Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00280396/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 2.016.000,00 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182691700
1.5.8.) Numer faksu: 182691719
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.www.malopolska.pl/umjordanow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 2.016.000,00 zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79df280e-4b99-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001723/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 2 016 000,00 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 2.016.000,00 zł”
2. Kredyt ten przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu.
3. Spłata kredytu nastąpi w latach 2031-2034.
4. Powyższy kredyt ma być zaciągnięty na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129).
5. Harmonogram spłat wg zapisów Rozdziału IV pkt 6 SWZ
6. Wypłata kredytu nastąpi w transzach na pisemny wniosek złożony nie później niż 3 dni przed datą uruchomienia poszczególnej transzy. Dopuszcza się uruchomienie do 3 transzy zgodnie z wnioskami złożonym przez Zamawiającego. Dopuszcza się również złożenie wniosku o wypłatę całej kwoty kredytu w jednej transzy.
7. Maksymalny termin uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego wynosi 3 dni robocze
8. Termin spłat odsetek: spłata odsetek będzie się odbywać w okresach kwartalnych
ostatniego dnia roboczego każdego kwartału na podstawie wystawionej przez Wykonawcę noty odsetkowej począwszy od kwartału, w którym zostanie uruchomiony kredyt do 31.12.2034 roku.
9. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia na rachunku kredytowym.
10. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc
rzeczywistą ilość dni.
11. Wysokość stopy bazowej WIBOR 3M ustalana jest jako stawka
średnia WIBOR dla terminu trzymiesięcznego z okresu trzech miesięcy kalendarzowych,
poprzedzających okres, w którym będzie obowiązywać. Do wyliczenia ceny należy przyjąć średnią stawkę dla terminu trzymiesięcznego z okresu trzech miesięcy kalendarzowych tj.: lipiec, sierpień, wrzesień 2021 r.
12. Do celów oceny ofert przyjmuje się, że WIBOR 3M wynosi 0,24 %.
13. W przypadku, jeżeli ostateczny termin spłaty rat odsetkowych lub kapitałowych będzie dniem świątecznym lub wolnym od pracy, to płatność nastąpi w ostatnim dniu roboczym przed tym dniem.
14. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu – minimalna wartość kredytu wynosi 50 000,00 zł oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą liczone za okres jego faktycznego wykorzystania.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu, bez
dodatkowych opłat.
16. Zamawiający nie przewiduje żadnych opłat i prowizji związanych z udzieleniem, obsługą oraz spłatą kredytu (w tym spłatą przedterminową).
17. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2021
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 3) „Ustawy”: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu naj-korzystniejszej oferty”Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – w przedmiotowym postępowaniu została złożona 1 oferta. Jej wartość to 436 470,84 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 274 062,32 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436470,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436470,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI JORDANÓW
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZIĘBICE
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu do kwoty 2 950 000,00 złotych na pokrycie deficytu budżetu roku 2025 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie Gminie Ciechocin kredytu długoterminowego ma spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz finansowanie deficytu budżetu
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych na pokrycie i sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na wyprzedzające finansowanie
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę w roku 2025 wcześniej zaciągniętych zobowiązań
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





