Ogłoszenie z dnia 2025-07-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO O NAPĘDZIE ELEKTRYCZNYM PRZEZNACZONEGO DO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650228435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemyska nr 15
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16-621-25-60
1.5.8.) Numer faksu: 16-621-52-97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkimjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimjaroslaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO O NAPĘDZIE ELEKTRYCZNYM PRZEZNACZONEGO DO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c231dc7-7d8a-4816-a928-06348cee1816
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c231dc7-7d8a-4816-a928-06348cee18163.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący
bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://eezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08ddc69f-b72e-c324-c834-5c0001bf9eac#page=3&field=field_218130EE2BD925014C2736448651F03C. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj
postępowania/konkursy”)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
9. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
15. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
16. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
17. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
18. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
19. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
20. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
biuro@pgkimjaroslaw.pl .
(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art.
14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których
dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-26.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025r. samochodu ciężarowego o napędzie elektrycznym przeznaczonego do zbierania odpadów komunalnych, w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. 2023.875 t.j.), zwanej dalej „UoE” (w dalszej części SWZ pojazd elektryczny lub samochód będzie używany w tym znaczeniu)
PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA NIE JEST LEASING OPERACYJNY ! (zakup w formie leasingu operacyjnego realizowanego w osobnym postępowaniu przez Zamawiającego
2) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży przedmiotu zamówienia wskazanemu przez Zamawiającego Leasingodawcy na zasadach i warunkach określonych w niniejszym postępowaniu i złożonej ofercie.
3) Umowa sprzedaży zostanie zawarta pomiędzy Wykonawcą a Leasingodawcą (Kupującym) z udziałem Zamawiającego.
4) Faktura za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie wystawiona na Leasingodawcę (Kupującego).
5) Niniejsze postępowanie prowadzone jest ze skutkiem na rzecz podmiotu trzeciego, tj. wyłonionego przez Zamawiającego Leasingodawcy.
6) Składając ofertę w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązuje się względem Zamawiającego do zbycia przedmiotu zamówienia wskazanemu przez Zamawiającego Leasingodawcy na zasadach umowy sprzedaży i na warunkach złożonej oferty.
7) Parametry i dane techniczne, jakie musi spełniać pojazd będący przedmiotem zamówienia:
PODWOZIE:
1) Typ podwozia: dwuosiowe w konfiguracji osi 4x2 z napędem na przednie koła
3) Rozstaw osi max 4300 mm
4) Dopuszczalna masa całkowita min. 3900 kg, max 4100 kg,
5) Silnik elektryczny o mocy min. 100 kW i max. momencie obrotowym min. 290 Nm
6) Bateria trakcyjna minimum 85 kWh
7) Skrzynia biegów automatyczna
8) Światła do jazdy dziennej LED,
9) Kabina trzy miejscowa dzienna
10) Kolor kabiny biały
11) Gumowe dywaniki podłogowe,
12) Koło kierownicy po lewej stronie z możliwością regulacji położenia,
13) Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne prawe i lewe
14) Elektrycznie sterowane podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera,
15) Systemy ABS, ASR, ESP
16) Zestaw głośnomówiący z możliwością podłączenia telefonu poprzez Bluetooth
17) Immobilizer fabryczny,
18) Centralny zamek z pilotem
19) Klimatyzacja manualna lub automatyczna
20) Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,
21) Obręcze stalowe z oponami w rozmiarze 215/75 R 16C dostosowane nośnością do max technicznej nośności osi, opony wielosezonowe
22) Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim
23) Boczne osłony anty-rowerowe
24) Poduszki osi tylnej wraz z kompresorem
25) Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka kpl. kluczy z podnośnikiem
26) Gniazdo w kabinie 12V
27) Belka świetlna LED na kabinie z napisem „PGKiM ZOM”
28) Światła przeciwmgłowe
29) Ładowarka min 21 kW
30) tachograf cyfrowy
31) fotele ogrzewane
32) szyba przednia podgrzewana elektrycznie
33) automatyczna zmiana świateł drogowych
34) min. moc ładowania prądem AC 21kW
35) min. ładowność 1150 kg
Warunki gwarancji:
Zakładany przebieg roczny 25 000km
1) 5 lat gwarancji
2) 5 lat – przeglądy
3) 5 lat – assistance
4) 5 lat – pojazd zastępczy
5) 8 lat – gwarancji na akumulator trakcyjny
ZABUDOWA:
1) Skrzynia samowyładowcza z wywrotem do tyłu oplandeczona
2) Burto-Firana boczna z napinaczem z prawej strony
3) Długość zabudowy wewnątrz min 3750 mm, max 3950 mm
4) Szerokość zabudowy wewnątrz min 2000 mm, max 2200 mm
5) Wysokość skrzyni ładunkowej min 1750 mm, max 1900 mm
6) Burty boczne i tylna aluminiowe o wysokości 400 mm
7) Konstrukcja dachu aluminiowa pokryta plandeką
8) Na ścianach bocznych i tylnej deski osłonowe - aluminiowe rozłożone równomiernie
9) Kłonice przednie i tylne aluminiowe
10) Dwa światło alarmowe „kogut” z tyłu zabudowy
11) Pojemnik z wodą do mycia rąk wraz z dozownikiem na płyn dezynfekcyjny
12) Kolor plandeki pomarańczowy
13) Rama pośrednia z profili aluminiowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze spośród nieodrzuconych ofert jako
ofertę najkorzystniejszą z najwyższą liczbą punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub inny dokument, w celu potwierdzenia umocowania osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego
2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:
1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy
2) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz
4) zakres jego umocowania, a także
5) oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady
określone w niniejszym Rozdziale. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej
reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie
w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 58 ust. 2 ustawy
PZP. W przypadku spółki cywilnej art. 58 ust. 2 ustawy PZP nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkich wspólników spółki
cywilnej
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, zgodnie z art. 454-455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamówienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-28
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Utrzymanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Jarosław w 2025 roku
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Wola Węgierska gmina Roźwienica realizowanych w ramach PROW na lata 2014-2020 - ETAP II
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Rzeplin gmina Pruchnik realizowanych w ramach PROW na lata 2014-2020 - ETAP II
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice realizowanych w ramach PROW na lata 2014-2020 - ETAP II
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową izotermiczną z agregatem chłodniczym w ramach projektu pn. PracujeMY w ZAZ w Jarosławiu
- "Budowa wodnego placu zabaw dla dzieci wraz z infrastrukturą oraz nasadzeniami - dokumentacja projektowa"
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie elektrycznym
- Zakup i dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz wózków żłobkowych do Klubu Dziecięcego w Zgniłobłotach w ramach programu "Aktywny Maluch"
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów o napędzie elektrycznym w homologacji N2 z zabudową typu wywrotka do zbiórki odpadów komunalnych do Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa samochodu o napędzie elektrycznym wraz z stacją ładowania na potrzeby GDDKiA Oddział w Poznaniu ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań
- Dostawa wolnobieżnych pojazdów elektrycznych (wózków akumulatorowych) do SWPZZPOZ w Radomiu
- Zakup i dostawa pojazdów elektrycznych typu kombivan-brygadowy i typu furgon
więcej: Pojazdy elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.