Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wsparcia technicznego w postaci Karty Serwisowej, zakup dodatkowych licencji stanowiskowych oraz rozszerzenie funkcjonalności oprogramowania MIKROBIT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: weronika.dubaniewicz@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi wsparcia technicznego w postaci Karty Serwisowej, zakup dodatkowych licencji stanowiskowych oraz rozszerzenie funkcjonalności oprogramowania MIKROBIT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9b608d4-124a-4719-935c-2e3cc65758ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112267/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Świadczenie usługi wsparcia technicznego w postaci Karty Serwisowej oraz rozszerzenie funkcjonalności oprogramowania MIKROBIT (LCK, LCiT, UMWL, ROPS, Parki Krajobrazowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305261
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. a i b ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) – usługa będąca przedmiotem zamówienia może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów ‒ jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
C.D. w Sekcji VI - Informacje dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.45.2025.DUB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego w postaci Karty Serwisowej, zakup dodatkowych licencji stanowiskowych oraz rozszerzenie funkcjonalności oprogramowania MIKROBIT.
1) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do solidnego, terminowego i rzetelnego wykonywania poniższych czynności na rzecz Zamawiającego:
a) jednorazowego rozszerzenia funkcjonalności oprogramowania MIKROBIT poprzez dostawę dodatkowego systemu mSkaner na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie, która obejmuje dostarczenie systemu wraz z niezbędną licencją umożliwiającą na korzystanie z systemu przez 5 użytkowników.
b) dostawę dodatkowych licencji stanowiskowych dla 3 użytkowników na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie.
c) świadczenia wsparcia technicznego do oprogramowania MIKROBIT, w odniesieniu do systemu zakupionego w ramach niniejszego zamówienia oraz systemów wyszczególnionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, używanych przez jednostki wymienione w pkt 2) w tym w szczególności do:
I. aktualizacji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do nowych, handlowych wersji tego oprogramowania, zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,
II. udzielania Zamawiającemu wsparcia technicznego na zasadach określonych w umowie. Wsparcie odnosi się do usług nadzoru eksploatacyjnego, w tym instalacji niezbędnych aktualizacji i bieżącej opieki serwisowej nad używanym oprogramowaniem,
III. przeprowadzania prac programistycznych zleconych drogą e-mail przez przedstawiciela Zamawiającego.
IV. udzielenia Zamawiającemu pakietu 450 godzin na usługi w ramach wsparcia technicznego. Liczba godzin świadczonych usług jest wspólna dla wszystkich jednostek wymienionych w pkt 2).
Zamawiający w ramach Prawa opcji przewiduje możliwość zakupu dodatkowej ilości godzin ponad pakiet, o którym mowa powyżej, przy czym dodatkowa ilość godzin nie może wynieść więcej niż 100 godzin. Szczegółowe warunki skorzystania z Prawa opcji zostały opisane w Umowie.
2) Usługa wsparcia technicznego świadczona będzie dla następujących jednostek:
a) Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii,
b) Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej,
c) Zespół Lubelskich Parków Krajobrazowych,
d) Lubelskie Centrum Konferencyjne,
e) Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie.
3) Wykonawca dokona jednorazowego rozszerzenia funkcjonalności oprogramowania MIKROBIT oraz dostarczy dodatkowe licencje stanowiskowe (ust. 1) pkt a i b) w terminie do 30 dni od podpisania Umowy, co zostanie potwierdzone podpisaniem bez uwag protokołu odbioru.
4) Usługa wsparcia technicznego będzie świadczona przez okres 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 - Istotne Postanowienia Umowy.
______________________________________________________________________
Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Prawa opcji na zasadach określonych poniżej.
1. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie Prawa opcji będą realne potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe. W ramach Prawa opcji Zamawiający będzie mógł zakupić dodatkową ilość godzin ponad pakiet, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 3) lit d) Istotnych postanowień umowy (stanowiących Załącznik nr 2 do Zaproszenia) przy czym:
1) dodatkowa ilość godzin nie może wynieść więcej niż 100 godzin, co stanowi ok. 22,22 % pakietu, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 3) lit d) IPU,
2) Zamawiający może skorzystać z Prawa opcji w przypadku wykorzystania pakietu, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 3) lit d) przy konieczności zapewnienia dalszego świadczenia usług wymienionych w § 1 ust. 2 pkt 3) lit a) – c) IPU dla jednostek wskazanych w § 2 ust. 3 IPU,
3) dodatkowe godziny płatne będą na warunkach określonych w § 8 ust. 6 IPU,
4) Zamawiający może skorzystać z Prawa opcji przez okres obowiązywania umowy,
5) o zamiarze skorzystania z Prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający zamierza skorzystać, z prawa opcji,
6) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako Prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji lub skorzystać z niego tylko w części (w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe.,
7) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
8) skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji nie jest traktowane jako zmiana Umowy, lecz jako cześć jej realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444723,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444723,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444723,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKROBIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120154956
7.3.3) Ulica: ul. Tomasza Zana 39
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-601
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444723,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonanie Zamówienia podstawowego w okresie trwania Umowy wyniesie 361.564,00 zł netto (słownie: trzysta sześćdziesiąt jeden tysięcy pięćset sześćdziesiąt cztery złote 0/100), plus obowiązująca stawka podatku VAT, który na dzień zawarcia umowy wynosi 23 %, tj. 444.723,72 zł brutto (słownie: czterysta czterdzieści cztery tysiące siedemset dwadzieścia trzy złote 72/100).
2. Wykonanie Zamówienia za realizację przedmiotu umowy w okresie jej trwania w ramach Prawa opcji wyniesie maksymalnie 32.000,00 zł netto (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych 0/100), plus obowiązująca stawka podatku VAT, który na dzień zawarcia umowy wynosi 23%, tj. 39 360,00 zł brutto (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych 0/100), przy czym niewykorzystanie kwoty, o której mowa w niniejszym ustępie w całości lub wykorzystanie jej tylko w części nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego, w szczególności o charakterze finansowym.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- ZZP.260.1.39.2025 - Dostawa (wynajem) wraz z montażem i demontażem mobilnego lodowiska sztucznie mrożonego wraz z wyposażeniem i zapleczem technicznym oraz obsługą techniczną i obsługą wypożyczalni.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników UMCS w Lublinie
- Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
- Dostawa odczynników chemicznych i wzorców
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych będących w zarządzaniu LCIT
- Dostawa oraz montaż mebli i krzeseł dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Gmina Skoki cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Zakup platformy typu LowCode wraz z wdrożeniem procesu obiegu faktur na potrzeby Centrum Informatycznego UWM w Olsztynie
- Zakup i wdrożenie systemu FortiAnalyzer oraz uwierzytelniania dwuskładnikowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





