Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00244073/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji, zapewnienie wsparcia technicznego producenta oraz Asysty Technicznej Wykonawcy dla Systemu BeyondTrust Remote Support
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Najwyższa Izba Kontroli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Filtrowa 57
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-056
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nik.zp@nik.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nik.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7b16833-974a-4948-b34d-78844ce3488f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Naczelny organ kontroli państwowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji, zapewnienie wsparcia technicznego producenta oraz Asysty Technicznej Wykonawcy dla Systemu BeyondTrust Remote Support2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7b16833-974a-4948-b34d-78844ce3488f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111395/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa licencji, zapewnienie wsparcia technicznego producenta oraz Asysty Technicznej Wykonawcy dla Systemu Beyond Trust Remote Support
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244073
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGO-BGZ.25.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194336,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i rozbudowa środowiska informatycznego zbudowanego z komponentów Systemu BeyondTrust Remote Support polegająca na:
1) dostawie 5 szt. bezterminowych licencji dla użytkowników jednoczesnych (Concurrent User License) lub równoważnych dla Systemu BeyondTrust Remote Support,
2) świadczeniu gwarancji Wykonawcy i zapewnieniu wsparcia technicznego producenta dla wszystkich komponentów Systemu BeyondTrust Remote Support posiadanych i zakupionych w ramach tej Umowy przez Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w pkt 8 i 9 OPZ;
3) świadczeniu Asysty Technicznej Wykonawcy w wymiarze do 20 roboczogodzin zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 10 i 11 OPZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
2.1 Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
2.2 Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy (Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201439,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201439,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201439,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCOMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008398189
7.3.3) Ulica: Józefa Marcika 14A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-443
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierza wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia Asysty Technicznej Wykonawcy Podwykonawcy EMS Partner Sp. z o.o., ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań .
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201439,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
- Zagospodarowanie terenu nieruchomości Ostroroga 25 w Warszawie, projekt i wykonanie parku kieszeniowego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Gmina Skoki cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Zakup platformy typu LowCode wraz z wdrożeniem procesu obiegu faktur na potrzeby Centrum Informatycznego UWM w Olsztynie
- Zakup i wdrożenie systemu FortiAnalyzer oraz uwierzytelniania dwuskładnikowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





