eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego dla nowego budynku Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z poradnią pedagogiczno-psychologiczną i pomieszczeniami dla GKRPA - zad. 2021/38.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu architektoniczno – budowlanego dla nowego budynku Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z poradnią pedagogiczno-psychologiczną i pomieszczeniami dla GKRPA - zad. 2021/38.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2022

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu architektoniczno – budowlanego dla nowego budynku Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z poradnią pedagogiczno-psychologiczną i pomieszczeniami dla GKRPA - zad. 2021/38.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2445cd7-1f9b-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045175/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Budowa nowego budynku OPS wraz z poradnią pedagogiczno-psychologiczną i pomieszczeniami dla Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - zad. 2021/38 - dokumentacja projektowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312640/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowalnego.
2. Należy zaprojektować budynek Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z Poradnią pedagogiczno- psychologiczną i pomieszczeniem dla Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych z uwzględnieniem wytycznych MWKZ dla terenu i znajdujących się na nim reliktów, których ślad należy odtworzyć i zachować odpowiedni dystans umożliwiający jego ekspozycję. Budynek należy wykonać w części jako 3 kondygnacyjny, a w części jako jednokondygnacyjny. W projektowaniu należy uwzględnić przepisy techniczno-budowlane.
3. Projekt dokumentacji powinien zawierać wskazanie istniejących drzew, sposób ich zabezpieczenia przed szkodliwymi czynnikami wynikającymi z procesu budowy oraz wskazanie drzew kolidujących z inwestycją wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych decyzji na ich wycinkę, z ewentualnym wskazaniem dokonania wymaganych nasadzeń zastępczych.
4. Na terenie inwestycji należy przewidzieć miejsca postojowe dla samochodów osobowych (dla części, która się zmieści na terenie), oraz na stojaki rowerowe. W budynku należy uwzględnić odpowiednie pomieszczenia administracyjno-socjalne, pomocnicze i techniczne.
5. Powierzchnia zabudowy: ok. 570 m2
Powierzchnia użytkowa: ok. 1250 m2
Wysokość kondygnacji: 3,3 m.
6. Na terenie inwestycji wykryto pozostałości zabudowy historycznej – budynek dawnej, nieistniejącej synagogi wraz z budynkami pomocniczymi.
7. W ramach realizacji zadania wymaga się opracowania następującego zakresu dokumentacji:
1) projekt budowlany – 4 egz.
a) planu zagospodarowania
b) architektoniczno- budowlany
c) techniczny .
2) certyfikat energetyczny - 4 egz.
3) charakterystykę ekologiczną - 4 egz.
4) badania gruntowe - 4 egz.
(dokumentacja badań podłoża gruntowego wraz z opinią geotechniczną z min. 5 odwiertami). Po stronie Wykonawcy jest weryfikacja ilość i głębokości potrzebnych otworów.
5) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz. budowy obiektu wg branż.
6) kosztorys inwestorski budowy budynku w wersji drukowanej - 2 egz.
7) przedmiar robót wg branż, z pokazaniem składowych w kolejności technologicznej wykonania w nawiązaniu do opracowanych
8) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z przywołaniem ich treści
9) informacja BIOZ budowy obiektu - 4 egz.
10) uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania
11) inne /np. projekty usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem inżynieryjnym
i zagospodarowania terenu, projekty przyłączy infrastruktury technicznej, opracowania wg stosownych wymagań z uwzględnieniem celu, któremu ma służyć opracowanie tj. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę
12) przygotowanie i złożenie do Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków planu badań i nadzoru archeologicznego
13) mapa do celów projektowych
14) złożenie wniosków o warunki techniczne do gestorów sieci
15) złożenie wniosku o pozwolenie na budowę,
16) wykonanie wizualizacji umożliwiającej wydruk w formacie 1,8m x 3,0m.
17) opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu. Dwie propozycje rozwiązania. Wybrana koncepcja przez Zamawiającego do zastosowania w projekcie zagospodarowania terenu.
Opracowana dokumentacja powinna być w wersji elektronicznej w następujących formatach pdf, word, exel, dwg, dxf, jpg, png oraz wersji drukowanej.
8. Inne wymagania:
• budynek bez barier architektonicznych dostępny dla osób
niepełnosprawnych
9. Wykonawca zobowiązuje się do załatwienia we własnym zakresie innych dokumentów, które będą niezbędne do opracowania przedmiotu zamówienia, w tym mapy sytuacyjno – wysokościowej do celów projektowych z wyznaczenie granic.
10. Stosownie do postanowienia art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (jednolity tekst Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z 2022 poz. 88) o podstawowych obowiązkach projektanta Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w toku wykonywaniu robót budowlanych przy realizacji inwestycji według odrębnej umowy.
11. Zamówienie objęte prawem opcji obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji opracowanej w ramach zamówienia podstawowego do dnia zakończenia robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania, przy założeniu maksymalnie 20 nadzorów autorskich wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do opracowań wykonanych w ramach nadzoru autorskich.
12. Projekt powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (jednolity tekst Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z 2022 poz. 88) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2351, Dz.U. z 2020 r. poz. 1608), Rozporządzenie Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1609) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) normami oraz innymi stosownymi obowiązującymi przepisami w tym przywołanymi.
13. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Wykonawca jest obowiązany wskazać, że dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym – Zamawiający w przypadku nieuzasadnionego użycia przez projektanta znaków towarowych, patentów lub pochodzenia naliczy kary umowne.
14. Projekt powinien zawierać wszelkie wymagane uzgodnienia niezbędne do otrzymania pozwolenia na budowę z jednostkami wskazanymi w innych przepisach szczegółowych oraz wskazanymi przez Zespół ds. Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu.
15. Kosztorys inwestorski powinien być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2458) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.