eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceRozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego



Ogłoszenie z dnia 2025-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 746 15 00

1.5.8.) Numer faksu: 76 746 15 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55877d8e-9801-4910-9085-b174d5779104

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55877d8e-9801-4910-9085-b174d5779104

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045083/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane w ramach projektu „Rozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku POPPPiDM"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 Priorytet 6 Fundusze Europejskie bliżej mieszkańców Dolnego Śląska Działanie 6.1 Rozwój lokalny - strategie ZIT- Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176540

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR.272.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.
„Rozwój Infrastruktury edukacyjnej Powiatu Polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 Priorytet 6 Fundusze Europejskie bliżej mieszkańców Dolnego Śląska Działanie 6.1 Rozwój lokalny - strategie ZIT- Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz czynności faktycznych i prawnych, określonych umową i dokumentami inwestycji, zapewniających prawidłowe wykonanie dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego
i Doradztwa Metodycznego wraz z zagospodarowaniem terenu i zaprojektowaną infrastrukturą techniczną.
Zamówienie swoim zakresem obejmuje budowę 3 kondygnacyjnego budynku POPPPiDM o powierzchni użytkowej 554,39 m2 wraz z infrastrukturą techniczną:
1)przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej
2)instalacji pomp ciepła na potrzeby zapewnienie ogrzewania budynku i cwu
3)wewnętrznych instalacji zasilających elektroenergetycznych (zasilanie stacji ładowania przy stanowisku postojowym oraz zasilanie oświetlenia zewnętrznego)
4)kanałów technologicznych celem umożliwienia dostępu do usług telekomunikacyjnych oraz umożliwiających zainstalowanie punktu ładowania
5)budowę zjazdu z komunikacji wewnętrznej na drogę w ul. 3-go Maja
6)rozbiórkę ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką wejściową
7)demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego wraz z unieczynnieniem instalacji
8)rozbudowę i remont komunikacji pieszej i kołowej – terenu utwardzonego kostka betonową celem zapewnienia odpowiedniej ilości miejsc postojowych oraz drogi pożarowej zapewniającej przejazd bez cofania, umożliwiającej dojazd pojazdów jednostek ochrony przeciwpożarowej do obiektu budowlanego
9)wykonanie utwardzenia terenu i montaż zadaszonej wiaty śmietnikowej
10)wykonanie nasadzeń zastępczych (uwaga: zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje wskazanej w dokumentacji projektowej wycinki drzew i krzewów kolidujących z zamierzeniem budowlanym – zakres ten został już zrealizowany przez zamawiającego).
Ponadto zakres zamówienia obejmuje:
1) prowadzenie dokumentacji budowy;
2) organizację placu budowy, ogrodzenie terenu robót, montaż tablicy informacyjnej budowy oraz tablicy projektu;
3) przeglądy techniczne i serwisowanie urządzeń, systemów i instalacji w okresie gwarancji i rękojmi;
4) zabezpieczenie istniejącej zieleni i utrzymanie zieleni, w tym w szczególności utrzymanie trwałości żywotności drzew w okresie gwarancji i rękojmi, w szczególności w zakresie dotyczącym nasadzeń zastępczych;
5) uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy.
Szczegóły realizacji zamówienia zostały opisane w SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7999999 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7999999 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WITO Wiśniewski Tomasz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kinga-Serwis Kinga Szatkowska, Kinga-Serwis Marek Szatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 300670317

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Starego 6

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7999999 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Terminy realizacji:
a) rozpoczęcie: w dniu podpisania umowy,
b) zakończenie robót: do 23 miesięcy od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia tj. do dnia 31.05.2027 r.
c) zakończenie wykonania zamówienia: do 25 miesięcy od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia do 31.07.2027 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.