Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00264320/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00267845/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz terenu zewnętrznego wokół budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Grudziądzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 19/23
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 05 903
1.5.8.) Numer faksu: 56 46 24 534
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@grudziadz.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sąd
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz terenu zewnętrznego wokół budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfff37cf-4135-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011968/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku Sądu oraz utrzymania terenu zewnętrznego wokół budynku Sądu na okres 1 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264320/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.351/2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262443,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w czystości budynku oraz terenu wokół budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu przy ul. Sikorskiego 19/23.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego określonymi w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268430,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423432 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268430,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Praxima Krakpol Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282003661
7.3.3) Ulica: Dworcowa 2
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268430,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterminowego w formie kredytu bądź pożyczki do wysokości 60.000.000,00 zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie występującego ...
- "Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ"
- "Budowa JRG nr 1 wraz z obiektem Komendy Miejskiej PSP w Grudziądzu - zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia."
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 5 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
- Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe i środki czystości dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace porządkowe na parkingach miejskich, boisku na os. Europejskim oraz na terenie Giełdy Samochodowo-Towarowej w Gorzowie Wielkopolskim
- Świadczenie usług utrzymania czystości
- Usługa sprzątania budynków Urzędu Miejskiego położonych w Lubsku przy pl. Wolności 1 oraz al. Niepodległości 2
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości na osiedlu budynków mieszkalnych wielorodzinnych Zakładów Techniki Komunalnej
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych na 3, 5 i 6 piętrze budynku przy ul. Młynarskiej 42, na potrzeby Polskiej Organizacji Turystycznej.
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2026 roku
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





