eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa"Poprawa warunków bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach powiatowych".



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa warunków bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach powiatowych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LIMANOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183375831

1.5.8.) Numer faksu: 183337831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.limanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.limanowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ i http://bip.malopolska.pl/pzdlimanowej/.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa warunków bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach powiatowych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6be280fe-4920-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000793/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Poprawa warunków bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276655/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.30.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276175,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1 – „Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1610K Świdnik - Limanowa w obszarze oddziaływania w km od 10+408 do 10+608 (w tym przejście dla pieszych w km 10+508) w miejscowości Siekierczyna, gmina Limanowa, powiat limanowski”. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace:
1) rozbiórka chodnika z kostki betonowej wraz z ponownym montażem,
2) montaż pasów ostrzegawczych, fakturowe oznaczenie nawierzchni,
3) montaż pasów wibracyjno-akustycznych,
4) montaż znaku obustronnego D-6 na wysięgniku z zasilaniem solarnym (hybrydowe),
5) montaż znaków D-6 z aktywnym panelem,
6) montaż radaru z aktywnym znakiem B-33 ograniczenia prędkości,
7) budowa sieci oświetlenia drogowego ze stacji Siekierczyna 6,
8) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.

Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji postępowania, w tym w szczególności w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót oraz projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 89608,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2 – „Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1551K Limanowa - Chełmiec w obszarze oddziaływania w km od 6+689 do 6+889 (w tym przejście dla pieszych w km 6+789) w miejscowości Pisarzowa, gmina Limanowa, powiat limanowski”. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace:
1) rozbiórka chodnika z kostki betonowej wraz z ponownym montażem z jednej strony + demontażem nawierzchni asfaltowej,
2) montaż pasów ostrzegawczych, fakturowe oznaczenie nawierzchni,
3) montaż pasów wibracyjno-akustycznych,
4) montaż znaku obustronnego D-6 na wysięgniku z zasilaniem solarnym (hybrydowe),
5) montaż znaków D-6 z aktywnym panelem,
6) montaż radaru z aktywnym znakiem B-33 ograniczenia prędkości,
7) budowa sieci oświetlenia drogowego ze stacji Pisarzowa 5,
8) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.

Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji postępowania, w tym w szczególności w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót oraz projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 90952,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 3 – „Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1551K Limanowa - Chełmiec w obszarze oddziaływania w km od 10+419 do 10+619 (w tym przejście dla pieszych w km 10+519) w miejscowości Męcina, gmina Limanowa, powiat limanowski”. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace:
1) rozbiórka chodnika z kostki betonowej wraz z ponownym montażem,
2) montaż pasów ostrzegawczych, fakturowe oznaczenie nawierzchni,
3) montaż pasów wibracyjno-akustycznych,
4) montaż znaku obustronnego D-6 na wysięgniku z zasilaniem solarnym (hybrydowe),
5) montaż znaków D-6 z aktywnym panelem,
6) montaż radaru z aktywnym znakiem B-33 ograniczenia prędkości,
7) budowa sieci oświetlenia drogowego ze stacji Męcina 1,
8) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.

Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji postępowania, w tym w szczególności w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót oraz projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 95613,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141511,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane TECHDROG Klaudia Sułat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 365024242

7.3.3) Ulica: ul. Sz. Askenazego 7/11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149457,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane TECHDROG Klaudia Sułat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 365024242

7.3.3) Ulica: ul. Sz. Askenazego

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144402,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane TECHDROG Klaudia Sułat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 365024242

7.3.3) Ulica: ul. Sz. Askenazego 7/11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.