eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Przebudowa ronda Dzianisz - architektoniczno-krajobrazowe zagospodarowanie dawnej pętli autobusowej w Dzianiszu .... -2-gie postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ronda Dzianisz - architektoniczno-krajobrazowe zagospodarowanie dawnej pętli autobusowej w Dzianiszu .... -2-gie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101

1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakoscielisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ronda Dzianisz - architektoniczno-krajobrazowe zagospodarowanie dawnej pętli autobusowej w Dzianiszu .... -2-gie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c72eb053-f462-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003236/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu Krajobraz - wspólna wartość pogranicza polsko- słowackiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajobraz - wspólna wartość pogranicza polsko-słowackiego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136750/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy ronda w Dzianiszu polegające na architektoniczno-krajobrazowym zagospodarowaniu dawnej pętli autobusowej na teren rekreacyjny z obiektami małej architektury służącymi rekreacji codziennej i utrzymaniu porządku oraz związanymi z obsługą ruchu pasażerskiego, rowerowego i pieszego oraz zielenią.
Korzystając z prawa opcji Zamawiający określa maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia, która składać się będzie z:
1. Gwarantowanej części zamówienia, w zakres której wchodzi:
1.1. Kompleksowa obsługa geodezyjna, łącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej.
1.2. Przebudowa ronda obejmująca:
 Roboty rozbiórkowe
 Roboty ziemne – korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża,
 Wymiana elementów kanalizacji burzowej,
 Wykonanie podbudowy z kruszywa,
 Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
 Wykonanie plantowania, humusowania powierzchni oraz nawierzchni trawiastej z częściowym ułożeniem chodnika o nawierzchni kamienno-trawiastej.
 Wykonanie i montaż wiaty przystankowej wraz z wyposażeniem w postaci elementów plastycznych (dwustronna tablica informacyjna, tablica z modelem przestrzennym Tatr Zachodnich z podpisami w języku Braille’a, tablica z logo Gminy Kościelisko i motywem dekoracyjnym – z przygotowaniem koncepcji zawartości wyposażenia i merytorycznym opracowaniem treści)
 Wykonanie i montaż tablicy – puzzle obrotowe ze zdjęciami Tatr Zachodnich i Pogórza Gubałowskiego,
 Przygotowanie do montażu i montaż urządzenia siłowni zewnętrznej – „motyl” wraz z instrukcją obsługi
 Przygotowanie do montażu i montaż urządzenia siłowni zewnętrznej – „biegacz” wraz z instrukcja obsługi
 Przygotowanie do montażu i montaż urządzenia siłowni zewnętrznej – „twister” wraz z instrukcją obsługi
 Przygotowanie do montażu i montaż 2 szt. ławek z oparciem,
 Przygotowanie do montażu i montaż 2 szt. koszy na śmieci,
 Przygotowanie do montażu i montaż stojaka na rowery
 Przygotowanie do montażu i montaż gry planszowej (stół oraz 4 siedziska) – „szachy” lub „chińczyk”
 Nasadzenie zieleni z gatunków roślinności rodzimej.
1.3. Dokonanie niezbędnych zgłoszeń i uzgodnień z zarządcami sieci,
1.4. Wykonanie tymczasowej organizacja ruchu na czas prowadzenia robót,
1.5. Niezbędne próby technologiczne,
1.6. Sporządzenie kosztorysu powykonawczego robót.
2. Części zamówienia objęta prawem opcji, która swoim zakresem przewiduje wykonanie:
2.1. Przygotowanie do montażu i montaż urządzenia siłowni zewnętrznej – „wyciskanie siedząc” wraz z instrukcją obsługi.
2.2. Przygotowanie do montażu i montaż urządzenia siłowni zewnętrznej – „wioślarz” wraz z instrukcją obsługi.
2.3. Przygotowanie do montażu i montaż urządzenia siłowni zewnętrznej – „wahadło” wraz z instrukcją obsługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247487,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247487,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247487,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Budowlana BAFIA Karolina Bafia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361624174

7.3.3) Ulica: Suche 45

7.3.4) Miejscowość: Suche

7.3.5) Kod pocztowy: 34-520

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247487,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 83 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.