eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytnica › Zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku użyteczności publicznej (po byłej szkole) na funkcję Klubu Seniora

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku użyteczności publicznej (po byłej szkole) na funkcję Klubu Seniora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytnica

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770215

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Bytnica

1.4.2.) Miejscowość: Bytnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 66-630

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bytnica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytnica.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328224

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00305115/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania części istniejącego budynku użyteczności publicznej (po byłej szkole) na funkcję Klubu Seniora. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:
3.1.1. Zadanie nr 1: Modernizację budynku po byłej szkole w Budachowie na Klub Seniora;
3.1.2. Zadanie nr 2: Modernizację budynku po byłej szkole w Budachowie na Centrum kultury i rekreacji.
3.2. Dokumentacja techniczna będąca uszczegółowieniem opisu przedmiotu zamówienia, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowi załącznik 1 do SWZ.
3.3. Zamawiający wymaga udzielenia przynajmniej 24-miesięcznej gwarancji na całość robót.
3.4. Zamawiający informuje, że jeżeli w STWiORB, opisującym zakres prac znajdują się nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry i funkcjonalność nie gorsze niż rozwiązania opisane.
3.5. Zamawiający informuje, że jeżeli w STWiORB i pozostałych dokumentach opisujących zakres prac znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz będą zgodne pod względem:
3.5.1.1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
3.5.1.2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3.5.1.3. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
3.5.1.4. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
3.6. Wymagania dotyczące robót:
3.6.1. wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi, STWiORB, sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego, środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego,
3.6.2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, decyzjami administracyjnymi, projektami budowlanymi i wykonawczymi, STWiORB oraz wymogami SWZ.
3.7. Miejsce realizacji umowy: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
3.8. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania części istniejącego budynku użyteczności publicznej (po byłej szkole) na funkcję Klubu Seniora. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:
3.1.1. Zadanie nr 1: Modernizację budynku po byłej szkole w Budachowie na Klub Seniora;
3.1.2. Zadanie nr 2: Modernizację budynku po byłej szkole w Budachowie na Centrum kultury i rekreacji.
3.2. Dokumentacja techniczna będąca uszczegółowieniem opisu przedmiotu zamówienia, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowi załącznik 1 do SWZ.
3.3. Zamawiający wymaga udzielenia przynajmniej 24-miesięcznej gwarancji na całość robót.
3.4. Zamawiający informuje, że jeżeli w STWiORB, opisującym zakres prac znajdują się nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry i funkcjonalność nie gorsze niż rozwiązania opisane.
3.5. Zamawiający informuje, że jeżeli w STWiORB i pozostałych dokumentach opisujących zakres prac znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz będą zgodne pod względem:
3.5.1.1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
3.5.1.2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3.5.1.3. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
3.5.1.4. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
3.6. Wymagania dotyczące robót:
3.6.1. wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi, STWiORB, sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego, środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego,
3.6.2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, decyzjami administracyjnymi, projektami budowlanymi i wykonawczymi, STWiORB oraz wymogami SWZ.
3.7. Miejsce realizacji umowy: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
3.8. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych oraz ze środków z Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
6

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:

Po zmianie:
2023-04-30

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje dodatkową przesłankę wykluczenia Wykonawców z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ. U. poz. 835).

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje dodatkową przesłankę wykluczenia Wykonawców z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ. U. poz. 835).

Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie:
- Zadanie nr 1: Modernizacja budynku po byłej szkole w Budachowie na Klub Seniora – do 16.12.2022 r.;
- Zadanie nr 2: Modernizacja budynku po byłej szkole w Budachowie na Centrum kultury i rekreacji – do 30.04.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.