Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262277/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Psarach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 3
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-405
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62739-60-84
1.5.8.) Numer faksu: 62739-63-15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpspsary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpspsary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d623a6b7-4c05-4555-9b6e-131c7da3da24
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039089/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju napędowego grzewczego 2025 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.ORA.3430.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa oleju napędowego grzewczego typu Ekoterm Plus dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach przy ulicy Kaliskiej 3, 63-405 Sieroszewice w ilości 200 m3 Wspólny Słownik CPV – 09135100-5. 5.2. Dostawy odbywać się będą partiami na koszt Wykonawcy na telefoniczne zamówienie złożone przez Zamawiającego do zbiorników znajdujących się bezpośrednio przy kotłowniach.
W budynku Pałacu min. ilość jednorazowej dostawy to 5 m3 max. 10 m3
Na potrzeby budynku Pawilonu angielskiego min. ilość jednorazowej dostawy 1 m3 - max. 3 m3
W budynku Domku lokatorskiego min. ilość jednorazowej dostawy 800 litrów max. 1 m3 lub mniejsza w przypadku jednoczesnego tankowania do zbiorników w budynku Pałacu.
Wykonawca zapewnia króćce przejściowe do wlewów oleju posiadanych przez Zamawiającego.
Od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca musi dostarczyć we wskazane przez Zamawiającego miejsca przedmiot umowy w czasie nie dłuższym niż 48 godzin.
Zgłoszenia będą składane w dni robocze w godzinach od 7.30 do 14:00.
Zamówienie składane w piątek, Wykonawca musi zrealizować w najbliższy poniedziałek do godz.15:00.
Faktyczna ilość zakupionego oleju napędowego grzewczego będzie zależna od potrzeb Zamawiającego, a określenie w Umowie maksymalnej ilości nie może być w razie mniejszego zapotrzebowania podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639127,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675734,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639127,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Trans-Oll Jarosław Kwiatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680010583
7.3.3) Ulica: Felicjanów 11a
7.3.4) Miejscowość: Władysławów
7.3.5) Kod pocztowy: 62-710
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Kwiatkowski - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "TRANS-OLL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639127,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI PSARY
- "Zakup i dostawa koparko-ładowarki".
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Rozbudowa remizy OSP Dąbie".
- "Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody".
- Zakup cystern - przyczep mobilnych do przewozu wody pitnej 5000 litrów.
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Chlebnie 2025/2026
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Pasymiu"
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO OBIEKTÓW GMINY DĄBROWA BISKUPIA.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka w Trzciannem na sezon grzewczy 2025/2026.
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA WIOŚ KATOWICE
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





