eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzylesie › Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzylesie w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzylesie w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miedzylesie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzylesie w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f94f4c2-13db-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026670/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzylesie w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291961/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzylesie w roku szkolnym 2022/2023”, dwoma autobusami obejmującymi następujące trasy:
I. Samorządowa Szkoła Podstawowa w Międzylesiu ul. B. Chrobrego 2, 57-530 Międzylesie, Samorządowe Przedszkole w Międzylesiu ul. Wojska Polskiego 25, 57-530 Międzylesie
Przywozy
1. Trasa nr 1 (autobus nr 1) -szkoła - Roztoki – Nagodzice – szkoła
2. Trasa nr 2 (autobus nr 1) szkoła – Roztoki – przedszkole - szkoła
3. Trasa nr 3 (autobus nr 1) szkoła - Gajnik- Michałowice - Goworów – Szklarnia (dół) – przedszkole - szkoła
Odwozy
1. Trasa nr 1 (autobus nr 1) - szkoła – przedszkole - Nagodzice – Roztoki
2. Trasa nr 2 (autobus nr 2) - szkoła – Nagodzice – Roztoki – szkoła (Domaszków)
3. Trasa nr 3 (autobus nr 1) - szkoła - przedszkole – Smreczyna - Boboszów - szkoła

II. Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Przyjaciół Dzieci w Domaszkowie ul. Kolejowa 10, 57-522 Domaszków
Przywozy
1. Trasa nr 1 (autobus nr 2) - Gajnik - Nowa Wieś - Jaworek – Domaszków – szkoła
2. Trasa nr 2 (autobus nr 2) - szkoła - Długopole Górne – szkoła
3. Trasa nr 3 (autobus nr 2) - szkoła – Różanka - szkoła
Odwozy
1. Trasa nr 1 (autobus nr 2) - szkoła - Długopole Górne – szkoła
2. Trasa nr 2 (autobus nr 2) - szkoła – Różanka – szkoła
3. Trasa nr 3 (autobus nr 2) - szkoła – Gajnik - Jaworek - Nowa Wieś
Szczegółowy wykaz tras przedstawiony został w załączniku nr 7 do SWZ.

2. Łącznie w ciągu dnia autobus przejedzie około 160 km
3. W roku szkolnym 2022/2023 przewiduje się ok. 186 dni nauki.

4. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
5. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.
6. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
7. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie.
8. Przewozy odbywają się w dni nauki szkolnej wg uzgodnionego z Zamawiającym przebiegiem tras przewozów oraz godzin przejazdu i odjazdu autobusów.
9. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych poniżej:
a. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi polegającej na dowozie uczniów realizujących obowiązek szkolny w roku szkolnym 2022/2023 w Samorządowej Szkole Podstawowej w Międzylesiu, Samorządowym Przedszkolu w Międzylesiu oraz Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Przyjaciół Dzieci w Domaszkowie z punktu rozpoczęcia trasy oraz miejsc wyznaczonych w poszczególnych miejscowościach do placówek oświatowych, a następnie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ich rozwiezienie do wskazanych miejsc w poszczególnych miejscowościach.
b. W przedmiotowym przetargu cena usługi ustalana jest jako cena za 1 km faktycznie przejechanych kilometrów. Liczba kilometrów wykonanej usługi liczona jest od miejscowości rozpoczynającej dowóz do miejsca zakończenia rozwozu. Dojazdy do miejsc początkowych tras dowozu poszczególnych autobusów oferent winien wliczyć, jako swoje koszty związane z wykonywaniem zamówienia. Rozmiar przedmiotu zamówienia w zakresie podanej ilości kilometrów określony jest w porozumieniu z dyrektorami szkół, rzeczywista ilość kilometrów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania zamawiającego.
c. Uczniów należy dowieźć do szkoły nie później niż 10 min. przed rozpoczęciem zajęć.
d. Zamawiający ma prawo do zapewnienia opiekunów w autobusie na wszystkich trasach, zaś Wykonawca umożliwi bezpłatny przejazd wyznaczonym przez dyrektorów szkół opiekunom. Opiekunowie wsiadają i wysiadają na przystankach uzgodnionej z Wykonawcą miejscowości na trasie przewozu. Usytuowanie przystanków powinno pozwolić na objęcie opieką wszystkich przewożonych uczniów na całej trasie. Po wykonaniu usługi przez opiekuna Wykonawca dowiezie go bezpośrednio, bez zbędnej zwłoki czasowej do wyznaczonego przez dyrektora szkoły przystanku.
e. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
f. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian tras i ilości kursów, godzin dowozu i odwozu uczniów po sporządzeniu planu lekcji w poszczególnych jednostkach oświatowych jak i w przypadku zmian wynikających z organizacji roku szkolnego, jak również innych okoliczności o obiektywnym charakterze.
g. W okresie występowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii lub innego o podobnym skutku Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.
h. Wstępny harmonogram ustalony z dyrektorami z poszczególnych szkół dotyczący dowozu i rozwozu uczniów w roku szkolnym 2022/2023 zostanie przekazany Wykonawcy do 3 sierpnia 2022 r. Harmonogram może ulec zmianie w wyniku zmiany planu zajęć. Ostateczny harmonogram zostanie przekazany Wykonawcy do 30 sierpnia 2022 r.
11. Obowiązki Wykonawcy:
a) W celu właściwej oceny przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien zapoznać się z przebiegiem trasy;
b) Autobus używany do transportu uczniów musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, sprawny technicznie dopuszczony do ruchu wg przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowany stosownie do charakteru świadczonych przewozów;
c) Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego obowiązujące w całym okresie trwania zamówienia;
d) Wykonawca musi zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych;
e) Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność w ramach przedmiotu zamówienia;
f) Wykonawca umożliwia bezpieczne wsiadanie i wysiadanie z pojazdu na przystankach wskazanych przez Zamawiającego. Kierujący autobusem szkolnym jest obowiązany włączać światła awaryjne każdorazowo podczas wsiadania lub wysiadania uczniów;
g) Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez Wykonawcę przewozów stanowiących przedmiot zamówienia z przewozami innych, niebędących uczniami mającymi uprawnienia do korzystania z danego pojazdu;
h) Nie dopuszcza się przesiadek uczniów do innego pojazdu w trakcie dowozu i odwozu do placówek edukacyjnych, za wyjątkiem pojazdu zastępczego;
i) Wszystkie pojazdy muszą być sprawne i posiadać ważne przeglądy techniczne, ponadto muszą posiadać aktualne polisy OC i NNW. W okresie zimowym autobusy musza posiadać sprawny system ogrzewania.
j) W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dla uczniów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca musi dysponować minimum jednym dodatkowym pojazdem w rejonie dowozu (obszarze, na którym jest prowadzony dowóz), który w każdej chwili może wykorzystać jako zastępczy.
Uwaga: Niedopuszczalna jest sytuacja, w której uczniowie na jednej trasie, z powodu awarii autobusu, będą oczekiwać na autobus z innej trasy tak długo, aż wykona on dowóz na swojej trasie i dopiero przyjedzie na oczekujących.
k) Wszelkie zmiany i utrudnienia wynikłe w trakcie realizacji zadania na trasach dowozu wykonawca ma obowiązek zgłaszać zamawiającemu;
l) W celu zapewnienia warunków bezpieczeństwa przewożonym uczniom zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia własnych lub zlecenia odpowiednim służbom i inspekcjom (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego) kontroli sposobu prowadzenia dowozu i spełniania przez wykonawcę ustalonych warunków jego realizacji;
m) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zamówienie autobusami sprawnymi technicznie zadeklarowanymi w ofercie, będącymi w jego dyspozycji, posiadającymi wszystkie ważne i niezbędne dokumenty gwarantujące pełne bezpieczeństwo przewożonych uczniów. W sytuacjach, w których wykonawca nie może użyć pojazdu zadeklarowanego w ofercie, może go zastąpić innym, ale o cechach/parametrach nie gorszych niż wskazane w ofercie w odniesieniu do konkretnego pojazdu.
n) Okres realizacji zamówienia może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Krystyna Poznańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 881-140-29-95

7.3.3) Ulica: Szarych Szeregów 4

7.3.4) Miejscowość: Międzylesie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-530

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.