Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00268095/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
- 2025/BZP 00286777/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Biecz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biecz
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół ds. zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Biecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4406800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11240041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Biecz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfb4569b-3453-4a45-b281-783d6a4642c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058409/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Biecz.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, operacja „Gospodarka wodno-ściekowa”, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 559770,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia:. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Biecz.
2. Zamówienie realizowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, operacja „Gospodarka wodno-ściekowa”, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie przydomowych oczyszczalni ścieków (PBOŚ), spełniających wymagania normy PN-EN 12566-3+A2:2013-10 na terenie gminy Biecz w ilości 20 sztuk. Zakres robót obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (w tym kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót oraz STWiORB - zgodnie z obowiązującymi przepisami) w wersji drukowanej (papierowej) w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej, edytowalnej .doc .dwg oraz całość dokumentacji w wersji .pdf, wykonanie przyłącza kanalizacyjnego umożliwiających odprowadzenie ścieków bytowych z budynków zgodnie z PFU, posadowienie zbiornika przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków, doprowadzenie energii elektrycznej do oczyszczalni, wykonanie rurociągu odprowadzającego oczyszczone ścieki do systemu rozsączania drenażowego/studni chłonnych/ wykonanie rurociągów rozsączania drenażowego. Gmina Biecz posiada zgody na realizację oraz umowy użyczenia podpisane z właścicielami działek.
4. Charakterystyczne parametry określające wielkość Zamówienia
Celem przedsięwzięcia jest zapewnienie oczyszczenia ścieków na terenie gminy Biecz w stopniu wymaganym z obowiązującymi przepisami prawa. Na ogólną liczbę 20 sztuk przydomowych biologicznych (PBOŚ) oczyszczalni składa się: Łącznie 125 RLM
- 1 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe nie mniej niż 3 RLM, nie więcej niż 4 RLM
- 9 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe nie mniej niż 5 RLM, nie więcej niż 6 RLM
- 7 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe nie mniej niż 7 RLM, nie więcej niż 8 RLM
- 2 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe nie mniej niż 9 RLM, nie więcej niż 10 RLM
- 1 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe nie mniej niż 10 RLM, nie więcej niż 11 RLM,
Pojemność projektowanych oczyszczalni ścieków należy dobrać uwzględniając ilość dopływających ścieków oraz ilość powstających osadów, uwarunkowanych głównie przez liczbę użytkowników.
Przekroczenia przeszkód terenowych, utwardzenia nawierzchnią z kostki brukowej, betonową lub asfaltową, inwestor dopuszcza wykonanie metodami bezwykopowymi (przewiert, przepych).
Wykaz lokalizacji planowanych do wykonania oczyszczalni przydomowych znajduje się w części PFU.
Wykonawca wyceni każdą oczyszczalnię.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) nowy zmieniony program funkcjonalno-użytkowy,
b) nowy zmieniony zał. nr 7 do SWZ istotne postanowienia umowne.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- Wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej, jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania.
- Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, prawo ochrony środowiska przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
- Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (zwanej dalej „ustawą prawo budowlane” lub „prawem budowlanym”, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej).
- Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
- Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
- Na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję krajową.
- Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru.
- Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 30% wartości umownej. Kopię dokumentu przedstawi Wykonawca którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji prac. W przypadku zakończenia okresu obowiązywania polisy Wykonawca niezwłocznie przedstawi jej prolongatę.
- Wykonawca zapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Rozliczenie i płatności
Zapłata za wykonane roboty w ramach umowy nastąpi w całości po ich zakończeniu, w formie jednej płatności, zgodnie z postanowieniami umowy i po odbiorze końcowym robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644028,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1744164,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 644028,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Gojżewski Ekodren-Naturalne Systemy Oczyszczania
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140083641
7.3.3) Ulica: ul. Penelopy 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-642
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ GOJŻEWSKI EKODREN - NATURALNE SYSTEMY OCZYSZCZANIA
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ GOJŻEWSKI EKODREN - NATURALNE SYSTEMY OCZYSZCZANIA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 644028,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BIECZ
- Sprzątanie chodników, placów, jezdni, na terenie miasta Biecz, przystanków komunikacyjnych oraz gniazd na segregowane odpady komunalne na terenie gminy Biecz w 2026 roku.
- Zakup paliw płynnych i AdBlue do pojazdów użytkowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Bieczu Sp. z o.o.
więcej: przetargi BIECZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania pn. "Remont, przebudowa i rozbudowa budynku głównego (...) Waloryzacja zabytkowego Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w Krakowie
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Zabrzańskiego Kompleksu Rekreacji AQUARIUS przy alei Wojciecha Korfantego 18 (...)
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





