eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce"Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu



Ogłoszenie z dnia 2025-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głubczycki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 405 36 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatglubczycki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b99b2695-75b7-4936-a8ec-6f8a1459d344

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041625/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego “Cyberbezpieczny samorząd” o numerze FERC.02.02.-CS.01.-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256865

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki".
Zadanie realizowane jest w związku z umową o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1278/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd”
o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
Przedmiot zamówienia stanowią:
1. UTM TYP I - 1 szt.
2. SERWER NAS TYP I - 1 szt.
3. SERWER NAS TYP II - 1 szt.
4. OPROGRAMOWANIE DO KONTROLI POŁĄCZEŃ VPN - 1 szt.
5. OPROGRAMOWANIE DO ARCHIWIZACJI LOGÓW - 1 szt.
6. SERWER WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I LICENCJAMI CAL - 1 szt.
7. BIBLIOTEKA TAŚMOWA - 1 szt.
8. PRZEŁĄCZNIKI ZARZĄDZALNE - 2 szt.
9. SERWER NAS TYP III - 1 szt.
10. UPS DO KOMPUTERÓW - 15 szt.
11. UPS DO SERWERÓW - 1 kpl.
12. SYSTEM NAC DO IZOLACJI SIECI LAN W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO - 130 IP
13. SERWERY NAS TYP IV - 2 kpl.
14. SYSTEM DO OCHRONY PRZED WYCIEKIEM DANYCH DLP - 50 licencji
15. ZAKUP NOWYCH MODUŁOW DO SYSTEMU INWENTARYZACJI AKTYWÓW -
50 licencji
16. UTM TYP II - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do SWZ.
Rozwiązania równoważne:
Wszystkie urządzenia, materiały lub rozwiązania wskazane w SWZ oraz pozostałej dokumentacji przy użyciu nazwy należy rozumieć jako wymagane parametry techniczne bądź standardy jakościowe. Jeżeli w SWZ lub pozostałej dokumentacji zostały użyte nazwy urządzeń, materiałów lub rozwiązań - Zamawiający dopuszcza urządzenia, materiały lub rozwiązania równoważne przy czym muszą one charakteryzować się co najmniej taką samą jakością jak te opisane przez Zamawiającego.
Jeżeli w SWZ lub pozostałej dokumentacji przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
W przypadku powołanie się na rozwiązania równoważne Wykonawca musi wykazać, że zaproponowane przez niego urządzenia, materiały lub rozwiązania spełniają wytyczne Zamawiającego w zakresie nie mniejszym niż określony w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wówczas do złożenia wraz z ofertą wykazu rozwiązań równoważnych uwzględniającego opis lub normy na potwierdzenie równoważności.
Niezałączenie do oferty wykazu rozwiązań równoważnych będzie traktowane jako przyjęcie rozwiązań określonych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48822000-6 - Serwery komputerowe

48823000-3 - Serwery plików

31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

48821000-9 - Serwery sieciowe

31214100-0 - Przełączniki

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

42961100-1 - System kontroli dostępu

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4NetiC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8452006637

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 29

7.3.4) Miejscowość: Wilkasy

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opis części zamówienia: Doradztwo w zadaniu "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu.
Nazwa podwykonawcy: 4NetiC Wojciech Micewicz, NIP: 8451215907 - podwykonawca udostępniający zasoby doświadczenia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.