eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu - ETAP V.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kocyla@powiat.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7e1e9a4-14bb-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024196/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300834/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 620473,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1”, stanowiących ETAP V realizacji ww. zadania i obejmujących swoim zakresem roboty konstrukcyjno-budowlane, izolacyjne i elewacyjne, z wyłączeniem robót budowlanych i remontowo-renowacyjnych określonych w Wykazie robót budowlanych i remontowo-renowacyjnych, o którym mowa poniżej w ust. 4 pkt. 5, jako już wykonane, wykonywane lub planowane do wykonania w innych etapach realizacji ww. zadania inwestycyjnego.
2. Budynek zlokalizowany w Jarosławiu przy ul. Hetmana Jana Tarnowskiego 1, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu z dnia 16 stycznia 1984 r. jest wpisany do Rejestru Zabytków pod pozycją rejestru A –707.
3. Część nr 1: „Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V – Roboty według ekspertyzy mykologicznej” swoim zakresem obejmuje:
1) izolacje z jednoskładnikowej zaprawy uszczelniającej, powierzchnia pozioma;
2) izolacje z jednoskładnikowej zaprawy uszczelniającej, powierzchnia pionowa;
3) odwodnienie liniowe z elementów prefabrykowanych odwadniających wraz z rozbiórką istniejącej nawierzchni;
4) wywóz gruzu;
5) utylizacja odpadów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu robót budowlanych niezbędnych
do wykonania w ramach bieżącego zamówienia określa Dokumentacja projektowo - techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ, w której skład wchodzą:
1) Projekt budowlany i wykonawczy: Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowa wentylacji mechanicznej w celu dostosowania do potrzeb ogniska baletowego budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;
2) Dokumentacja konserwatorsko – restauratorska, w tym:
a) Opinia konserwatorska z dnia 07. 08. 2018 r., znak: INR-II.5183.135.2018.PG,
b) Dokumentacja konserwatorska z dnia 08. 09. 2018 r.,
c) Program prac konserwatorskich i restauratorskich z dnia 08. 09. 2018 r.;
3) Ekspertyza mykologiczno – budowlana dotycząca zawilgocenia pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnych branż, zwane dalej również „STWiORB”;
5) Wykaz robót budowlanych i remontowo-renowacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu” zawierający:
a) Zakres robót budowlanych do wykonania w ramach bieżącego zamówienia pod nazwą: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V”, Numer referencyjny: ZP.272.20.2022.
b) Zakres robót budowlanych wykonanych lub wykonywanych w poprzednich etapach realizacji zadania inwestycyjnego w budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu,
c) Zakres robót budowlanych planowanych do wykonania w następnym etapie realizacji zadania inwestycyjnego w budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu,
d) Wykaz robót budowlanych do wykonanie w ramach bieżącego zamówienia pod nazwą: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V”, Numer referencyjny: ZP.272.20.2022, z uwzględnieniem numerów pozycji z poszczególnych przedmiarów robót oraz podziału na poszczególne Części niniejszego (bieżącego) zamówienia, Zadania i moduły;
6) Decyzje i postanowienia, w tym:
a) Decyzja Starosty Jarosławskiego Nr 797/2018 z dnia 14 listopada 2018 r. (znak: AB-AAB. 6740.754.2018) – pozwolenie na budowę,
b) Postanowienie Starosty Jarosławskiego z dnia 15. 11. 2018 r., znak: AB-AAB. 6740.754.2018, o sprostowaniu błędu w decyzji Starosty Jarosławskiego Nr 797/2018 z dnia 14 listopada 2018 r.,
c) Decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 22. 10. 2018 r., znak: INR-II.5142.281.2018.PG;
d) Postanowienie Podkarpackiego Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej z dnia 19. 10. 2018 r., znak: WZ.5595.250.2018.
5. Pomimo przyjęcia w Projekcie umowy (dla Części nr 1 stanowi zamówienia Załącznik Nr 9.1 do SWZ) wynagrodzenia ryczałtowego, w celu ułatwienia sporządzenia oferty Zamawiający udostępnia Wykonawcom w folderze pod nazwą: Załącznik Nr 1 do SWZ ZP.272.20.2022 - Dokumentacja projektowo – techniczna, Przedmiary robót, które należy traktować jedynie jako materiały pomocnicze mające ułatwić prawidłowe obliczenie ryczałtowej ceny oferty w sposób opisany w SWZ.
6. Zarówno zakres Przedmiarów robót jak i zawarte w nich obmiary, należy traktować poglądowo, nie mogą one stanowić jedynej podstawy do sporządzenia dokładnej wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego / bieżącego zamówienia, gdyż nie będą one wiążące dla Zamawiającego na etapie wykonawstwa.
7. W przypadku różnic pomiędzy Dokumentacją projektowo – techniczną, o której mowa w ust. 4, a Przedmiarami robót, o których mowa w ust. 5, do wyceny należy przyjąć, że przedmiot zamówienia określa Dokumentacja projektowo – techniczna. Nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe, roboty (prace) objęte Dokumentacją projektowo – techniczną, a nie uwzględnione w Przedmiarach robót. Należy wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania bieżącego zamówienia.
8. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:
1) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową i niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania budową / robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 840) oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
2) jeżeli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa, zapewni kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniających wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przynależących do właściwych izb samorządów zawodowych i posiadających wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
3) w razie wystąpienia konieczności wynikających z przepisów prawa, własnym staraniem
i na własny koszt dokona zgłoszeń do odbioru wykonanych robót do odpowiednich inspekcji, służb i straży oraz dokona opłat z tytułu odbioru wykonanych robót przez odpowiednie inspekcje, służby i straże.
9. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia / umowy (wykonane roboty budowlane) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
2) zagospodarować we własnym zakresie materiały pochodzące z demontażu i odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji;
3) właściwie postępować z materiałami z demontażu oraz odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 699) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 888, z późn. zm.);
4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy;
5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, do ich wykonania bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi nieuzasadnionymi kosztami;
6) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania tzw. „robót dodatkowych”, do ich wykonania na podstawie tych samych czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z), jakie zostaną wykazane w Kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę w wyniku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej dla Zamawiającego, a w przypadku braku takich czynników cenotwórczych w złożonym Kosztorysie ofertowym (Kosztorysach ofertowych), na podstawie czynników cenotwórczych zawartych w aktualnych cennikach Sekocenbud.
10. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 1, Załącznik Nr 9.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 32153,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1”, stanowiących ETAP V realizacji ww. zadania i obejmujących swoim zakresem roboty konstrukcyjno-budowlane, izolacyjne i elewacyjne, z wyłączeniem robót budowlanych i remontowo-renowacyjnych określonych w Wykazie robót budowlanych i remontowo-renowacyjnych, o którym mowa poniżej w ust. 4 pkt. 5, jako już wykonane, wykonywane lub planowane do wykonania w innych etapach realizacji ww. zadania inwestycyjnego.
2. Budynek zlokalizowany w Jarosławiu przy ul. Hetmana Jana Tarnowskiego 1, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu z dnia 16 stycznia 1984 r. jest wpisany do Rejestru Zabytków pod pozycją rejestru A –707.
3. Część nr 2: „Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V – Elewacja oraz Program prac konserwatorskich” składa się z dwóch Zadań oraz ich modułów obejmujących swoim zakresem:
1) Zadanie A moduł 1: Elewacja:
a) roboty przygotowawcze,
b) detale architektoniczne,
c) rusztowania - część 1 montaż / rozłożenie;
2) Zadanie A moduł 2: Elewacja:
a) tynki zewnętrzne,
b) parapety zewnętrzne,
c) malowanie krat,
d) stolarkę okienną,
e) rusztowania - część 2 demontaż / złożenie;
3) Zadanie B moduł 1: Program prac konserwatorskich:
a) elewacja,
b) odtworzenie pilastrów,
c) konserwacja okien - część 1 demontaż,
d) wywóz gruzu,
e) utylizacja odpadów;
4) Zadanie B moduł 2: Program prac konserwatorskich:
a) odtworzenie głównych drzwi,
b) konserwacja okien - część 2 montaż,
c) utylizacja odpadów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu robót budowlanych niezbędnych
do wykonania w ramach bieżącego zamówienia określa Dokumentacja projektowo - techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ, w której skład wchodzą:
1) Projekt budowlany i wykonawczy: Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowa wentylacji mechanicznej w celu dostosowania do potrzeb ogniska baletowego budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;
2) Dokumentacja konserwatorsko – restauratorska, w tym:
a) Opinia konserwatorska z dnia 07. 08. 2018 r., znak: INR-II.5183.135.2018.PG,
b) Dokumentacja konserwatorska z dnia 08. 09. 2018 r.,
c) Program prac konserwatorskich i restauratorskich z dnia 08. 09. 2018 r.;
3) Ekspertyza mykologiczno – budowlana dotycząca zawilgocenia pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnych branż, zwane dalej również „STWiORB”;
5) Wykaz robót budowlanych i remontowo-renowacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu” zawierający:
a) Zakres robót budowlanych do wykonania w ramach bieżącego zamówienia pod nazwą: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V”, Numer referencyjny: ZP.272.20.2022,
b) Zakres robót budowlanych wykonanych lub wykonywanych w poprzednich etapach realizacji zadania inwestycyjnego w budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu,
c) Zakres robót budowlanych planowanych do wykonania w następnym etapie realizacji zadania inwestycyjnego w budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu,
d) Wykaz robót budowlanych do wykonanie w ramach bieżącego zamówienia pod nazwą: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V”, Numer referencyjny: ZP.272.20.2022, z uwzględnieniem numerów pozycji z poszczególnych przedmiarów robót oraz podziału na poszczególne Części niniejszego (bieżącego) zamówienia, Zadania i moduły;
6) Decyzje i postanowienia, w tym:
a) Decyzja Starosty Jarosławskiego Nr 797/2018 z dnia 14 listopada 2018 r. (znak: AB-AAB. 6740.754.2018) – pozwolenie na budowę,
b) Postanowienie Starosty Jarosławskiego z dnia 15. 11. 2018 r., znak: AB-AAB. 6740.754.2018, o sprostowaniu błędu w decyzji Starosty Jarosławskiego Nr 797/2018 z dnia 14 listopada 2018 r.,
c) Decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 22. 10. 2018 r., znak: INR-II.5142.281.2018.PG;
d) Postanowienie Podkarpackiego Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej z dnia 19. 10. 2018 r., znak: WZ.5595.250.2018.
