Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00273160/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
- 2021/BZP 00296673/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wykonanie studni awaryjnej nr VII A dla studni nr VII i studni awaryjnej nr IX A
dla studni nr IX na terenie ujęcia wód podziemnych w Suchej Górnej, z wykonaniem obudowy dla studni awaryjnych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390558659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768462911
1.5.8.) Numer faksu: 768462911
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.czekajlo@pgm-polkowice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Wykonanie studni awaryjnej nr VII A dla studni nr VII i studni awaryjnej nr IX Adla studni nr IX na terenie ujęcia wód podziemnych w Suchej Górnej, z wykonaniem obudowy dla studni awaryjnych"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e7ec904-4798-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273160/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy 16/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 659640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami zadania takimi jak:
a) SWZ,
b) Dokumentacja projektowo-techniczna:
- Projekt robót geologicznych,
- opis zakresu rzeczowego wykonania obudowy dla studni awaryjnej nr VII A i IX A
- specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót STWiOR
2. Zadanie obejmuje:
a) wiercenie wraz z wykonaniem obudowy studni awaryjnej VII A i XI A
b) prace geodezyjne,
c) opracowanie dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej w związku z odwierceniem studni VII a i XI a;
d) opracowanie i złożenie planu ruchu zakładu do OUG we Wrocławiu w celu uzyskania decyzji zatwierdzającej,
e) wykonanie inspekcji TV po wykonaniu otworów i przekazanie na nośnikach CV dla Zamawiającego.
5. Prace laboratoryjne po stronie Wykonawcy.
6. Zagospodarowanie wody z pompowania próbnego leży po stronie Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej współpracy z osobą pełniącą funkcję nadzoru hydrogeologicznego i innymi osobami będącymi przedstawicielem zamawiającego.
8. Opłaty wynikające z uzyskania stosownych decyzji organów administracji po stronie Zamawiającego.
Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił od 2 do 5 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie. Wykonawcy udzielą rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres równy okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Zakład Usług Studziennych Marian Wójcik ul. Spacerowa 5, 25-026 Kielce przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia w stosunku do przewidzianych na ten cel środków finansowych, w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 976319,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 976319,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W POLKOWICACH W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK POCZTOWYCH I PACZEK"
- Dostawa mleka i posiłków profilaktycznych dla pracowników Polkowickiej Doliny Recyklingu Sp. z o.o. na rok 2026 z podziałem na dwie części.
- Wymiana foteli w sali kinowej Kina w Polkowicach.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Polkowickiej Doliny Recyklingu sp. z o.o. na rok 2026
więcej: przetargi w Polkowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





