eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont/przebudowa 6 lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 23 i 25 w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont/przebudowa 6 lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 23 i 25 w Koszalinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-518

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943409100

1.5.8.) Numer faksu: 943409196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zbm.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zbm.koszalin.ibip.pl/public/?id=146609

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont/przebudowa 6 lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 23 i 25 w Koszalinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d6fe65-d103-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004074/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont sześciu lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego w Koszalinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153165/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.261.5.2.2022.AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 679898 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont/przebudowa dwóch lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie na lokale samodzielne w
budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Koszalinie, przy ul. Wyspiańskiego 23,
Zakres dokumentacji obejmuje rozwiązania techniczne w szczególności: konstrukcyjny sposób wydzielenia samodzielnych
lokali mieszkalnych oraz zmiany w układzie komunikacyjnym, dostosowanie wydzielonych lokali do przepisów prawa i norm,
w tym dotyczących pomieszczeń higieniczno-sanitarnych projekt niezbędnych instalacji wewnętrznych w mieszkaniu:
kanalizacja sanitarna, zimna i ciepła woda użytkowa, instalacja elektryczna, wentylacja nawiewno-wywiewna, instalacja
gazowa, oraz instalacja ogrzewcza
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZ
Dla części nr 1 są to:
1) Projekt umowy,
2) PB przebudowy lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie
3) Ekspertyza Techniczna lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie
4) Kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną, dla lokalu
przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie
5) Opinia kominiarska
6)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla lokalu przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie.
Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z
nimi zgodnie z ustawą o odpadach.
Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji.
Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę
na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób - dla części 1 oraz 4 osób dla części 2 wykonujących czynności w zakresie
realizacji zamówienia (roboty budowlane, sanitarne i elektryczne), zgodnie z art. 95 Pzp, których wykonanie polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r.
poz. 1320). W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 6 osób, o których mowa powyżej.
Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest
równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października
2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)
Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:
1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.
2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego
w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu
dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:
• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne
do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę
zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy
powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),
• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za
pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,
• dowody odprowadzenia składek ZUS.
W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 10.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1 000,00 zł. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego
umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 8 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 8 są zobowiązane podać imię i nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu
wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie
przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 243315 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres A/ Remont/przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A w Koszalinie na lokale samodzielne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Koszalinie, przy ul. Wyspiańskiego 25
Zakres dokumentacji obejmuje rozwiązania techniczne w szczególności:
konstrukcyjny sposób wydzielenia samodzielnych lokali mieszkalnych oraz zmiany w układzie komunikacyjnym, dostosowanie wydzielonych lokali do przepisów prawa i norm, w tym dotyczących pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, projekt niezbędnych instalacji wewnętrznych w mieszkaniu: kanalizacja sanitarna, zimna i ciepła woda użytkowa, instalacja elektryczna, wentylacja nawiewno-wywiewna, instalacja gazowa, oraz instalacja ogrzewcza.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZ:
1) Projekt umowy dla zakresu A i B
ZAKRES A
2) dokumentacja budowlana lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A w Koszalinie
3) Ekspertyza Techniczna lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A w Koszalinie
4) Kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną, dla lokalu przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A Koszalinie
5) Opinia kominiarska
6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla lokalu przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A w Koszalinie
7) Warunki przyłączenia do sieci gazowej
2. Zakres B/ Remont/przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 25/5 i 5A w Koszalinie na lokale samodzielne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Koszalinie, przy ul. Wyspiańskiego 25,
Zakres dokumentacji obejmuje w szczególności: konstrukcyjny sposób wydzielenia samodzielnych lokali mieszkalnych oraz zmiany w układzie komunikacyjnym, dostosowanie wydzielonych lokali do przepisów prawa i norm, w tym dotyczących pomieszczeń higieniczno-sanitarnych projekt niezbędnych instalacji wewnętrznych w mieszkaniu: kanalizacja sanitarna,
zimna i ciepła woda użytkowa, instalacja elektryczna, wentylacja nawiewno-wywiewna, instalacja gazowa, oraz instalacja ogrzewcza Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZ:
2) dokumentacja budowlana lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 25/5 i 5A w Koszalinie
3) Ekspertyza Techniczna lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 25/5 i 5A w Koszalinie
4) Kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną, dla lokalu przy Wyspiańskiego 25/5 i 5A Koszalinie
5) Opinia kominiarska
6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla lokalu przy ul. Wyspiańskiego 25/5 i 5A w Koszalinie
Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.
3. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji.
4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę
na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób - dla części 1 oraz 4 osób dla części 2 wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (roboty budowlane, sanitarne i elektryczne), zgodnie z art. 95 Pzp, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 6 osób, o których mowa powyżej.
5. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)
6. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:
1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.
2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu
dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:
• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy
powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),
• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,
• dowody odprowadzenia składek ZUS. 7. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 10.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1 000,00 zł.
8. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 8 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby
oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 8 są zobowiązane podać imię i nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu
wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz
z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 436583 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316790,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321188,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316790,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane DRAWA Wiesław Denis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003831546

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 190

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-611

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316790,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622119,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632012,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622119,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo usług budowlanych LEŚ Paweł Leś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330487417

7.3.3) Ulica: Żydowo 88A

7.3.4) Miejscowość: Żydowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-012

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622119,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.