eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namys³ów › Remont sali gimnastycznej z przyleg³ymi do niej pomieszczeniami w Szkole Podstawowej Nr 3 w Namys³owie w ramach zadania "Rewitalizacja obiektów sportowych na terenie gminy Namys³ów"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-09-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej z przyleg³ymi do niej pomieszczeniami w Szkole Podstawowej Nr 3 w Namys³owie w ramach zadania "Rewitalizacja obiektów sportowych na terenie gminy Namys³ów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Namys³ów, reprezentowana przez Burmistrza Namys³owa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Dubois 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Namys³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej z przyleg³ymi do niej pomieszczeniami w Szkole Podstawowej Nr 3 w Namys³owie w ramach zadania "Rewitalizacja obiektów sportowych na terenie gminy Namys³ów"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-672f599c-34d8-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00349414

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011176/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Rewitalizacja obiektów sportowych na terenie gminy Namys³ów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie wspó³finansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.namyslow.eu, www.bip.namyslow.eu

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1),
dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namys³ów reprezentowana przez Burmistrza Namys³owa, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanis³awa Dubois 3, 46-100 Namys³ów, adres e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu, numer telefonu +48 77 41 90 300;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namys³ów jest Pan Wojciech Olender z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanis³awa Dubois 3,
46-100 Namys³ów, adres e-mail: iod@namyslow.eu, numer telefonu 887 818 800;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont sali gimnastycznej z przyleg³ymi do niej pomieszczeniami w Szkole Podstawowej Nr 3 w Namys³owie w ramach zadania „Rewitalizacja obiektów sportowych na terenie gminy Namys³ów”,
nr ZP.271.90.2022.KK, prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp);
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, z pó¼n. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
co najmniej 7 lat od dnia wp³ywu ostatniej p³atno¶ci na konto beneficjenta (p³atno¶ci na realizacjê projektu), a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowieñ SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowieñ SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.90.2022.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej wraz z przyleg³ymi do niej pomieszczeniami, w tym szatni dla dziewcz±t i ch³opców, pomieszczeñ sanitarnych i ma³ej salki do zajêæ korekcyjnych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1. Szatnia dla ch³opców i dziewcz±t wraz z przyleg³ymi ubikacjami:  rozebranie istniej±cych posadzek oraz ok³adzin ¶ciennych z p³ytek ceramicznych,  zerwanie posadzek cementowych,  wymiana grzejników, armatury i urz±dzeñ sanitarnych, monta¿ pojemno¶ciowych podgrzewaczy podumywalkowych,  wymiana wewnêtrznej stolarki drzwiowej,  wykonanie izolacji poziomej oraz pionowej z folii w p³ynie oraz wykonanie wylewek samopoziomuj±cych,  uk³adanie p³ytek pod³ogowych oraz cokolików z p³ytek na zaprawie klejowej,  licowanie ¶cian p³ytkami ceramicznymi na zaprawie klejowej,  przygotowanie powierzchni oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnêtrznych ¶cian oraz sufitów,  drobne prace elektryczne, m. in. wymiana opraw, w³±czników, gniazd. 2. Sala gimnastyczna  wymiana wewnêtrznej stolarki okiennej oraz drzwiowej wraz z obróbk± obsadzenia. Okna 3-szybowe, 5-komorowe o wspó³czynniku U=0,9W/m2K, wyposa¿one w nawiewniki kompensacyjne,
 demonta¿ ma³ych elementów wyposa¿enia sali, w tym drabinek, os³on grzejnikowych itp. na czas prowadzenia remontu oraz ponowny monta¿ po zakoñczonych pracach,  przygotowanie powierzchni oraz dwukrotne malowanie farbami tynków wewnêtrznych ¶cian i sufitów, kratownic stalowych oraz betonowych p³yt dachowych,  naprawa pod³ogi poprzez zgrzewanie odstaj±cych po³±czeñ, szlifowanie, dwukrotn± impregnacjê ¶rodkami chemicznymi oraz malowanie linii boiska,  wymiana listew przy¶ciennych z drewna,  wykucie otworów w ¶cianie no¶nej w celu poprawienia wentylacji grawitacyjnej i obsadzenie kratek ze stali nierdzewnej,
