomaszowie Maz...
- Wykonanie modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej na terenie miasta Siemianowice Śląskie
- Renowacja zabytkowych krzyży, kapliczek oraz cmentarza wojennego z okresu I wś. na terenie gminy Sosnówka
- Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2026 r. w zakresie łączenia działek m.in. dla celów regulacji dróg gminnych zgodnie z ich nazewnictwem
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





