eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleD/15/2023 - Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/15/2023 - Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/744553

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

D/15/2023 - Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf37ffe0-c8b4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037116/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 [44] Sprzęt multimedialny (RTV, projektory, tablice interaktywne ,odbiorniki TV, rejestratory i odtwarzacze AV, nagłośnienia, aparaty fotograficzne, kamery, projektory multimedialne, ekrany proj.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147883

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/15/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 , pn.: Zakup i dostawa 1 sztuki telewizora wraz z uchwytem ściennym i kamerą internetową na potrzeby Instytutu Historii
1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.1 do SWZ.

2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, nowego, dotychczas nieużywanego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca; w terminie określonym poniżej.

3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie dwadzieścia jeden [21] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 3 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż siedem [7] dni kalendarzowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 3252 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Zakup i dostawa 2 sztuk rzutników multimedialnych z uchwytami sufitowymi na potrzeby Instytutu Historii
1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.2 do SWZ.

2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, nowego, dotychczas nieużywanego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca; w terminie określonym poniżej.

3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie dwadzieścia jeden [21] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 3 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż siedem [7] dni kalendarzowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Zakup i dostawa projektora multimedialnego na potrzeby Instytutu Biologii
1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.3 do SWZ.

2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, nowego, dotychczas nieużywanego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca; w terminie określonym poniżej.

3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie dwadzieścia jeden [21] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 3 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż siedem [7] dni kalendarzowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 309,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.