Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00189071/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00208979/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00231753/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00231836/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00237545/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Hospicjum wraz z poradnią Medycyny Paliatywnej w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-16631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Hospicjum wraz z poradnią Medycyny Paliatywnej w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c12b5ee5-1b93-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189071/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.116.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20883572,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji polegającej na budowie nowego budynku z funkcją hospicjum oraz poradni paliatywnej. Budynek zlokalizowany będzie przy ul. Kwiatkowskiego w Stalowej Woli (dz. 102/43; 165/27; 165/28; 165/29; 26/31, obr. 6, HSW Lasy Państwowe) według wymagań szczegółowo określonych w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
2. W ramach planowanego przedsięwzięcia należy wykonać następujące czynności:
1.) ETAP I:
Wykonanie projektu koncepcyjnego;
Prace przedprojektowe m.in. sprawdzenie dostarczonych i wykonanie brakujących dokumentów i uzgodnień takich jak mapy do celów projektowych wraz z inwentaryzacją zieleni, badań geologicznych, uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci, a także uzyskanie ewentualnych dodatkowych zgód, pozwoleń, warunków technicznych, innych materiałów - jeśli w trakcie opracowywania dokumentacji lub realizacji inwestycji stanie się to konieczne;
Wykonanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami lub przygotowanie załącznika technicznego do zawiadomienia organu administracji architektoniczno-budowlanej o rodzaju, zakresie i sposobie wykonywania robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2020 o zmianie niektórych ustaw w związku z przeciwdziałaniem sytuacjom kryzysowym związanym z wystąpieniem COVID-19;
Wykonanie projektu technologii medycznej oraz projektu technologii kuchni;
Wykonanie projektów technicznych w zakresie niezbędnym dla realizacji inwestycji;
Wykonanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym dla realizacji inwestycji;
Uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
2.) ETAP II:
Przejęcie i organizację placu budowy;
Budowa infrastruktury podziemnej (przyłącza i inne wymagane elementy uzbrojenia);
Niwelację gruntu oraz ukształtowanie otaczającego terenu zgodnie z projektem;
Realizację (na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej) budynku wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, m. in.: budowa wszystkich niezbędnych sieci wewnętrznych i zewnętrznych oraz urządzeń im towarzyszących; budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych i dróg oraz podjazdów;
Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót;
Uprzątnięcie terenu i likwidację placu budowy;
Dostawa i montaż wyposażenia ruchomego w zakresie projektowym lecz poza zakresem realizacji wg tabeli, załączników graficznych i obowiązujących przepisów;
Dostawa i montaż wyposażenia stałego w zakresie projektowanym oraz rzeczowym wg tabeli, załączników graficznych i obowiązujących przepisów;
W przypadku stwierdzenia niezgodności któregokolwiek z rozwiązań zapisanych w przekazanych dokumentach z obowiązującymi przepisami lub którąkolwiek z części dokumentacji należy zastosować rozwiązania zamienne na które wcześniej zamawiający wyrazi pisemną zgodę;
Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
Uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla zamawiającego do użytkowania obiektu i złożenia kompleksowego wniosku o pozwolenie na użytkowanie w tym sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
3. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy Budynku Hospicjum wraz z Poradnią Medycyny Paliatywnej zwany dalej (PFU).
4. W związku iż przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Hospicjum tj. obiektu zaliczającego się do budownictwa objętego społecznym programem mieszkaniowym, dla całości prac w zakresie bryły budynku należy przyjąć preferencyjną stawkę podatku VAT w wysokości 8%, zaś pozostałe roboty budowlane w zakresie zagospodarowania terenu wykonywane poza budynkiem winny być objęte podatkiem VAT w wysokości 23%.
5. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km.
5. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiającego.
6. Zamówienie współfinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
7. Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany będzie do:
1) Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późń.zm ) następujące czynności:
- Roboty budowlane oraz roboty instalacyjne – elektryczne, wod. kan., c.o. oraz wentylacji
Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu.
1) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana.
2) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy.
3) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 7 ppkt 1-3.
4) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 7 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SWZ wzorem umowy.
5) Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika budowy/robót ponieważ zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do kierowania robotami budowlanymi nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku gdy ww. czynności będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
8. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21131084,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29333573,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21131084,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pesam Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720004013
7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 2
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- na dzień składania ofert podwykonawca jest nie znany w zakresie robót branży elektrycznej
- na dzień składania ofert podwykonawca jest nie znany w zakresie w zakresie j branży sanitarnej
- na dzień składania ofert podwykonawca jest nie znany w zakresie robót budowlanych z wyłączeniem robót dotyczących wykonania stanu surowego zamkniętego w zakresie robót drogowych
- BPB Inwest BAU Sp. z o. K.
w zakresie prac projektowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PESAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PESAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31131084,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego" - zamówienie udzielane w częściach - część I, II, III.
- "Pomiar szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej, wyrównanie wyników pomiarów sieci niwelacyjnej, aktualizacja Banku Osnów (w zakresie wykonywanej pracy) na terenie Powiatu Stalowowolskiego"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.