Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00175454/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie kompleksowej pomocy prawnej na rzecz Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądowych Ministerstwa”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.witkosz@ms.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ms.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Resort Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie kompleksowej pomocy prawnej na rzecz Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądowych Ministerstwa”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ccc8990-6e69-4506-9218-303949d882dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00141719/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.31 Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądowych Ministerstwa Sprawiedliwości cz. I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BF-II.3716.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadnie 1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowej pomocy prawnej na rzecz Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądowych Ministerstwa Sprawiedliwości na zasadach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy przez 40 godzin w tygodniu w dni robocze, w tym 3 dni w tygodniu po 8 godzin w siedzibie Zamawiającego i 16 godzin zdalnie,4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 117000000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadnie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie kompleksowej pomocy prawnej na rzecz Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądowych Ministerstwa”. Sądowych Ministerstwa Sprawiedliwości na zasadach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy przez 40 godzin w tygodniu w dni robocze, w tym 2 dni w tygodniu po 4 godziny w siedzibie Zamawiającego i 32 godziny zdalnie,zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w Tomie II i III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 990000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1287072,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1287072,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1287072,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMARAŃSKI AKSANOWSKI ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272705993
7.3.3) Ulica: ul. Mokotowska 65 lok. 10,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-533
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POMARAŃSKI AKSANOWSKI ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA
jakie przetargi wygrała firma
POMARAŃSKI AKSANOWSKI ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1109952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1109952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1765296,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1109952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMARAŃSKI AKSANOWSKI ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272705993
7.3.3) Ulica: ul. Mokotowska 65 lok. 10,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-533
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POMARAŃSKI AKSANOWSKI ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA
jakie przetargi wygrała firma
POMARAŃSKI AKSANOWSKI ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1109952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Umowa zostaje zawarta na okres 12 miesięcy (dla zadania nr 1 i nr 2) i rozpocznie bieg nie szybciej
niż w dniu 13 lipca 2025 r.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i przedłużenia Umowy po
zakończeniu pierwotnego terminu realizacji Umowy o którym mowa w ust. 1. przez okres nie
dłuższy niż 36 miesięcy (3 razy po 12 miesięcy) wg następującego porządku:
a) Opcja nr 1 – na okres 12 miesięcy -Zamawiający może zastosować opcji po upływie
pierwotnego terminu realizacji Umowy,
b) Opcja nr 2 – na okres 12 miesięcy – Zamawiający może zastosować opcji po upływie
pierwotnego terminu realizacji Umowy oraz po wykorzystaniu Opcji nr 1,
c) Opcja nr 3 – na okres 12 miesięcy Zamawiający może zastosować opcji po upływie
pierwotnego terminu realizacji Umowy oraz wykorzystaniu z Opcji nr 1 i Opcji nr 2,
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
- Zagospodarowanie terenu nieruchomości Ostroroga 25 w Warszawie, projekt i wykonanie parku kieszeniowego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA PROJEKTU PARTNERSKIEGO PN." MAŁOPOLSKI DWÓR- "ZIELONA" ODNOWA I ODBUDOWA ZABYTKÓW ORAZ ADAPTACJA DLA NOWYCH FUNKCJI SPOŁECZNO - GOSPODARCZYCH" DO DZIAŁANIA FEMP.05.17.
- "Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie bieżącej obsługi prawnej TBS Wrocław Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy"
- Realizacji usługi wsparcia rodziny
- Kompleksowa obsługa prawna USK-2 PUM w Szczecinie.
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych
- Usługę kompleksowej obsługi prawnej (doradztwa prawnego) w procesie sprzedaży przez Zamawiającego, należących do niego udziałów w kapitale zakładowym spółki
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





