eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Oporzynie i Krośnie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Oporzynie i Krośnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cysterska 22

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672680800

1.5.8.) Numer faksu: 672680803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Oporzynie i Krośnie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-023176db-1182-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016843/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Oporzyn

1.1.10 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Krosno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286364/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.13.2022.FZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejsce realizacji zamówienia:
Część I pn.: ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Oporzyn” Gmina Wągrowiec, Oporzyn, 62-104 Pawłowo Żońskie,
Działki o nr ewid.: 27/1, 27/2, Obręb ewidencyjny: Pawłowo Żońskie
Powiat Wągrowiecki, Województwo Wielkopolskie.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej w miejscowości Oporzyn. Na działce 27/1 znajduje się świetlica wiejska, budynek gospodarczy, teren utwardzony oraz istniejące elementy zagospodarowania terenu.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej i nawierzchni bezpiecznej z piasku, montaż elementów małej architektury, montaż urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz wykonanie ogrodzenia terenu poprzez:
- dostawę i montaż elementów małej architektury: ławki 3 szt., stojak na rowery na 10 stanowisk – 1kpl.;
- dostawę i montaż urządzeń placu zabaw: karuzela 1 kpl., bujak sprężynowy 2 kpl., huśtawka bocianie gniazdo 1 kpl., huśtawka wahadłowa podwójna 1kpl., huśtawka ważka 1kpl, zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią 1kpl.;
- dostawę i montaż urządzeń siłowni: biegacza z orbitrekiem 1kpl., wahadło z rowerem 1kpl.;
- dostawę piasku i geowłókniny;
- wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej pod urządzenia siłowni (ok. 32 m2) oraz wykonanie chodnika z kostki betonowej (ok. 23 m2);
- wykonanie ogrodzenia terenu placu zabaw, siłowni ze stalowych systemowych elementów panelowych wraz z podmurówką z elementów prefabrykowanych oraz bramą i furtką (ok. 88 mb + 4 mb = 1 mb).

W realizacji zadania przewiduje się udział mieszkańców miejscowości Oporzyn. W szczególności praca mieszkańców polegać będzie na przygotowaniu terenu pod inwestycję poprzez demontaż istniejących urządzeń zabawowych oraz rozbicie istniejących elementów betonowych, kamiennych, załadunku i wywozie gruzu, także na wykonaniu koryt, załadowaniu i wywozie ziemi z wykopów, profilowaniu i zagęszczeniu gruntu pod nawierzchnię bezpieczną placu zabaw oraz pod nawierzchnie utwardzone tj. siłownię i chodnik; rozplantowaniu piasku na placu zabaw oraz wykonaniu wykopu pod podmurówkę ogrodzenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej.

Uwaga: Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do SWZ (Załączniki nr 10, 11, 12).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 149328,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Miejsce realizacji zamówienia: Część II pn.: ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Krosno”, Gmina Wągrowiec,
Krosno, 62-105 Łekno, Działka o nr ewid.: 8, Obręb ewidencyjny: Krosno
Powiat Wągrowiecki, Województwo Wielkopolskie.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej w centrum wsi Krosno. Teren inwestycji obejmuje działkę o nr ewid. 8, obręb ewidencyjny Krosno. Na działce znajduje się świetlica wiejska, teren utwardzony oraz istniejące urządzenia zabawowe.

Przedmiot zamówienia obejmuje uzupełnienie istniejącej infrastruktury rekreacyjnej poprzez:
- dostawę i montaż urządzeń placu zabaw: karuzeli i bujaka sprężynowego,
- dostawę i montaż urządzeń siłowni: biegacza z orbitrekiem, wyciskania siedząc z wyciągiem górnym,
- dostawę piasku i geowłókniny oraz wykonanie obramowania z obrzeży betonowych wokół nawierzchni bezpiecznej placu zabaw,
- wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki pod urządzenia siłowni (ok. 50 m2),
- dostawę piasku i geowłókniny do wykonania boiska do piłki plażowej (22 mb x 14 mb) wraz z wyposażeniem,
- wykonanie ogrodzenia terenu placu zabaw, siłowni i boiska. (ok. 172 mb).

W realizacji zadania przewiduje się udział mieszkańców wsi Krosno. W szczególności praca mieszkańców polegać będzie na wykonaniu koryta, załadowaniu i wywozie ziemi z wykopów, profilowaniu i zagęszczeniu gruntu pod nawierzchnie placu zabaw, siłowni oraz boiska do siatkówki; rozplantowaniu piasku na placu zabaw i boisku do siatkówki oraz przygotowaniu nawierzchni trawiastej wokół placu zabaw poprzez niwelację terenu z wywozem części urobku; wykonaniu wykopu pod obrzeża i ławy krawężnikowe stanowiące obramowanie nawierzchni siłowni, placu zabaw i boiska.

Uwaga: Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do SWZ (Załączniki nr 10, 11, 12).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 152289,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165949,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190144,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165949,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KNUZEN Zenon Przybylski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. Usługi Koparkoładowarki Instalacje WOD-KAN Waldemar Tański 62-290 Mieścisko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821613931

7.3.3) Ulica: Gorzewo 2G

7.3.4) Miejscowość: Gołaszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-291

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165949,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146237,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173790,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146237,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KNUZEN Zenon Przybylski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. Usługi Koparkoładowarki Instalace WOD-KAN Waldemar Tański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821613931

7.3.3) Ulica: Gorzewo 2G

7.3.4) Miejscowość: Gołaszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-291

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146237,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.