eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Kultury w Woli Zarczyckiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Kultury w Woli Zarczyckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA W NOWEJ SARZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520828512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 24 11 507

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kultura.sarzyna@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kultura.nowasarzyna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Kultury w Woli Zarczyckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94a42b77-123f-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Kultury w Woli Zarczyckiej - RPO WP 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288144/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1882166,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Kultury w Woli Zarczyckiej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP 2014-2020 Działanie 4.4 Kultura.
Zakres robot obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku filii Ośrodka Kultury w Woli Zarczyckiej zlokalizowanego na działce nr ewid 11842. Od strony południowej budynku zaprojektowano rozbudowę budynku o dodatkowe pomieszczenie tj. magazyn rekwizytów o pow. zabudowy 25,48 m2. Natomiast od strony zachodniej do powyższego budynku zaprojektowano dobudowę tj. wykonanie zadaszenia istniejącego tarasu. Elementy konstrukcyjne zadaszenia tarasu wykonane zostaną ze stalowych elementów i profili zamkniętych zabezpieczonych przed korozją poprzez ocynkowanie. Pokrycie dachu wykonane zostanie z blachy trapezowej powlekanej. Zakres zadania obejmuje również budowę 10 miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo piaskowej. W ramach projektu przewidziano wykonanie robót budowlano-remontowych na istniejącej części budynku (m.in. wymiana stolarki drzwiowej wraz z poszerzenie otworów, wymiana okładzin posadzek z płytek, wykonanie stropu podwieszanego kasetonowego). W zakresie instalacji sanitarnych ujęto wymianę kotła CO wraz z osprzętem, wymianę instalacji CO w dwóch obiegach, technologię przygotowania CWU oraz wykonanie instalacji klimatyzacji i doprowadzenie wody do celów p.poż do projektowanego hydrantu. W zakresie instalacji elektrycznych należy wykonać instalację oświetlenia wewnątrz obiektu: ogólnego, awaryjnego, ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych, instalacji logicznych jak również oświetlenia zewnętrznego, instalacji fotowoltaicznej i odgromowej. W ramach projektu należy również dostarczyć i zamontować oświetlenie sceny, wyposażenie i nagłośnienie sali widowiskowej, projektor oraz ekran multimedialny.
2.Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
3.Zakres prac obejmuje także roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej oraz przepisy prawa.
4.Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) roboty przygotowawcze i pomiarowe
4) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
5) wykonanie robót budowlanych,
6) uporządkowanie terenu budowy,
7) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
5.Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza),
2) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
4) utylizacja odpadów,
5) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
6) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
6.Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
7.Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wymaganiami obowiązujących w Polsce przepisów, norm i instrukcji. Niewyszczególnienie w wymaganiach Zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych, nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania.
8.Integralną część przedmiotu zamówienia stanowi Projekt umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
9.Wykonawca przed podpisaniem umowy, w terminie do 7 dni od opublikowania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo finansowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ). Harmonogram musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiający dokona zatwierdzenia lub wniesie uwagi do harmonogramu w terminie 3 dni roboczych od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę. Wykonawca jest związany zastrzeżeniami i wskazaniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zastrzeżeń, do przedłożenia dostosowanego harmonogramu rzeczowo finansowego do wskazań Zamawiającego. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę harmonogramu w wyżej określonym terminie Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy.
10.Rozwiązania równoważne
Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne sa przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót/dokumentacji projektowej pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:
L.p./Produkt,Opis równoważności
1./Impregnat Fotos M-4 (Fobos M-4)/Impregnat ognioochronny i bioochronny stosowany do drewna i materiałów drewnopochodnych o grubości co najmniej 12 mm, stosowany wewnątrz obiektów
2./Kotwa wklejana HILTI HVU/Kotwa chemiczna do stosowania w betonie
3./Przewody systemu Kan-Therm Steel/Stalowy system instalacyjny przeznaczony dla wewnętrznych ciśnieniowo zamkniętych instalacji grzewczych, składający się z rur i złączek wykonanych ze stali węglowej, pokrytych na zewnątrz antykorozyjną warstwą cynku
4./Otulina ThermaPur035/Otulina wykonana z poliuretanu z przeznaczeniem do izolacji termicznej sieci cieplnej, rurociągów i połączeń centralnego ogrzewania, spełniająca wymagania dotyczące odporności pożarowej, o współczynniku przewodności cieplnej λ = 0,035 W/mK
5./Masa ogniotrwała FireSTOP 400 firmy Essve Poland/Ognioodporna masa akrylowa uszczelniająca do zastosowania w przepustach rur z tworzyw sztucznych, spełniająca wymogi klasy p.poż., masa posiadająca właściwości pęcznienia pod wpływem ciepła

11.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
12.Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na niewielki zakres prac objętych zamówieniem. Podział zamówienia na części został wprowadzony przez ustawodawcę w celu zwiększenia udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych oraz zwiększenia konkurencyjności. Zdaniem Zamawiającego zakres niniejszego zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności jego dalszego rozdrabniania. Dokonanie jego podziału jest zatem niecelowe. Podział zamówienia na części mógłby przynieść odmienne od zamierzonych przez ustawodawcę skutki dla konkurencyjności postępowania i racjonalności dokonywanych wydatków, ponieważ, jeśli zamówienie zostałoby zbyt rozdrobnione, to mogłoby przestać być atrakcyjne także dla MŚP.
Ponadto przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, co wiąże się z przestrzeganiem terminów zawartych w umowie o dofinansowanie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Marszałkowskim. Natomiast potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić terminowemu wykonaniu niniejszego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

44523200-4 - Mocowania

44212300-2 - Konstrukcje i ich części

44212500-4 - Kątowniki i profile

42141410-6 - Wciągarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert opublikował na stronie postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1 380 621,27 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty (Aleco Leżajsk, Sp. z o.o., 37-300 Leżajsk, ul. Spółdzielcza 8, kwota: 2 395 034,89 zł) przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć podanej wyżej kwoty do ceny najkorzystniejszej w związku z tym zdecydował się unieważnić przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.