5. Pomimo przyjęcia w Projekcie umowy (dla Części nr 2 zamówienia stanowi Załącznik Nr 9.1 do SWZ) wynagrodzenia ryczałtowego, w celu ułatwienia sporządzenia oferty Zamawiający udostępnia Wykonawcom w folderze pod nazwą: Załącznik Nr 1 do SWZ ZP.272.20.2022 - Dokumentacja projektowo – techniczna, Przedmiary robót, które należy traktować jedynie jako materiały pomocnicze mające ułatwić prawidłowe obliczenie ryczałtowej ceny oferty w sposób opisany w SWZ.
6. Zarówno zakres Przedmiarów robót jak i zawarte w nich obmiary, należy traktować poglądowo, nie mogą one stanowić jedynej podstawy do sporządzenia dokładnej wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego / bieżącego zamówienia, gdyż nie będą one wiążące dla Zamawiającego na etapie wykonawstwa.
7. W przypadku różnic pomiędzy Dokumentacją projektowo – techniczną, o której mowa w ust. 4, a Przedmiarami robót, o których mowa w ust. 5, do wyceny należy przyjąć, że przedmiot zamówienia określa Dokumentacja projektowo – techniczna. Nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe, roboty (prace) objęte Dokumentacją projektowo – techniczną, a nie uwzględnione w Przedmiarach robót. Należy wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania bieżącego zamówienia.
8. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:
1) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową i niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania budową / robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 840) oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
2) jeżeli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa, zapewni kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniających wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przynależących do właściwych izb samorządów zawodowych i posiadających wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
3) w razie wystąpienia konieczności wynikających z przepisów prawa, własnym staraniem
i na własny koszt dokona zgłoszeń do odbioru wykonanych robót do odpowiednich inspekcji, służb i straży oraz dokona opłat z tytułu odbioru wykonanych robót przez odpowiednie inspekcje, służby i straże.
9. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia / umowy (wykonane roboty budowlane) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
2) zagospodarować we własnym zakresie materiały pochodzące z demontażu i odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji;
3) właściwie postępować z materiałami z demontażu oraz odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 699) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 888, z późn. zm.);
4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy;
5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, do ich wykonania bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi nieuzasadnionymi kosztami;
6) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania tzw. „robót dodatkowych”, do ich wykonania na podstawie tych samych czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z), jakie zostaną wykazane w Kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę w wyniku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej dla Zamawiającego, a w przypadku braku takich czynników cenotwórczych w złożonym Kosztorysie ofertowym (Kosztorysach ofertowych), na podstawie czynników cenotwórczych zawartych w aktualnych cennikach Sekocenbud.
10. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 2, Załącznik Nr 9.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 588320,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 26 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V, Numer referencyjny: ZP.272.20.2022, na wykonanie Części nr 1 zamówienia: „Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V – Roboty według ekspertyzy mykologicznej” nie złożono żadnej oferty, zaistniała przesłana obligatoryjnego unieważniania postępowania w zakresie Części nr 1 zamówienia, o której mowa w art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Jednocześnie zgodnie z przepisem art. 259 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
Mając na względzie powyższe, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zw. z art. 259 ustawy Pzp, a unieważnienie postępowania w zakresie Części nr 1 zamówienia jest w pełni uzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po zapoznaniu się z ceną jedynej oferty złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V, Numer referencyjny: ZP.272.20.2022, na wykonanie Części nr 2 zamówienia: „Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V – Elewacja oraz program prac konserwatorskich” stwierdzono, że cena wykonania Części nr 2 zamówienia zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części nr 2 zamówienia.
Na sfinansowanie Części nr 2 przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 723 633,97 zł, a cena brutto jedynej oferty złożonej na wykonanie Części nr 2 zamówienia w kwocie brutto 2 370 852,04 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części nr 2 zamówienia o ponad 227,63 %.
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Jednocześnie zgodnie z przepisem art. 259 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
Z uwagi na fakt, że w chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia o ponad 1 647 200 zł kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części nr 2 zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zaistniała przesłana obligatoryjnego unieważniania postępowania w zakresie Części nr 2 zamówienia, o której mowa w art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Mając na względzie powyższe, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zw. z art. 259 ustawy Pzp, a unieważnienie postępowania w zakresie Części nr 2 zamówienia jest w pełni uzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2370852,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2370852,04 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.