Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00303541/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ulicą Paderewskiego w mieście Sierpc, z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitnozielonej infrastruktury”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ulicą Paderewskiego w mieście Sierpc, z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitnozielonej infrastruktury”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b6b2324-1a02-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030669/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ulicą Paderewskiego w mieście Sierpc, z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitno- zielonej infrastruktury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303541/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ulicą Paderewskiego w mieście Sierpc, z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitnozielonej infrastruktury”.
2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie m.in. następujących prac:
−Wykonanie dokumentacji technicznej, która będzie akceptowana przez Zamawiającego zgodnie z koncepcją;
−Montaż oświetlenia LED zasilanego solarnie (własne źródła zasilania) – lampy parkowe, minimum 7 szt.
−Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego z wyrównaniem;
−Wykonanie trzech mas ziemnych, następnie nadanie kształtu (wałowanie) zgodnie z dokumentacją;
−Nawiezienie nowej ziemi humusowej, warstwa około 10 cm;
−Wertykulacja pozostałej nawierzchni, przygotowanie pod dosianie traw i nasadzenia, utwardzenie terenów (ciągi komunikacyjne) oraz zagospodarowanie terenu roślinnością urządzoną.
−Montaż tablicy informującej o dofinansowaniu zgodnie ze wzorem umieszczonym na stronie ministerstwa
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Drogowych;
- Mapy poglądowe z zakresem robót.
5. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 osobę na stanowisku operatora koparki.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku
z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
7. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 7 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
8. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na
podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
9. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od
pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
10. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna ofertaINNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3707W Łukomie - Dziki Bór
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbudowa budynku kas na potrzeby toalet dla zwiedzających wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Kompleksowe ubezpieczenie SP ZZOZ w Sierpcu
- Sporządzenie uproszczonych planów urządz. lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fiz. i wspól. gruntowych na terenie m. Sierpc i części gmin: Mochowo i Rościszewo
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej ul. Laskowa, gmina Zagnańsk
- "Budowa wielopokoleniowego placu rekreacji w Chodczu"
- Rewitalizacja boiska w parku na osiedlu Parkitka
- Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Rutka-Tartak
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Stronie Śląskie
- "Budowa drogi w msc. Zachełmie ul. Chełmowa w Gminie Zagnańsk 2024-2025 Poprawa Infrastruktury Drogowej".
więcej: Wyrównywanie terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.