eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie zimowym 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie zimowym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAWORSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W JAWORZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 26

1.5.2.) Miejscowość: Jawor

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 767290100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat-jawor@powiat-jawor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jawor.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_jawor

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie zimowym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-565065a1-1a18-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076361/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304806/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem (luzem) do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie zimowym 2022/2023 w ilości 500 ton.
Ze względu na niedające się przewidzieć warunki atmosferyczne, od których zależne jest zapotrzebowanie na sól Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia o 50%.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w terminie określonym przez wykonawcę w ofercie.
Dostawa następować będzie na poniższe bazy materiałowe:
- baza materiałowa w Jaworze, ul. Kuziennicza 13, 59-400 Jawor;
- baza materiałowa w Wądrożu Wielkim (59-430 Wądroże Wielkie).
Przewidywana jednorazowa dostawa soli wynosi 25 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta, która błędnie została przekazana w formie niezaszyfrowanej za pośrednictwem modułu służącego do kontaktowania się z zamawiającym w tym m.in. zadawania pytań. W związku z tym, że oferta ta została przekazana w sposób niezgodny z wymaganiami zamawiającego oraz niezapewniający jej poufności podlegała odrzuceniu, a zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.