Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00307068/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1717 O wraz z budową drogi dla rowerów na odc. od DW 405 do m. Lipno – opracowanie projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d57da6e-42d5-4e13-abd6-411e589255691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1717 O wraz z budową drogi dla rowerów na odc. od DW 405 do m. Lipno – opracowanie projektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d57da6e-42d5-4e13-abd6-411e58925569
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062992/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1717 O wraz z budową drogi dla rowerów na odc. od DW 405 do m. Lipno - opracowanie projektu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AO.261.1.8.2025.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu rozbudowy drogi powiatowej Nr 1717 O z wykonaniem drogi dla rowerów wraz z odwodnieniem do rowów. Długość odcinka ok. 1350 m.
Zamówienie należy wykonać w całości.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie koncepcji i przedstawienie jej do akceptacji przez Zamawiającego;
2) Opracowanie projektu budowlanego w procedurze ZRID, w tym:
- projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany w 4 egz,
- projekty techniczne wszystkich branż – po 3 egzemplarze;
3) Wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1 : 500,
4) Uzyskanie informacji terenowo-prawnej,
5) Przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do Wójta Gminy o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych. W przypadku wydania przez Wójta Gminy decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie środowiska – przygotowanie takiego raportu,
6) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym:
- uzgodnienie z TAURON, Orange, Zakładem Gospodarki Komunalnej, Zakładem Gazowniczym i innymi zarządcami sieci – w przypadku występowania uzbrojenia,
- uzyskanie opinii Powiatowego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym,
7) Opracowanie dokumentacji geologicznej, projektów podziału działek, inwentaryzacji zieleni i wycinki drzew,
8) Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem– w ilości 4 egzemplarzy.
9) Opracowanie dokumentacji służącej do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane a służącej do opisu przedmiotu zamówienia (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. specyfikacje techniczne, założenia wyjściowe do kosztorysowania, kosztorys inwestorski i przedmiar) – w ilości 2 egzemplarzy;
10) Opracowanie dokumentacji do przeprowadzenia postepowania na roboty budowlane, na nośniku elektronicznym (pendrive), która powinna zawierać:
a) projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacja projektową, projekt stałej organizacji ruchu – w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych;
b) wersje elektroniczne kosztorysu ofertowego:
- w formacie kompatybilnym z MS Excel,
- w formacie kompatybilnym z MS Word,
c) pozostałe opracowania zgodnie z pkt 9 oraz uzgodnienia w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych czy kosztorysowych.
11) Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami.
12) W trakcie postępowania administracyjnego prowadzonego w celu wydania decyzji ZRID, aż do uzyskania przez tę decyzję statusu prawomocności, Wykonawca zobowiązany będzie do: udzielania wyjaśnień, poprawiania i uzupełniania dokumentacji projektowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i/lub organ prowadzący postępowanie.
13) W trakcie postepowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania odpowiedzi na pytania przyszłych wykonawców robót budowlanych, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i dokumentacji do przeprowadzenia postępowania. Stosowne wyjaśnienia i informacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż 48 godzin od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego.
14) Udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej, w przypadku zapytań uczestników procesu budowlanego. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2. Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wskazane jest aby Wykonawcy zapoznali się z terenem realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolicą.
3. Przedmiot umowy wykonany w związku z realizacją niniejszej umowy jest utworem w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i w związku z tym chroniony prawem autorskim.
4. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy,
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
gdyż oferta z najniższą ceną (oferta jedyna) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie ww. zamówienia. W ww. postępowaniu wpłynęła jedna oferta przedsiębiorstwa Pracownia Projektowa "PROKOM" Kazimierz Kurowski, ul. Ozimska 8, 45-057 Opole, droższa od kwoty jaką Zamawiający dysponował na ww. zamówienie o 92 100,00 PLN (brutto). Ponieważ Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty do oferty z najniższą ceną ( oferty jedynej ), gdyż znacząco przewyższała możliwości finansowania powyższego postępowania Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu unieważnił ww. postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usługi niszczenia elektronicznych nośników danych wraz z utylizacją.
- D/37/2025/A - Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie do sporządzania kosztorysów na potrzeby Centrum Inwestycyjnego -3 szt.
- D/30/2025/D Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Zakup i dostawa peryferii komputerowych
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Budowa teletechnicznej kanalizacji kablowej wraz z kablem światłowodowym w ramach rozbudowy infrastruktury telekomunikacyjnej Optycznej Sieci Teleinformatycznej Opola (OSTO) [...]
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1903E na odc. od msc. Zelów do msc. Bujny Księże - dok. projektowo - kosztorysowa
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- "Modernizacja budynku basenu - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej ." (III)
- Budowa ścieżki turystycznej "Tropem Przaśnika wzdłuż rzeki Węgierki" w formule "projektuj i buduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie terenu integracyjno - rekreacyjnego w Czerwieńsku".
- Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację dwóch szkół podstawowych ( SP7 i SP12) na terenie Gminy Miejskiej Tczew
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.