Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00203468/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont torowiska w ul. Matejki na odcinku od ul. Piłsudskiego do Malczewskiego (w konstrukcji podsypkowej)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: TRAMWAJE SZCZECIŃSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320604492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sebastiana Klonowica 5
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-241
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48 9131141140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ts.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ts.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tramwajeszczecin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - usługi transportowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont torowiska w ul. Matejki na odcinku od ul. Piłsudskiego do Malczewskiego (w konstrukcji podsypkowej)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b60eb38-bec6-462a-8b7b-2744914d2e53
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00343984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203468
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/DZ/1/UM/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2915011,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Remont torowiska w ul. Matejki na odcinku od ul. Piłsudskiego do Malczewskiego (w konstrukcji podsypkowej)”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45234126-5 - Roboty związane z liniami tramwajowymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4499392,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4499392,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4499392,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANLED I Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542408813
7.3.3) Ulica: ul. Pierwszej Brygady 35
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4499392,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
SEKCJI I - ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Szczecin; Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232; pl. Armii Krajowej 1; 70-456; Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego.
Gmina Miasto Szczecin (Zamawiający) powierzyła na podstawie art. 37 ust. 2 i ust. 3 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) przygotowanie i przeprowadzenie tego postępowania Tramwajom Szczecińskim Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością;
SEKCJI II - INFORMACJE PODSTAWOWE 2.8.): Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań: Gmina Miasto Szczecin ujęła przedmiotowe zamówienie w Planie zamówień na 2025 r. pod pozycją 1.1.9;
SEKCJI VI - OFERTY: cena oferty wykazana w pkt 6.2.) – 6.4.) jest wartością brutto;
SEKCJI VIII - UMOWA:
8.2.) Wartość umowy jest wartością brutto.
8.3.) Okres realizacji zamówienia wynosi do 120 dni od daty zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ UZUPEŁNIAJĄCEJ ZMIENIAJĄCEJ KONCEPCJĘ ZASILANIA DLA MODERNIZOWANEGO BUDYNKU GŁÓWNEGO 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ W SZCZECINIE - trzecie postępowanie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie oraz jego delegatury w Koszalinie w 2026 r.
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
- "Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz zestawu multimedialnego"
- Utrzymanie czystości w lokalach należących do Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz lokalach użytkowanych na potrzeby realizacji Projektów pn. CUS w Szczecinie, RCK oraz CIC - ZASTRZEŻONE
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





