eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › "Odwodnienie ulic - modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Odwodnienie ulic – modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2022

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odwodnienie ulic – modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-142dee9d-0825-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045175/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Odwodnienie ulic- modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie 2022-2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268877/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót z zakresu odwodnienia ulicznego – modernizacja, remonty, konserwacja, czyszczenie oraz budowa nowych urządzeń odwadniających na terenie Gminy Łomianki, których zakres obejmuje w szczególności:
1) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń wpustów burzowych
wraz z przykanalikiem z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń.
2) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń studni chłonnych z wywozem
i utylizacją zanieczyszczeń.
3) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń studni rewizyjnych z wywozem
i utylizacją zanieczyszczeń.
4) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń kanałów deszczowych z wywozem
i utylizacją zanieczyszczeń, inspekcja powykonawcza (kamera inspekcyjna).
5) Wykonanie inspekcji kontrolnej kanałów deszczowych (kamera inspekcyjna).
6) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń odwodnień liniowych z wywozem
i utylizacją zanieczyszczeń.
7) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń poboczy utwardzonych płytami ażurowymi betonowymi (zdjęcie i oczyszczenie płyt ażurowych, wymiana materiału do warstwy przepuszczalnej, ponowne ułożenie płyt, uzupełnienie kruszywa/żwiru, wywóz i utylizacja zanieczyszczeń.
8) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń rowów przydrożnych bez naruszania skarpy rowu z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń.
9) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń rowów przydrożnych z profilowaniem skarpy rowu z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń.
10) Odtworzenie rowów przydrożnych poprzez przywrócenie przekroju poprzecznego
i głębokości zasypanych rowów, wyprofilowanie skarpy oraz dna rowu, wykonanie warstwy humusowej o grubości min. 10cm oraz obsianie trawą, wykop do 1,0 m.
11) Wykonanie drenażu - rura drenarska perforowana fi 200 obsypana kruszywem 16-63
w wykopie o szer. 40-60 cm, owinięta geowłókniną igłowatą, wykop do 1,00 m.
12) Wykonanie drenażu - rów wypełniony kruszywem 16-63 owiniętym geowłókniną igłowatą, wykop do 1,00 m głębokości.
13) Wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych łączonych na zaprawę i uszczelkę bentonitową o średnicy 1000 mm i głębokości 2 - 2,5 m zagłębionej min. 0,5 m
w warstwie gruntu przepuszczalnego, wypełniona warstwą żwiru lub kruszywa łamanego 31,5-63 mm grubości 40 cm oraz warstwą filtracyjną z przekładką
z geowłókniny z piasku grubego o grubości 30 cm, właz klasy D400 zlicowany
z niweletą terenu, zagęszczenie gruntu, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.
14) Wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych łączonych na zaprawę i uszczelkę bentonitową o średnicy 1000 mm i głębokości 2 -2,5 m, dno monolityczne z betonu B-15 grubości 25 cm, właz klasy D400 zlicowany z niweletą terenu, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.
15) Wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych łączonych na zaprawę i uszczelkę bentonitową o średnicy 1200 mm i głębokości 2 - 2,5 m zagłębionej min. 0,5 m
w warstwie gruntu przepuszczalnego, wypełniona warstwą żwiru lub kruszywa łamanego 31,5-63 mm grubości 40 cm oraz warstwą filtracyjną z przekładką
z geowłókniny z piasku grubego o grubości 30 cm, właz klasy D400 zlicowany
z niweletą terenu, zagęszczenie gruntu, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.
16) Wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych łączonych na zaprawę
i uszczelkę bentonitową o średnicy 1200 mm i głębokości 2 -2,5 m, dno monolityczne z betonu B-15 grubości 25 cm, właz klasy D400 zlicowany z niweletą terenu, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.
17) Wykonanie przykanalika do studni chłonnej bądź rewizyjnej z rury PCV o średnicy 160 mm, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.
18) Wykonanie przykanalika do studni chłonnej bądź rewizyjnej z rury PCV o średnicy 160-200 mm, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.
19) Wykonanie studzienki ściekowej z wpustem żeliwnym i osadnikiem, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.
20) Wykonanie odwodnienia liniowego betonowego, szer. 200 mm, D400, H100,
z pokrywą żeliwną.
21) Wykonanie ścieku przykrawężnikowego szerokości 20-30 cm z kostki betonowej grubości 8 cm lub gotowych elementów betonowych na podsypce z wypełnieniem spoin.
22) Wykonanie odwodnienia w postaci skrzynek rozsączających przeznaczonych pod ruch pieszych z systemem inspekcyjno konserwatorskim oraz odpowietrzeniem, posadowionych na zagęszczonym podłożu, owiniętych geowłókniną i obsypanych kruszywem lub żwirem 8-16, wykonanie prac ziemnych.
23) Wykonanie odwodnienia w postaci skrzynek rozsączających przeznaczonych pod ruch pojazdów ciężarowych (SLW60) z systemem inspekcyjno konserwatorskim
oraz odpowietrzeniem, posadowionych na zagęszczonym podłożu, owiniętych geowłókniną i obsypanych kruszywem lub żwirem 8-16, wykonanie prac ziemnych.
24) Wymiana warstwy rozsączającej/filtrującej pobocza chłonnego (kruszywo łamane 16-63) z wywozem wymienionego materiału.
25) Wymiana warstwy rozsączającej/filtrującej studni chłonnej (żwir lub kruszywo łamane 31,5-63) z wywozem wymienionego materiału.
26) Wymiana uszkodzonej pokrywy włazu żeliwnego studni chłonnej D400, 400x600
27) Wymiana włazu żeliwnego studni chłonnej D400, 400x600, odtworzenie terenu
do stanu pierwotnego.
28) Regulacja pionowa włazu żeliwnego studni chłonnej D400, odtworzenie terenu
do stanu pierwotnego.
29) Wymiana uszkodzonej pokrywy włazu żeliwnego studni kanalizacyjnej D400, fi 1000
30) Wymiana włazu żeliwnego studni kanalizacyjnej D400 fi 1000, odtworzenie terenu
do stanu pierwotnego.
31) Wymiana uszkodzonej pokrywy włazu żeliwnego studni kanalizacyjnej D400, fi 1200
32) Wymiana włazu żeliwnego studni kanalizacyjnej D400 fi 1200, odtworzenie terenu
do stanu pierwotnego.
33) Regulacja pionowa włazu żeliwnego studni kanalizacyjnej D400, odtworzenie terenu
do stanu pierwotnego.
34) Wymiana uszkodzonej kratki wpustu burzowego D400, 400x600.
35) Wymiana kompletnego wpustu burzowego D400, 400x600, odtworzenie terenu
do stanu pierwotnego.
36) Regulacja pionowa wpustu burzowego D400, 400x600, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.
37) Odpompowanie wody z zalanych ulic - W przypadku wystąpienia konieczności odpompowania wody z zalanych ulic Zamawiający wymaga aby czas od zgłoszenia
do chwili przystąpienia do wykonywania prac wynosił maksymalnie 2 godziny.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48080,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48080,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48080,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPAL BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242793745

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.