eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz Dolny › Opracowanie p.t. dla dróg gminnych: 1) w Grębocinie ul. Szkolna, 2) w Złotorii ul. Królowej Jadwigi, ul. Władysława Łokietka, ul. Króla Ludwika, 3) w Złotorii ul. Pocztowa, ul. Szkolna.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie p.t. dla dróg gminnych:
1) w Grębocinie ul. Szkolna,
2) w Złotorii ul. Królowej Jadwigi, ul. Władysława Łokietka, ul. Króla Ludwika,
3) w Złotorii ul. Pocztowa, ul. Szkolna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21

1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lubicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.lubicz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie p.t. dla dróg gminnych:
1) w Grębocinie ul. Szkolna,
2) w Złotorii ul. Królowej Jadwigi, ul. Władysława Łokietka, ul. Króla Ludwika,
3) w Złotorii ul. Pocztowa, ul. Szkolna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aaeaa76-6182-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007465/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie dokumentacji projektowej dla dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322636/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. „Przebudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Kowalewskiej do ul. Poprzecznej w Grębocinie” .
2. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy:
1) projekt budowlany wraz z informacją BIOZ ,
2) projekt wykonawczy dla wszystkich branży i projektowanych prac,
3) projekt organizacji ruchu,
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,




5) przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego i kosztorys inwestorski.
3. Przedmiot umowy obejmuje ponadto:
1) opracowanie mapy do celów projektowych,
2) dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym dokumentacją,
3) uzyskanie i zamieszczenie w projekcie budowlanym wykazu i kopii (w razie potrzeby uwierzytelnione): stanowisk, uzgodnień, opinii, warunków i innych pism uzyskanych w trakcie wykonywania opracowania,
4) opracowanie projektu budowlanego spełniającego wymogi art. 34 ustawy
z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. 2020 poz. 1609 ze zm.)
5) opracowanie oraz pozyskanie wszelkich dokumentów, opinii, uzgodnień
(w tym z zarządcą drogi), decyzji administracyjnych, przeprowadzenia pomiarów, inwentaryzacji oraz wykonania innych czynności w niezbędnym zakresie dla pozyskania decyzji o pozwoleniu na budowę,
6) opracowanie oraz pozyskanie wszelkich dokumentów, opinii, uzgodnień
(w tym z zarządcą drogi), decyzji administracyjnych, przeprowadzenia pomiarów, inwentaryzacji oraz wykonania innych czynności w niezbędnym zakresie dla pozyskania decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz na potrzeby realizacji robót budowlanych ,
7) pozyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę dla inwestycji, o której mowa w ust. 1,
8) opracowanie rysunków i opisów stanowiących uszczegółowienie projektu budowlanego, nazwanych projektem wykonawczym – stosownie do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 poz. 1129 ze zm.),
9) uczestniczenie w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację robót
w oparciu o niniejszą dokumentację, w szczególności poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymanego powiadomienia o konieczności odpowiedzi na pytania oraz dokonywanie zmian dokumentacji w ciągu 5 dni roboczych od wezwania Zamawiającego,
10) sprawowanie nadzoru autorskiego nad przedsięwzięciem wskazanym w ust. 1, zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy.
4. Wszystkie czynności związane z pracami projektowymi niewyszczególnione, a które są konieczne dla realizacji i ukończenia inwestycji, o której mowa w ust. 1, w sposób


zapewniający jej prawidłowe funkcjonowanie, uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 (pierwszej) zawarty jest
w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiących odpowiednio załącznik Nr 1 oraz 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 507317,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy dróg w Złotorii:
1) zadanie 1: Przebudowa ul. Królowej Jadwigi,
2) zadanie 2: Rozbudowa ul. Władysława Łokietka,
3) zadanie 3: Rozbudowa ul. Króla Ludwika na odcinku od ul. Władysława Łokietka do ul. Jana I Olbrachta.
2. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy:
1) projekt budowlany wraz z informacją BIOZ ,
2) projekt wykonawczy dla wszystkich branży i projektowanych prac,
3) projekt organizacji ruchu,
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego i kosztorys inwestorski.
3. Przedmiot umowy obejmuje ponadto:
1) opracowanie mapy do celów projektowych,
2) dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym dokumentacją,
3) uzyskanie i zamieszczenie w projekcie budowlanym wykazu i kopii (w razie potrzeby uwierzytelnione): stanowisk, uzgodnień, opinii, warunków, decyzji administracyjnych i innych pism uzyskanych w trakcie wykonywania opracowania,
4) opracowanie projektu budowlanego spełniającego wymogi art. 34 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. 2020 poz. 1609 ze zm.)
5) opracowanie oraz pozyskanie wszelkich dokumentów, opinii, uzgodnień (w tym z zarządcą drogi), decyzji administracyjnych, przeprowadzenia pomiarów, inwentaryzacji oraz wykonania innych czynności w niezbędnym zakresie dla pozyskania decyzji o pozwoleniu na budowę – dla zadania nr 1 oraz dla pozyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z zapisami ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1363 ze zm) – dla zadań nr 2 i 3 oraz na potrzeby realizacji robót budowlanych,





6) pozyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę – dla zadania nr 1 oraz decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (dalej: ZRID) – dla zadań nr 2 i 3 oraz opracowanie i pozyskanie wszelkich dokumentów stanowiących załączniki do wniosku o wydanie w/w decyzji,
7) opracowanie rysunków i opisów stanowiących uszczegółowienie projektu budowlanego, nazwanych projektem wykonawczym – stosownie do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 poz. 1129 ze zm.),
8) dla zadania 2 i 3 wyznaczenie i utrwalenie kamieni granicznych po przeprowadzonych podziałach działek po pozyskaniu ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
9) uczestniczenie w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację robót w oparciu o niniejszą dokumentację, w szczególności poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymanego powiadomienia o konieczności odpowiedzi na pytania oraz dokonywanie zmian dokumentacji w ciągu 5 dni roboczych od wezwania Zamawiającego,
10) sprawowanie nadzoru autorskiego nad przedsięwzięciem wskazanym w ust. 1, zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy.
4. Wszystkie czynności związane z pracami projektowymi niewyszczególnione, a które są konieczne dla realizacji i ukończenia inwestycji, o której mowa w ust. 1, w sposób zapewniający jej prawidłowe funkcjonowanie, uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy.
5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części drugiej – wykonawca wykona zakres prac projektowych oraz czynności określony w ust. 2 i 3 dla każdego zadania wyszczególnionego w ust.1 oddzielnie.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 (drugiej zawarty jest
w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiących odpowiednio załącznik Nr 2 oraz 2a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 507317,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy dróg w Złotorii:
1) Zadanie 1: „Przebudowa ul. Pocztowej w Złotorii”,
2) Zadanie 2: „Rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Ciechocińskiej do ul. 8 Marca w Złotorii” .



2. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy:
1) projekt budowlany wraz z informacją BIOZ lub materiały, opracowania, opisy, rysunki niezbędne do skutecznego zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych dla zadnia 1, projekt budowlany wraz z informacją BIOZ dla zadania 2,
2) projekt wykonawczy dla wszystkich branży i projektowanych prac,
3) projekt organizacji ruchu,
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego i kosztorys inwestorski.
3. Przedmiot umowy obejmuje ponadto:
1) opracowanie mapy do celów projektowych,
2) dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym dokumentacją,
3) uzyskanie i zamieszczenie w projekcie budowlanym i/lub materiałach do dokonania skutecznego rozpoczęcia robót wykazu i kopii (w razie potrzeby uwierzytelnione): stanowisk, uzgodnień, opinii, warunków, decyzji administracyjnych i innych pism uzyskanych w trakcie wykonywania opracowania,
4) w zależności od wymogów prawa opracowanie projektu budowlanego spełniającego wymogi art. 34 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. 2020 poz. 1609 ze zm.) albo sporządzenie opracowań, opisów, rysunków dla skutecznego dokonania zgłoszenia robót budowlanych, o którym mowa w art. 30 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane dla zadania 1,
5) opracowanie projektu budowlanego spełniającego wymogi art. 34 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. 2020 poz. 1609 ze zm.) dla zadania 2,
6) opracowanie oraz pozyskanie wszelkich dokumentów, opinii, uzgodnień (w tym z zarządcą drogi), decyzji administracyjnych, przeprowadzenia pomiarów, inwentaryzacji oraz wykonania innych czynności w niezbędnym zakresie dla pozyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót budowlanych dla zadania nr 1 oraz dla pozyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z zapisami ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1363 ze zm) dla zadania nr 2 oraz na potrzeby realizacji robót budowlanych,
7) pozyskanie w imieniu Zamawiającego, w zależności od wymogów prawa decyzji o pozwoleniu na budowę albo dokonanie skutecznego zgłoszenia robót – dla zadania nr 1 oraz decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (dalej: ZRID) – dla zadania nr 2 oraz opracowanie i pozyskanie wszelkich dokumentów stanowiących załączniki do wniosku o wydanie w/w decyzji,



8) opracowanie rysunków i opisów stanowiących uszczegółowienie projektu budowlanego, nazwanych projektem wykonawczym – stosownie do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 poz. 1129 ze zm.),
9) dla zadania 2 wyznaczenie i utrwalenie kamieni granicznych po przeprowadzonych podziałach działek po pozyskaniu ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
10) uczestniczenie w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację robót w oparciu o niniejszą dokumentację, w szczególności poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymanego powiadomienia o konieczności odpowiedzi na pytania oraz dokonywanie zmian dokumentacji w ciągu 5 dni roboczych od wezwania Zamawiającego,
11) sprawowanie nadzoru autorskiego nad przedsięwzięciem wskazanym w ust. 1, zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy.
4. Wszystkie czynności związane z pracami projektowymi niewyszczególnione, a które są konieczne dla realizacji i ukończenia inwestycji, o której mowa w ust. 1, w sposób zapewniający jej prawidłowe funkcjonowanie, uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy.
5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części trzeciej – wykonawca wykona zakres prac projektowych oraz czynności określony w ust. 2 i 3 dla każdego zadania wyszczególnionego w ust.1 oddzielnie.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 (trzeciej) zawarty jest
w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiących odpowiednio załącznik Nr 3 oraz 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 507317,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.