eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Opr. dok. technicznej dla budowy strefy zieleni i instalacji do nawadniania terenów z zebranej wody opadowej (Przedsięwzięcie "Łąki łan - utworzenie parku zieleni w mieście na oś. Nisko- Podwolina."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opr. dok. technicznej dla budowy strefy zieleni i instalacji do nawadniania terenów z zebranej wody opadowej (Przedsięwzięcie „Łąki łan – utworzenie parku zieleni w mieście na oś. Nisko- Podwolina.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opr. dok. technicznej dla budowy strefy zieleni i instalacji do nawadniania terenów z zebranej wody opadowej (Przedsięwzięcie „Łąki łan – utworzenie parku zieleni w mieście na oś. Nisko- Podwolina.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b3aba94-16eb-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025005/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie pn: „Opracowanie dokumentacji technicznej dla budowy strefy zieleni i instalacji do nawadniania terenów z zebranej wody opadowej (Przedsięwzięcie „Łąki łan – utworzenie parku zieleni w mieście na oś. Nisko- Podwolina”)" jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.47.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający informuje, że zadanie pn: „Opracowanie dokumentacji technicznej dla budowy strefy zieleni i instalacji do nawadniania terenów z zebranej wody opadowej (Przedsięwzięcie „Łąki łan – utworzenie parku zieleni w mieście na oś. Nisko- Podwolina”)" jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020. Środki o których mowa powyżej zostały przyznane Zamawiającemu.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

1. Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na opracowanie kompleksowego projektu budowlanego i technicznego dla w/w zadania, wraz ze złożeniem wniosku w starostwie powiatowym o pozwolenie na budowę.
2. Dokumentacja projektowa będzie obejmować wykonanie :
1) aktualizacji map do celów projektowych;
2) map ewidencji gruntów i wypisów z rejestru gruntów w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę;
3) uzyskanie warunków technicznych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (od wszystkich gestorów mediów).
4) projektu zagospodarowania terenu wokół zbiornika;
5) projektu architektonicznego,
6) projektu technicznego,
7) projektu zieleni,
8) projektu instalacji nawadniających,
9) projektu instalacji elektrycznych i sanitarnych,
10) wizualizacji
11) informacji BIOZ;
12) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
13) przedmiarów robót w podziale zgodnym z podziałami dotyczącymi obiektów;
14) kosztorysów inwestorskich w podziałach jak przedmiary;
15) kompletu uzgodnień i materiałów do uzyskania innych decyzji wynikających z przepisów prawa.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia uzupełniony jest o opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikiem graficznym, razem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
4. Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z zakresem przedmiotowym zadania, Specyfikacją Warunków Zamówienia, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz zawierać wszystkie elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, t.j. musi spełniać wszystkie wymagania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 r. poz.2351 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi, a w szczególności:
1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i technologii z dnia 23 listopada 2021 roku, zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. (Dz. U. 2021 rok poz.2280.),
2) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. z 2012r. Poz.463)
3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno– użytkowego (Dz. U. z 2021 roku poz. 2454)
4) Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno– użytkowego.
5) Kosztorys inwestorski z podziałem na branże, należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. 2021 poz.2458).
6) Informacje zawarte w Dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot Umowy w sposób zgodny z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.
5. W przypadku zmiany w/w obowiązujących przepisów prawa w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zastosuje aktualne przepisy prawa.
6. Sposób wykonania Dokumentacji:
1) Dokumentacja winna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. Ponadto zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia.
2) Dokumentacja winna zostać sprawdzona i podpisana przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia w zakresie wykonania przedmiotu umowy.
3) W projektach wykonawczych Projektant ujmie wszystkie roboty niezbędne do wykonawstwa robót w tym przygotowawcze i tymczasowe.
4) Dokumentacja posiadać będzie zaświadczenia o przynależności projektantów do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
5) Wszelkie opłaty związane z opracowaniem dokumentacji projektowej, w tym pozyskaniem map, ponosi Projektant, który będzie upoważniony do występowania do niezbędnych instytucji w imieniu Zamawiającego, w tym do zgłoszenia budowy.
8. Projektant dostarczy Zamawiającemu:
1) projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczny i techniczno-wykonawczy w 4-ech egzemplarzach, w wersji papierowej dla każdego zadania dla którego będzie wymagane oddzielne pozwolenie na budowę
2) w dwóch egzemplarzach: kosztorys inwestorski i przedmiar robót, specyfikację techniczną i informację „bioz”
3) Projektant dostarczy również Zamawiającemu zagospodarowania terenu, projekt architektoniczny i techniczno-wykonawczy w formie elektronicznej tj. dokumenty tekstowe lub tekstowo - graficzne – jpg, pdf, dwg, ath za wyjątkiem przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, które należy wykonać w wersji edytowalnej.
9. Projektant dostarczy Zamawiającemu Dokumentację wraz z oświadczeniem o kompletności oraz zgodności z Umową, obowiązującymi przepisami i normami, stanowiącymi integralną część dokumentacji projektowej.
10. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie również do:
1) opracowania odpowiedzi na pytania i modyfikacji opracowań projektowych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót objętych wykonaną Dokumentacją,
2) opracowania odpowiedzi na pytania wykonawców realizujących roboty na podstawie wykonanej Dokumentacji oraz modyfikacji opracowań projektowych na etapie wykonywania robót budowlanych, gdy będzie to konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji robót budowlanych wykonywanych w oparciu o wykonaną Dokumentację
3) pełnienia nadzoru autorskiego.
4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca dokona podziału opracowania (wraz z kosztorysami) na etapy realizacyjne.
11. Projektant, będzie upoważniony do występowania do niezbędnych instytucji w imieniu Zamawiającego, również do złożenia wniosków o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
12. Projektant otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie po przekazaniu kompletnej dokumentacji wraz z oryginałem wniosku o pozwolenie na budowę zaopatrzonego w prezentatę starostwa Powiatowego w Nisku z datą wpływu. Szczegółowo opisane w projekcie umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.
13. Zamawiający informuje, że zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020.
Środki o których mowa powyżej zostały przyznane Zamawiającemu. W związku z zapisami umowy o dofinansowanie, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a instytucją dofinansowującą i nałożonymi tą umową na Zamawiającego obowiązkami, w szczególności co do terminowego rozliczenia przedmiotu umowy objętego dofinansowaniem, niezwykle istotne jest dotrzymanie przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca w przypadku opóźnienia lub nienależytego wykonania robót z winy Wykonawcy zwróci Zamawiającemu w pełnej wysokości korzyści wynikające z utraty dotacji, pożyczki lub innej formy dofinansowania zadania będącego przedmiotem umowy a spowodowanej opóźnieniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy.
15. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
16. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art.96 ust.2 pkt 2 Pzp
17. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173553,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249075,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173553,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRIMA ACRHITEKTURA I KRAJOBRAZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272618797

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173553,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.