Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00284577/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zagęszczonego soku jabłkowego na potrzeby ZPW
w 2025 r. – znak sprawy DP-05/25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO RYMANÓW SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000872059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zdrojowa 48
1.5.2.) Miejscowość: Rymanów-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-481
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 0134357401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@uzdrowisko-rymanow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uzdrowisko-rymanow.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52fc3480-8b20-4fea-b706-23a2f10da2d41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zagęszczonego soku jabłkowego na potrzeby ZPWw 2025 r. – znak sprawy DP-05/25
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52fc3480-8b20-4fea-b706-23a2f10da2d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP-05/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zagęszczonego soku jabłkowego na potrzeby Zakładu Produkcji Wód. Zapotrzebowanie roczne wynosi 24 000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SWZ . Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuję, że będzie wymagał złożenia przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w złożonym wraz z ofertą dokumencie Specyfikacja Wyrobu Gotowego zobowiązany jest potwierdzić ż oferowany produkt spełniał będzie wszystkie parametry określone przez Zamawiającego w punkcie 1 Załącznika nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia. Niepotwierdzenie spełnienia przez oferowany Przedmiot zamówienia określonych przez Zamawiającego parametrów, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ. ponadto Zamawiający bedzie wymagał złożenia Deklaracji zgodności lub oświadczenia że opakowania w których będzie dostarczany sok są przeznaczone do kontaktu z żywnością.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15321000-4 - Soki owocowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15321600-0 - Sok jabłkowy
15321800-2 - Soki skoncentrowane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AGRO-TRADE Piotr Trojanowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341154386
7.3.3) Ulica: Graniczna 36
7.3.4) Miejscowość: Nowy-Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AGRO-TRADE Piotr Trojanowicz
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AGRO-TRADE Piotr Trojanowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI RYMANÓW-ZDRÓJ
- Usługa prania w 2026 roku - znak sprawy RLE -04/25
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Uzdrowiska Rymanów S.A w Rymanowie Zdroju - znak sprawy EEZ -01/25.
- "Dostawa leków i środków medycznych na potrzeby Działu Farmacji Szpitalnej w 2026 roku - znak sprawy EEZ-02/25"
więcej: przetargi RYMANÓW-ZDRÓJ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





