eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParadyżRemont drogi powiatowej nr 3118E na odcinku Paradyż-Przyłęk - granica gminy Paradyż/Żarnów



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 3118E na odcinku Paradyż-Przyłęk - granica gminy Paradyż/Żarnów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARADYŻ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Paradyż

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-333

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 758-40-82

1.5.8.) Numer faksu: 44 758-40-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaparadyz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.gminaparadyz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 3118E na odcinku Paradyż-Przyłęk - granica gminy Paradyż/Żarnów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef70c43a-486e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002636/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont drogi powiatowej nr 3118E na odcinku Paradyż-Przyłęk granica gminy Paradyż/Żarnów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274851/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. „Remont drogi powiatowej nr 3118E na odcinku Paradyż-Przyłęk – granica gminy Paradyż/Żarnów”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia jest ściśle określony w:
a) Dokumentacji projektowej;
b) Załączniku Nr 5 do SWZ;
c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), która stanowi integralną część SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z:
a) SWZ i załącznikami do SWZ, w tym dokumentami wymienionymi w pkt. 3.;
b) sztuką budowlaną;
c) obowiązującymi przepisami i normami, przy zachowaniu przepisów BHP;
d) zasadami współczesnej wiedzy technicznej;
e) uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się, z zachowaniem profesjonalnej staranności,
z dokumentacją projektową, STWiORB oraz wszelkimi uwarunkowaniami faktycznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia będzie spełniać wszystkie warunki prawne, techniczne i technologiczne, ekonomiczno-finansowe i organizacyjne wynikające z kompletnej dokumentacji postępowania
o zamówienie publiczne.
7. Przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 12 do SWZ, pełni jedynie funkcję orientacyjną
i pomocniczą. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace niezbędne do realizacji zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej oraz STWiORB.
8. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesięcy.
9. W przypadku określenia w dokumentacji nazw własnych wyrobów, producentów, oznaczeń handlowych należy traktować je jako przykładowe i zastosować materiały równoważne
o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
10. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, a jego zakres obejmuje również elementy nie ujęte w dokumentacji zamówienia, ale konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych.
11. Wymagania dotyczące robót:
11.1. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z jego przeznaczeniem, z zachowaniem przepisów prawa budowlanego.
11.2. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty bezpieczeństwa. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań.
11.3. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszy przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
12. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed upływem terminu składania ofert, wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.