eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywna dostawa artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 524 52 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.zalewska@uwm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecc70669-2b35-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024651/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa artykułów biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229135/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 308/2021/TP/DZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje, iż zakup artykułów biurowych będących przedmiotem przedmiotowego postępowania może być dokonywany również w ramach projektów realizowanych przez Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie finansowanych
z budżetu Unii Europejskiej.
4. Artykuły biurowe mają być oryginalnie opakowane, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt,
a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu, oraz termin przydatności artykułu do stosowania (nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania - materiały piśmienne np. bloki listowe, zeszyty itp.).
5. Wykonawca udzieli min. 6-miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta.
6. Dostarczone artykuły biurowe zwane dalej towarami lub produktami opisane w niniejszej SWZ muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucji a także być fabrycznie nowe i być dopuszczone do obrotu na terenie Polski oraz Unii Europejskiej.
7. W rubrykach do wypełnienia przez wykonawcę, zamawiający wymaga podania opisu, nazwy producenta, marki, nazwy oferowanego przedmiotu zamówienia oraz numeru katalogowego (jeżeli występuje). W okresie trwania umowy, wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia określonego w złożonej ofercie, wg Załącznika nr 1 do SWZ.
8. Wszelkie odstępstwa zaproponowanych przez wykonawcę artykułów od opisu przedstawionego przez zamawiającego potraktowane zostaną jako niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia, skutkującą odrzuceniem oferty. Również w przypadku nie wypełnienia w sposób kompletny kolumny C, tj. bez podania nazwy producenta, marki lub nazwy oferowanego produktu, opisu oraz numeru katalogowego (jeżeli występuje), zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy. Ze wskazanego w kolumnie C opisu ma jednoznacznie wynikać zaoferowany produkt.
9. Wymagania jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2a ustawy pzp zostały opisane w formularzu opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
10. W przypadku oferowania produktów dedykowanych zamawiającemu tj. wykonanych na specjalne zamówienie wykonawcy pod potrzeby niniejszego postępowania zamawiający wymaga złożenia na wezwanie zamawiającego oświadczenia producenta/dystrybutora/ importera ofertowanego asortymentu potwierdzającego dostępność asortymentu o wymaganych parametrach, a tym samym faktyczną możliwość jego zaoferowania.
11. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości, stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na większą ilość danego typu produktów niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ lub niezakupienia danej pozycji w ogóle, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zakupu w 20% specyfikowanych produktów wg Załącznika nr 1.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
14. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W postępowaniu zostały złożone 3 oferty. Oferta z najniższą ceną brutto złożona została przez wykonawcę ART-BIUR Wiesław Siembida, ul. Sprzętowa 3, 10-467 Olsztyn w wysokości: 246 000,00 zł brutto. Oferta ww. wykonawcy została odrzucona. Kolejne złożone w postępowaniu oferty przekraczają środki jakie zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj. kwotę: 258 300,00 zł brutto, w związku z tym niniejsze postępowanie podlega unieważnieniu jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386197,54 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.