Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233120/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pralnicze na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Siemińskiego
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324000800
1.5.8.) Numer faksu: 322395067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_gliwice@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-gliwice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7833b9b2-4b09-4565-a98e-a2592781f2ec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pralnicze na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7833b9b2-4b09-4565-a98e-a2592781f2ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00328746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125192/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi pralnicze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.12.2025.RŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 119024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi pralnicze obejmują w szczególności: pranie wodne rzeczy takich jak pościel, bielizna, odzież, odzież ochronna i
robocza szczegółowo określonych w załączniku nr 1 i 2 do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 19.12.2016 roku
w sprawie warunków bytowych osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczych (Dz. U. 2016, poz. 2224 ze
zm.) i innych rzeczy wg potrzeb Zleceniodawcy oraz suszenie, prasowanie, maglowanie, naprawa tych rzeczy, dezynfekcja
chemiczno-termiczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pralnia Silesia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342819580
7.3.3) Ulica: Aleja Wojciecha Korfantego 181A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont klatki schodowej wraz z modernizacją instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Witkiewicza 17 w Gliwicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla kompleksowej przebudowy Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach
- [4WOG.1200.2712.52.2025] Sporządzenie dokumentacji projektowych w podziale na 3 części
- Boisko sportowe przy ul. Parkowej - budowa zaplecza - roboty budowlane
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy i adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium Technologii Wodorowych (LTW). Znak sprawy: DZPZ.283.68.2025.HP
- [4WOG-1200.2712.54.2025] Obsługa, przeglądy i konserwacja kotłowni w sezonie 2025/2026 w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4WOG w Gliwicach, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa pralnicza na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Rąbieniu AB nr 59, prowadzonego przez Fundację F.O.S.A."
- Usługa pralnicza obejmująca pranie i dezynfekcję wraz z transportem oraz leasingiem pościeli i ubrań
- Wynajem i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach
- Świadczenie usługi w zakresie prania oraz wynajmu odzieży i pościeli
- Sukcesywna 12 miesięczna dzierżawa bielizny szpitalnej wraz ze świadczeniem kompleksowej usługi pralniczej dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych
- wykonywanie usług pralniczych dla Szpitala Specjalistycznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.