 monta¿ wentylatorów dachowych o wydajno¶ci 1700 m3/h ka¿dy wraz z osprzêtem i doprowadzeniem zasilania elektrycznego. 3. Salka do zajêæ wyrównawczych (ma³a sala gimnastyczna)  demonta¿ ma³ych elementów wyposa¿enia sali, w tym drabinek, os³on grzejnikowych itp. na czas prowadzenia remontu oraz ponowny monta¿ po zakoñczonych pracach,
 przygotowanie powierzchni oraz dwukrotne malowanie farbami tynków wewnêtrznych ¶cian i sufitów, parapetów,  naprawa pod³ogi poprzez zgrzewanie odstaj±cych po³±czeñ, szlifowanie, dwukrotn± impregnacjê ¶rodkami chemicznymi,  wymiana listew przy¶ciennych z drewna. Wymagania Zamawiaj±cego: 1. Wszystkie materia³y zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia musz± byæ fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i musz± posiadaæ atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty nale¿y dostarczyæ Zamawiaj±cemu); 2. Wszystkie nazwy w³asne podane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a tak¿e przedmiarach nale¿y traktowaæ jako okre¶lenie standardu urz±dzeñ, materia³ów i rozwi±zañ technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urz±dzeñ powinny byæ co najmniej takie, jak pokazane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urz±dzeñ i ich po³±czeñ musz± byæ zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. 3. Na roboty objête przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesiêcy licz±c od daty koñcowego protoko³u odbioru robót.
4. Kolorystyka p³ytek ok³adzinowych, farb i stolarki okiennej i drzwiowej – do uzgodnienia z Zamawiaj±cym. Wymagania dodatkowe: 1) nale¿y uj±æ koszty oznakowania i zabezpieczenia robót na czas ich trwania;
2) nale¿y uj±æ koszty zwi±zane z rozwi±zaniem wszelkich kolizji wynikaj±cych z realizacji przedmiotu zamówienia; 3) nale¿y uj±æ koszty napraw napotkanych i uszkodzonych urz±dzeñ obcych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 4) nale¿y uj±æ koszty pe³nej odpowiedzialno¶ci za ewentualne szkody i straty powsta³e w wyniku prowadzenia robót; 5) koszty wywiezienia odpadów poza teren budowy na sk³adowisko odpadów oraz uprz±tniêcia placu budowy i terenu przyleg³ego do placu budowy. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ w szczególno¶ci zgodnie z:  opisem przedmiotu zamówienia, okre¶lonym w tej specyfikacji,  specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych,  przedmiarem robót,  ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z pó¼n. zm.),  ustaw± z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213),
 rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie
(Dz. U. z 2022 r., poz. 1225),
 wszelkimi innymi obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz z obowi±zuj±cymi normami
oraz ze sztuk± budowlan± i zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej.

Powody niedokonania podzia³u zamówienia na czê¶ci: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane ze sob± zwi±zane. Rozdzielenie przedmiotu zamówienia grozi³oby niedaj±cymi siê wyeliminowaæ problemami organizacyjnymi zwi±zanymi z odpowiedzialno¶ci± za poszczególne elementy robót przez ró¿nych Wykonawców. Spowodowa³oby nadmierne trudno¶ci techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudno¶ci skoordynowania dzia³añ ró¿nych Wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, które mog³yby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - K³adzenie glazury

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u
w postêpowaniu: na podstawie § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp oraz nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, natomiast spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 2.1.2 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 3.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców
s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ sk³ada ka¿dy z nich. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty bêd± wykonywaæ poszczególni Wykonawcy – za³±cznik nr 2 do oferty.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y zawarte w § 14 projektu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y umie¶ciæ na platformie zakupowej pod adresem: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login w zak³adce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-03 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.