Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00281060/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na prowadzeniu diagnozy w zakresie FASD w Regionalnym Punkcie Terapii i Diagnozy FAS/FASD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432687353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Diamentowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-447
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 528 76 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rops.bip.lubelskie.pl/index.php?id=5421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na prowadzeniu diagnozy w zakresie FASD w Regionalnym Punkcie Terapii i Diagnozy FAS/FASD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8784696-4c96-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001882/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Usługa polegająca na prowadzeniu diagnozy w zakresie FASD w Regionalnym Punkcie Terapii i Diagnozy FAS/FASD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281060/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPDiT.ALF.2311.28.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 172707,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu diagnozy w zakresie FASD w Regionalnym Punkcie Terapii i Diagnozy FAS/FASD przez psychologa.2. Do zakresu obowiązków psychologa będzie należało:
1) udział w spotkaniach zespołu i superwizjach,
2) prowadzenie analizy dokumentacji osób zakwalifikowanych do diagnozy oraz wywiad z jego opiekunem,
3) prowadzenie diagnozy psychologicznej w wykorzystaniem testów i narzędzi do prowadzenia badań psychologicznych dzieci i młodzieży w tym: ocenę nieprawidłowości w obrębie OUN – badanie profilem neurorozwojowym (ocena funkcjonowania w następujących obszarach: rozwój motoryczny, sensoryczny i poznawczy, przy zastosowaniu metod m.in. obserwacji klinicznej, testy neuromotoryczne – testy koordynacji motoryki dużej i równowagi, wykonanie testów odruchów pierwotnych, wykonanie testów percepcji wzrokowej, i integracji wzrokowo – ruchowej, w zależności od wieku dziecka, wykonanie testów psychologicznych, wstępna ocena przetwarzania sensorycznego (na podstawie obserwacji klinicznej i wywiadu z opiekunem – określenie prenatalnej ekspozycji na alkohol),
4) uzupełnienie kwestionariusza diagnostycznego 4-Cyfrowego Kwestionariusza FASD w zakresie diagnozy psychologicznej.
3. Planowany wymiar czasu pracy to 50 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu diagnozy w zakresie FASD w Regionalnym Punkcie Terapii i Diagnozy FAS/FASD przez psychologa.2. Do zakresu obowiązków psychologa będzie należało:
1) udział w spotkaniach zespołu i superwizjach,
2) prowadzenie analizy dokumentacji osób zakwalifikowanych do diagnozy oraz wywiad z jego opiekunem,
3) prowadzenie diagnozy psychologicznej w wykorzystaniem testów i narzędzi do prowadzenia badań psychologicznych dzieci i młodzieży w tym: ocenę nieprawidłowości w obrębie OUN – badanie profilem neurorozwojowym (ocena funkcjonowania w następujących obszarach: rozwój motoryczny, sensoryczny i poznawczy, przy zastosowaniu metod m.in. obserwacji klinicznej, testy neuromotoryczne – testy koordynacji motoryki dużej i równowagi, wykonanie testów odruchów pierwotnych, wykonanie testów percepcji wzrokowej, i integracji wzrokowo – ruchowej, w zależności od wieku dziecka, wykonanie testów psychologicznych, wstępna ocena przetwarzania sensorycznego (na podstawie obserwacji klinicznej i wywiadu z opiekunem – określenie prenatalnej ekspozycji na alkohol),
4) uzupełnienie kwestionariusza diagnostycznego 4-Cyfrowego Kwestionariusza FASD w zakresie diagnozy psychologicznej.
3. Planowany wymiar czasu pracy to 50 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 7 grudnia 2021 r. poinformował Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 1 postępowania Wykonawcy Agata Brania, ul. Chemiczna 26, 21-040 Franciszków. W dniu 21 grudnia 2021 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od zawarcia umowy. Tym samym uchylili się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 7 grudnia 2021 r. poinformował Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 2 postępowania Wykonawcy Dominika Jelińska, ul. Czeremchowa 16/6, 20-807 Lublin. W dniu 22 grudnia 2021 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od zawarcia umowy. Tym samym uchylił się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług w zakresie zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwem przeciwpożarowym dla Centrum oraz jednostek obsługiwanych w roku 2026 - III części
- Dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2026 roku z podziałem na trzy części.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2026 - doręczanie przesyłek i realizacja przekazów pocztowych
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze projektowania rozwiązań z zakresu dostępności cyfrowej i informacyjno - komunikacyjnej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Zakup paliwa na potrzeby UMWL w Lublinie, Zespołu Lubelskich Parków Krajobrazowych oraz Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie z podziałem na części.
- Organizacja i przeprowadzenie dwóch 4-dniowych wyjazdów warsztatowych z zakresu rozwoju osobistego w ramach projektu "KOMPAS KARIERY"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzanie badań psychologicznych dla rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka dot. posiadania predyspozycji i motywacji do pełnienia określonych funkcji.
- Usługi terapeutyczne
- Świadczenie usług pomocy psychologicznej dla studentów i pracowników UKW w ramach realizacji projektu "MiniDo - Minimalizowanie drop-outu na UKW
- Przeprowadzenie usług społecznych w ramach projektu "CUS" - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2026 na terenie gminy Sulechów
- Opieka psychologiczna dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Sępólnie Krajeńskim i wsparcie opiekunów faktycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





