eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługa przygotowania i przeprowadzenia seminariów pn. "Planowanie kariery zawodowej" oraz przeprowadzenie indywidualnych konsultacji dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i przeprowadzenia seminariów pn. „Planowanie kariery zawodowej" oraz przeprowadzenie indywidualnych konsultacji dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY ZESPÓŁ PLACÓWEK WSPARCIA EDUKACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365183911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774047537

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rzpwe.opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzpwe.opolskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania i przeprowadzenia seminariów pn. „Planowanie kariery zawodowej" oraz przeprowadzenie indywidualnych konsultacji dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8f51c65-1ef5-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021830/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja i prowadzenie zajęć dla uczniów przez doradcę zawodowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy”, „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy -2”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311004/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/ZP/RZPWE/9.2.1/9.2.1-2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 182500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa przygotowania i przeprowadzenia seminariów pn. „Planowanie kariery zawodowej" oraz przeprowadzenie indywidualnych konsultacji dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe ze szczególnym uwzględnieniem uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi w ramach działalności Szkolnych Punktów Informacji i Kariery oraz dwóch projektów: „Opolskie Szkolnictwo Zawodowe dla Rynku Pracy” (część 1)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 57500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa przygotowania i przeprowadzenia seminariów pn. „Planowanie kariery zawodowej" oraz przeprowadzenie indywidualnych konsultacji dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe ze szczególnym uwzględnieniem uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi w ramach działalności Szkolnych Punktów Informacji i Kariery oraz dwóch projektów: „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy -2” (część 2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w przedmiotowym postępowaniu w rozdziale 16 opis kryteriów oceny ofert, Zamawiający nieprecyzyjnie podał informację w jaki sposób zostanie ocenione kryterium „doświadczenie prowadzącego zajęcia” w sytuacji gdy Wykonawca poda niejednoznacznie doświadczenie trenera/trenerów. Zawarta informacja: Liczba punktów badanej oferty w kryterium doświadczenie prowadzącego zajęcia wynosi maksymalnie 40 punktów. Doświadczenie trenera będzie badane dla każdego trenera osobno, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w formularzu ofertowym. W przypadku więcej niż jednego trenera zgłoszonego przez Wykonawcę zostanie wyciągnięta średnia arytmetyczna punktów obliczonych dla każdego trenera.
Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze żadnej liczby prowadzonych zajęć, Zamawiający przyjmie, że trener nie posiada wymaganego doświadczenia i jego oferta zostanie odrzucona – nie jest wystarczająca, ponieważ nie doprecyzowuje sytuacji, gdy Wykonawca opisze doświadczenie w sposób dopuszczający różne interpretacje przedstawionego doświadczenia. Zamawiający dodatkowo nie przewidział możliwości żądania dokumentów na potwierdzenie opisanego doświadczenia.
W związku z powyższym brak jest możliwości porównania złożonych w przedmiotowym postępowaniu ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w przedmiotowym postępowaniu w rozdziale 16 opis kryteriów oceny ofert, Zamawiający nieprecyzyjnie podał informację w jaki sposób zostanie ocenione kryterium „doświadczenie prowadzącego zajęcia” w sytuacji gdy Wykonawca poda niejednoznacznie doświadczenie trenera/trenerów. Zawarta informacja: Liczba punktów badanej oferty w kryterium doświadczenie prowadzącego zajęcia wynosi maksymalnie 40 punktów. Doświadczenie trenera będzie badane dla każdego trenera osobno, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w formularzu ofertowym. W przypadku więcej niż jednego trenera zgłoszonego przez Wykonawcę zostanie wyciągnięta średnia arytmetyczna punktów obliczonych dla każdego trenera.
Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze żadnej liczby prowadzonych zajęć, Zamawiający przyjmie, że trener nie posiada wymaganego doświadczenia i jego oferta zostanie odrzucona – nie jest wystarczająca, ponieważ nie doprecyzowuje sytuacji, gdy Wykonawca opisze doświadczenie w sposób dopuszczający różne interpretacje przedstawionego doświadczenia. Zamawiający dodatkowo nie przewidział możliwości żądania dokumentów na potwierdzenie opisanego doświadczenia.
W związku z powyższym brak jest możliwości porównania złożonych w przedmiotowym postępowaniu ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.