Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00227513/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
- 2025/BZP 00237763/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dzierżawa przez okres 48 miesięcy Centralnego Systemu Wydruku wraz z urządzeniami i systemem naliczania kosztów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/polatom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
prace badawczo-naukowe w zakresie radiofarmaceutyków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dzierżawa przez okres 48 miesięcy Centralnego Systemu Wydruku wraz z urządzeniami i systemem naliczania kosztów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-907a41e7-94e1-4ddf-ae26-5e8d29edab40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00345473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/P/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 672000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i udostępnienie – na zasadzie dzierżawy - Zamawiającemu na okres 48 miesięcy od daty podpisania umowy Centralnego Systemu Wydruku (zwanego dalej „CSW”), umożliwiającego wykonywanie wydruków, kopiowanie oraz skanowanie dokumentów wraz ze szkoleniem pracowników Zamawiającego.
Realizacja usługi będzie odbywała się poprzez:
wynajem
a) urządzeń wielofunkcyjnych (określanych dalej jako „MFP”) określonych w Załączniku A do SWZ;
b) urządzeń drukujących (określanych dalej jako „SFP”) określonych w Załączniku A do SWZ;
Przekazanie na własność oprogramowania i / lub wykorzystanie posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania.
a) oprogramowania do realizacji wydruku podążającego o funkcjonalnościach określonych w Załączniku A do SWZ;
b) oprogramowania OCR (od ang. optical character recognition) do optycznego rozpoznawania znaków z postaci graficznej o funkcjonalnościach określonych w Załączniku A do SWZ;
c) oprogramowania do automatycznego podpisu certyfikatem OR POLATOM skanowanych dokumentów o funkcjonalnościach określonych w Załączniku A do SWZ;
d) oprogramowania do zdalnej diagnostyki urządzeń i gromadzenia liczników głównych o funkcjonalnościach określonych w Załączniku A do SWZ;
rozliczanie i możliwość raportowania wg określonych zasad;
zapewnienie ciągłości korzystania z urządzeń i oprogramowania zgodnie z określonymi wymaganiami obsługi serwisowej.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) dostarczenie, rozmieszczenie, instalację i uruchomienie urządzeń CSW we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach;
b) skonfigurowanie urządzeń zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
c) zapewnienie pełnej obsługi serwisowej dzierżawionych urządzeń i wdrożonego CSW (przeglądy, konserwacja, czyszczenie obudów urządzeń itp.) przez okres obowiązywania umowy;
d) utrzymanie sprzętu i oprogramowania w ciągłości eksploatacyjnej i sprawności technicznej wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi (m.in. tonerami) i częściami zamiennymi;
e) zapewnianie Zamawiającemu ciągłości działania i korzystania z SCW w okresie trwania
umowy;
f) zapewnienie stałej, niezawodnej pracy i sprawności dostarczonych Urządzeń;
g) zapewnienie wysokiej jakości: wydruków według ustalonego wzorca, kopii i skanów;
h) przeprowadzenie szkolenia w zakresie działania i obsługi administracyjnej użytkowników CSW.
i) Odbiór sprzętu po zakończeniu umowy.
Wymagane, szczegółowe warunki techniczne urządzeń określono w Załączniku A. Instalowane urządzenia muszą wolne od wad technicznych, prawnych i przeszkód formalnych do udzielenia aktualizacji.
Wszelkie roszczenia stron trzecich powstałe w skutek wad prawnych umowy dzierżawy ponosi Wykonawca.
Przewidywane, miesięczne ilości wykonywanych kopii i wydruków A4 łącznie na wszystkich urządzeniach zostały określone w Załączniku A do SWZ (rozdział I, pkt. 2 ppkt. 2.1).
Wymaganą liczbę urządzeń określono w Załączniku nr A do SWZ (rozdział I, pkt 2 ppkt 2.2).
Szczegółowe wymagania specyfikację techniczną oraz opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań dotyczących jego wykonywania zawiera Załącznik A do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby udostępnienie i wdrożenie CSW zostało zrealizowane przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 28 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 722413,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 722413,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 722413,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832790417
7.3.3) Ulica: UL. ENERGETYCZNA 15
7.3.4) Miejscowość: KOWALE
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 722413,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych wraz z pracami towarzyszącymi w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków ZUOP
- Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy skrzyń tekturowych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
- Odnowienie wsparcia na oprogramowanie do zdalnego dostępu na okres 3 lat
- Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych sprzętu medycznego i sprzętu niemedycznego mającego zastosowanie w medycynie znajdującego się na wyposażeniu SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Zakup i sukcesywne dostawy produktów leczniczych
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





