Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253724/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
- 2023/BZP 00273959/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00278266/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00282103/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szklarniowej w Nisku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92e8b505-06b7-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szklarniowej w Nisku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92e8b505-06b7-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040259/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Budowa budynku mieszkaniowego wielorodzinnego przy ul. Szklarniowej w Nisku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający informuje, że zamówienie jest dofinansowane z Funduszu Dopłat w ramach realizacji przez Bank Gospodarstwa Krajowego rządowego programu budownictwa komunalnego.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
2. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szklarniowej w Nisku.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie m.in:
Kompleksowej budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem oraz niezbędną infrastrukturą położonego w Nisku przy ul. Szklarniowej, w oparciu o Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany oraz Projekty Techniczne branżowe:
a) palowania pod fundamenty
b) fundamentów,
c) ścian zewnętrznych i wewnętrznych,
d) słupów, nadproża i podciągi żelbetowych
e) stropów żelbetowych
f) stropów z prefabrykowanych płyt kanałowych
g) robót wykończeniowych
- wykonanie szpachlowania i malowania ścian i sufitów,
- wykonanie okładzin na ścianach i sufitach,
- wykonanie okładzin posadzek, schodów,
- montaż stolarki wewnętrznej drzwiowej.
- układania posadzek gresowych i paneli laminowanych,
h) windy osobowej 2 szt
i) zagospodarowania terenu wraz z nasadzeniami,
j) budowy zjazdu z ul. Szklarniowej
k) przełożenie sieci kablowej SN 15kV
l) Instalacje elektryczne
-Instalacja oświetlenia podstawowego
- Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
- Instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia 230V
- instalacja oświetlenia zewnętrznego
- Obwody siłowe do zasilania:
* windy osobowej 2szt.
* kuchenek elektrycznych w mieszkaniach
m) Instalacje słaboprądowe
- Instalacja oddymiania kl. Schodowych
- Instalacje monitoringu wizyjnego
- Instalacje teletechniczne
n) Instalacja fotowoltaiczna
- Instalacja fotowoltaiczna o mocy 19,8kWp na dachu budynku
o) Instalacje ochronne
- Instalacja ochrony od porażeń i połączeń wyrównawczych
- Instalacja ochrony przepięciowej
p) Instalacje sanitarne
- instalacja kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do rzeki Bacówka
- instalacja c.o.
- instalacja wod-kan
- instalacja wentylacji mechanicznej
- instalacja gazowa
- przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej
- przepompownia ścieków
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej oraz w STWiORB.
5. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia określa Załącznik nr 10 do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
39134100-1 - Stoły komputerowe
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39132100-7 - Szafy na akta
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16368889,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23454430,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16368889,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANO - HANDLOWYCH "NOWBUD" ALEKSANDER NOWAK, EDWARD BRACKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290480966
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 261
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-551
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonania robót branży sanitarnej, wykonania robót branży elektrycznej, wykonania prac zagospodarowania terenu, dostawy i montażu wind osobowych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16368889,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Nisko oraz podległych jednostek organizacyjnych na 2025/26 rok
- Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Rudniku nad Sanem oraz do Szkoły Przyspasabiającej do pracy w Ulanowie w dowozie zamkniętym w roku szkolnym 2025/2026
- Doposażenie placu zabaw na osiedlu PGO
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Dostosowanie budynku Przychodni w Lwówku Śląskim do potrzeb osób z niepełnosprawnościami obejmujące: remont ko. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. Bł. P. Dańkowskiego w Jordanowie ...
- Remont szatni w obiekcie przy ul. Jagiellońskiej 7
więcej: Szafy na akta »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.