Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00208024/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup kolumny laparoskopowej z torem wizyjnym 4K z możliwością wykorzystania ICG oraz wyposażeniem dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Spółka z ograniczona odpowiedzialnoscią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231180960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta 10
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcz@pcz.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10988001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup kolumny laparoskopowej z torem wizyjnym 4K z możliwością wykorzystania ICG oraz wyposażeniem dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a84f86b9-9caa-4d15-91dd-e2f9703ef95a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208024
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 7/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z montażem kolumny laparoskopowej z torem wizyjnym 4K z możliwością wykorzystania ICG oraz wyposażeniem dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
2. Oferowana kolumna oraz wyposażenie muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 07.04.2022 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1620 z późn.zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego urządzenia oraz wyposażenia do obrotu.
3. Oferowane urządzenie oraz wyposażenie muszą być w pełni zgodne z obowiązującymi normami.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
• Dostarczyć kolumnę wraz z wyposażeniem, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku A do Formularza oferty do siedziby Zamawiającego w Kamiennej Górze przy ul. Bohaterów Getta 10,
• Zamontować (zainstalować) kolumnę i wyposażenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
• Dokonać uruchomienia, prób i sprawdzeń,
• Przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego,
• Przekazać Zamawiającemu paszport techniczny, sporządzoną w języku polskim niezbędną do eksploatacji dokumentację techniczną i instrukcję obsługi,
• Przekazać kartę gwarancyjną.
5. Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od daty zawarcia umowy.
6. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe (rok produkcji – nie wcześniej niż 2024) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III niniejszej SWZ oraz w Załączniku A do Formularza oferty.
8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy – Tom II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534832,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534832,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534832,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-00-15-337
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534832,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
- Dostawa żywności na Potrzeby Domu Pomocy Społeczne w Szarocinie
- Zakup aparatów USG dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa kruszywa do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwie Kamienna Góra
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Dostawa Wyrobów medycznych - DOGRYWKA dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i wyposażenia dla potrzeb POZ - 132/TP/2025
- Zakup w systemie ratalnym aparatu Angio OCT dla Oddziału Okulistyki
- Zakup i dostawa aparatów do terapii nerkozastępczej w ramach projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności do diagnostyki i leczenia schorzeń nowotworowych w szpitalu w Suwałkach" z KPO
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





