eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa tapczanów dla potrzeb Domu Studenckiego Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tapczanów dla potrzeb Domu Studenckiego Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tapczanów dla potrzeb Domu Studenckiego Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cba6129-514e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00125690/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa różnych mebli biurowych i szkolnych (w tym krzesła, krzesła z pulpitem, fotele obrotowe, biurka, stoły, kontenerki, szafy aktowe i ubraniowe) oraz tapczanów jednoosobowych i dwuosobowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290670/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/009/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy 50 szt. fabrycznie nowych tapczanów jednoosobowych dla potrzeb Domu Studenckiego Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie tapczanów do budynku Domu Studenckiego Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa, przy ul. Przemyskiej 3 wraz z wniesieniem, ustawianiem, montażem i stabilizacją tapczanów na podłożu, utrzymaniem porządku w miejscu dostawy (usuwanie zbędnych materiałów, opakowań oraz odpadków/śmieci), przekazania mebli na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnienia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji i serwisu gwarancyjnego zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy 60 szt. fabrycznie nowych tapczanów dwuosobowych dla potrzeb Domu Studenckiego Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie tapczanów do budynku Domu Studenckiego Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa, przy ul. Przemyskiej 3 wraz z wniesieniem, ustawianiem, montażem i stabilizacją tapczanów na podłożu, utrzymaniem porządku w miejscu dostawy (usuwanie zbędnych materiałów, opakowań oraz odpadków/śmieci), przekazania mebli na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnienia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji i serwisu gwarancyjnego zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

4.5.5.) Wartość części: 59400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty oraz na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne: Obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji ziszczenia się przesłanek ustawowych, których enumeratywny katalog został zawarty w art. 255 ustawy Pzp. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w oparciu o art. 275 pkt 1 ustawy Pzp (tryb podstawowy bez możliwości prowadzenia negocjacji) prowadzonym w podziale na dwie części zamówienia (część nr 1 – tapczany jednoosobowe i część nr 2 – tapczany dwuosobowe) zostały złożone dwie oferty, każda na obie części zamówienia:
Oferta nr 1 Wykonawcy: TRONUS POLSKA sp. z o. o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa,
Oferta nr 2 Wykonawcy: Mebel - Jureks Stolarstwo - tapicerstwo Stanisław Jurek, 34-143 Lanckorona 288.
Względem Wykonawcy Mebel - Jureks Stolarstwo - tapicerstwo Stanisław Jurek, 34-143 Lanckorona 288 zachodzą przesłanki obligatoryjnego odrzucenia oferty w całości, w aspekcie jej nieodwracalnej niezgodności z przepisami ustawy Pzp, odrębnymi przepisami oraz wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Jednocześnie przy cenach dostaw zaoferowanych przez Wykonawcę TRONUS POLSKA sp. z o. o.ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa na poziomie: 73 800,00 zł brutto za część nr 1 zamówienia (tapczany jednoosobowe) oraz 118 080,00 zł brutto za część nr 2 zamówienia (tapczany dwuosobowe), aktualizuje się kolejna przesłanka unieważnienia postępowania wyrażona w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, odnosząca się do złożenia oferty cenowej, której wysokość przekracza obwieszczony przez Zamawiającego budżet wynoszący w niniejszym postępowaniu dla części zamówienia nr 1 - 36 900, 00 zł brutto i dla części nr 2 zamówienia - 73 062, 00 zł brutto. Wyżej przywołana regulacja ustawy Pzp zwalnia Zamawiającego z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W rozpatrywanym przypadku jedyna mieszcząca się w budżecie Zamawiającego oferta Wykonawcy Mebel - Jureks Stolarstwo - tapicerstwo Stanisław Jurek, 34-143 Lanckorona 288 została odrzucona w obu częściach zamówienia w zbiegu przesłanek z art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp, a Zamawiający nie mogąc zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację dostaw tapczanów jednoosobowych i dwuosobowych do ceny kolejnej złożonej w postępowaniu oferty na te części zamówienia, podjął w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, w zakresie obu części zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty oraz na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne: Obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji ziszczenia się przesłanek ustawowych, których enumeratywny katalog został zawarty w art. 255 ustawy Pzp.
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w oparciu o art. 275 pkt 1 ustawy Pzp (tryb podstawowy bez możliwości prowadzenia negocjacji) prowadzonym w podziale na dwie części zamówienia (część nr 1 – tapczany jednoosobowe i część nr 2 – tapczany dwuosobowe) zostały złożone dwie oferty, każda na obie części zamówienia:
Oferta nr 1 Wykonawcy: TRONUS POLSKA sp. z o. o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa,
Oferta nr 2 Wykonawcy: Mebel - Jureks Stolarstwo - tapicerstwo Stanisław Jurek, 34-143 Lanckorona 288.
Względem Wykonawcy Mebel - Jureks Stolarstwo - tapicerstwo Stanisław Jurek, 34-143 Lanckorona 288 zachodzą przesłanki obligatoryjnego odrzucenia oferty w całości, w aspekcie jej nieodwracalnej niezgodności z przepisami ustawy Pzp, odrębnymi przepisami oraz wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Jednocześnie przy cenach dostaw zaoferowanych przez Wykonawcę TRONUS POLSKA sp. z o. o.ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa na poziomie: 73 800,00 zł brutto za część nr 1 zamówienia (tapczany jednoosobowe) oraz 118 080,00 zł brutto za część nr 2 zamówienia (tapczany dwuosobowe), aktualizuje się kolejna przesłanka unieważnienia postępowania wyrażona w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, odnosząca się do złożenia oferty cenowej, której wysokość przekracza obwieszczony przez Zamawiającego budżet wynoszący w niniejszym postępowaniu dla części zamówienia nr 1 - 36 900, 00 zł brutto i dla części nr 2 zamówienia - 73 062, 00 zł brutto. Wyżej przywołana regulacja ustawy Pzp zwalnia Zamawiającego z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W rozpatrywanym przypadku jedyna mieszcząca się w budżecie Zamawiającego oferta Wykonawcy Mebel - Jureks Stolarstwo - tapicerstwo Stanisław Jurek, 34-143 Lanckorona 288 została odrzucona w obu częściach zamówienia w zbiegu przesłanek z art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp, a Zamawiający nie mogąc zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację dostaw tapczanów jednoosobowych i dwuosobowych do ceny kolejnej złożonej w postępowaniu oferty na te części zamówienia, podjął w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, w zakresie obu części zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.