Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311004/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i przeprowadzenia seminariów pn. „Planowanie kariery zawodowej" oraz przeprowadzenie indywidualnych konsultacji dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY ZESPÓŁ PLACÓWEK WSPARCIA EDUKACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365183911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774047537
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rzpwe.opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzpwe.opolskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i przeprowadzenia seminariów pn. „Planowanie kariery zawodowej" oraz przeprowadzenie indywidualnych konsultacji dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8f51c65-1ef5-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021830/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja i prowadzenie zajęć dla uczniów przez doradcę zawodowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy”, „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy -2”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311004/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/ZP/RZPWE/9.2.1/9.2.1-2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa przygotowania i przeprowadzenia seminariów pn. „Planowanie kariery zawodowej" oraz przeprowadzenie indywidualnych konsultacji dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe ze szczególnym uwzględnieniem uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi w ramach działalności Szkolnych Punktów Informacji i Kariery oraz dwóch projektów: „Opolskie Szkolnictwo Zawodowe dla Rynku Pracy” (część 1)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 57500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa przygotowania i przeprowadzenia seminariów pn. „Planowanie kariery zawodowej" oraz przeprowadzenie indywidualnych konsultacji dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe ze szczególnym uwzględnieniem uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi w ramach działalności Szkolnych Punktów Informacji i Kariery oraz dwóch projektów: „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy -2” (część 2)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu w rozdziale 16 opis kryteriów oceny ofert, Zamawiający nieprecyzyjnie podał informację w jaki sposób zostanie ocenione kryterium „doświadczenie prowadzącego zajęcia” w sytuacji gdy Wykonawca poda niejednoznacznie doświadczenie trenera/trenerów. Zawarta informacja: Liczba punktów badanej oferty w kryterium doświadczenie prowadzącego zajęcia wynosi maksymalnie 40 punktów. Doświadczenie trenera będzie badane dla każdego trenera osobno, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w formularzu ofertowym. W przypadku więcej niż jednego trenera zgłoszonego przez Wykonawcę zostanie wyciągnięta średnia arytmetyczna punktów obliczonych dla każdego trenera.
Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze żadnej liczby prowadzonych zajęć, Zamawiający przyjmie, że trener nie posiada wymaganego doświadczenia i jego oferta zostanie odrzucona – nie jest wystarczająca, ponieważ nie doprecyzowuje sytuacji, gdy Wykonawca opisze doświadczenie w sposób dopuszczający różne interpretacje przedstawionego doświadczenia. Zamawiający dodatkowo nie przewidział możliwości żądania dokumentów na potwierdzenie opisanego doświadczenia.
W związku z powyższym brak jest możliwości porównania złożonych w przedmiotowym postępowaniu ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu w rozdziale 16 opis kryteriów oceny ofert, Zamawiający nieprecyzyjnie podał informację w jaki sposób zostanie ocenione kryterium „doświadczenie prowadzącego zajęcia” w sytuacji gdy Wykonawca poda niejednoznacznie doświadczenie trenera/trenerów. Zawarta informacja: Liczba punktów badanej oferty w kryterium doświadczenie prowadzącego zajęcia wynosi maksymalnie 40 punktów. Doświadczenie trenera będzie badane dla każdego trenera osobno, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w formularzu ofertowym. W przypadku więcej niż jednego trenera zgłoszonego przez Wykonawcę zostanie wyciągnięta średnia arytmetyczna punktów obliczonych dla każdego trenera.
Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze żadnej liczby prowadzonych zajęć, Zamawiający przyjmie, że trener nie posiada wymaganego doświadczenia i jego oferta zostanie odrzucona – nie jest wystarczająca, ponieważ nie doprecyzowuje sytuacji, gdy Wykonawca opisze doświadczenie w sposób dopuszczający różne interpretacje przedstawionego doświadczenia. Zamawiający dodatkowo nie przewidział możliwości żądania dokumentów na potwierdzenie opisanego doświadczenia.
W związku z powyższym brak jest możliwości porównania złożonych w przedmiotowym postępowaniu ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
- U/11/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z napełnieniem i dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz butli na gazy medyczne wraz z ich dzierżawą dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- D/27/2024 Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych, elektrycznych, ogólnobudowlanych oraz stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- "Organizacja warsztatów tematycznych w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło",
- U/11/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.