eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaWykonanie remontu dachów płaskich w AWF Filia w Białej Podlaskiej przy ul. Akademickiej 2



Ogłoszenie z dnia 2025-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu dachów płaskich w AWF Filia w Białej Podlaskiej
przy ul. Akademickiej 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FILIA AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WARSZAWA W BIAŁEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032783000025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83-342-87-12

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bp@awf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awf-bp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://awf-bp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu dachów płaskich w AWF Filia w Białej Podlaskiej
przy ul. Akademickiej 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb4a704c-e12b-4a97-939f-5b46b4f53aac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/7/2025/B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 340000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachów płaskich w AWF Filia w Białej Podlaskiej przy ul. Akademickiej 2.
2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne,
45261910-6 Naprawa dachów,
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie –
a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ze sobą związane. Rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy usług wykonywanych przez różnych Wykonawców.

4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie następujących robót:

 rozebranie nadbudowy pomieszczenia naczynia zbiorczego ponad dachem, rozebranie armatury i instalacji z naczyniem zbiorczym, uzupełnienie płyty betonowej po rozbiórkach - blok A,
 remont kominów ponad dachem i murków attyk (obicie tynków, demontaż kratek wentylacyjnych, rozebranie obróbek blacharskich, wykonanie nowych tynków cementowo - wapiennych, wykonanie nowych obróbek blacharskich, malowanie farbą emulsyjną,
 remont pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej (system jednowarstwowy) oraz uzupełnienie obróbek dachowych z papy termozgrzewalnej (w tym przygotowanie podłoża, gruntowanie),
 wymiana obróbek blacharskich gzymsów, pasów nadrynnowych i rynien,
 wykonanie wieńca żelbetowego w elewacji frontowej, wykonanie obróbki blacharskiej wieńca- blok A ,
 montaż/wymiana włazów dachowych - wyłazy szklone poliwęglanem komorowym,
 wymiana instalacji odgromowej na dachu, uzupełnienie złączy i montaż wsporników klejonych do papy,
 malowanie elementów stalowych - wentylatorów i wywiewek kanalizacyjnych żeliwnych,
 wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórek.

W cenę brutto oferty należy wliczyć również wszystkie dodatkowe koszty bezpośrednio lub pośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia nie ujęte w w/w dokumentach, a niezbędne do wykonania zakresu robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, w tym również niżej wymienione roboty oraz zobowiązania Wykonawcy do:

 wykonania zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z wymaganiami ustawy - Prawo Budowlane, zasadami wiedzy technicznej, aktualnymi w dniu realizacji przedmiotu zamówienia normatywami, obowiązującymi przepisami wykonania i odbioru robót budowlanych i zaleceniami Zamawiającego,
 zastosowania przy realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie przy tego typu robotach remontowych, posiadających wymagane prawem aktualne atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności z odpowiednimi specyfikacjami technicznymi, klasyfikacje ogniowe, atesty higieniczne itp., które przed wbudowaniem należy przedłożyć do wglądu inspektorowi nadzoru oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze robót (w przypadku wątpliwej jakości użytych materiałów, Zamawiający ma prawo wykonania badań w celu stwierdzenia ich jakości i jeżeli badania wykażą, że nie spełniają one wymaganych norm, wówczas Wykonawca zostanie obciążony kosztem badań i na własny koszt dokona ich wymiany),
 wprowadzania zmian lub uzupełnień tylko za zgodą Zamawiającego,
 zorganizowania tymczasowych obiektów zaplecza budowy, zabezpieczenia terenu budowy pod kątem dozoru własnego mienia, niezbędnego oznakowania, zabezpieczenia przeciwpożarowego i BHP oraz wykonania niezbędnych rusztowań,
 wykonanie niezbędnych zabezpieczeń i przegród oddzielających części budynku nieobjęte zamówieniem przed uszkodzeniem i zabrudzeniem,
 przedstawiania Zamawiającemu do zaakceptowania poszczególnych umów z podwykonawcami realizującymi część robót w jego imieniu,
 wywozu gruzu, odpadów i elementów pochodzących z rozbiórek po konsultacji z Zamawiającym, na legalne wysypisko przyjmujące tego typu odpady,
 pokrycia kosztów odkrycia robót lub wykonania otworów niezbędnych do zbadania robót, a następnie do przywrócenia robót do stanu poprzedniego, jeżeli przed ich zakryciem Wykonawca nie poinformował inspektora nadzoru wpisem w dzienniku budowy o terminie odbioru – przy robotach ulegających zakryciu,
 przekazania Zamawiającemu przy odbiorze dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu umowy,
 wykonania i przekazania Zamawiającemu po zakończeniu całego zakresu robót (na etapie odbioru robót) 1 egzemplarza w wersji papierowej kosztorysu powykonawczego oraz w wersji elektronicznej w formacie ath,
 uporządkowania terenu budowy, demontażu obiektów tymczasowych po zakończeniu robót oraz przywrócenia otoczenia do stanu pierwotnego sprzed rozpoczęcia robót.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
 przejęty teren budowy, za wszelkie elementy konstrukcyjne istniejącego budynku, w takiej części, jaka jest konieczna do realizacji przedmiotu umowy i mienie znajdujące się na przekazanym teren budowy oraz za wszelkie zdarzenia tam zaistniałe, w tym odpowiedzialność za wszystkie szkody wynikłe na tym terenie, jak i terenie przylegającym, a mającym związek z realizacją robót budowlanych, do daty jego protokolarnego odbioru przez Zamawiającego,
 wszelkie wyrządzone przez Wykonawcę i jego podwykonawców szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem robot budowlanych,
 roszczenia odszkodowawcze wynikające z prawomocnych orzeczeń sądowych, łącznie z wszelkimi wynikającymi z tego tytułu kosztami, które mogłyby być skierowane do Zamawiającego lub innych osób działających w imieniu Zamawiającego,
 dbanie o należyty porządek na terenie budowy oraz zabezpieczenie jego przed dostępem osób trzecich.
W przypadku nie uwzględnienia w podanej w ofercie cenie brutto, wszystkich robót i innych wydatków niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikających z przedmiarów robót, STWiORB i SIWZ, powstałe różnice stanowią element ryzyka Wykonawcy i nie skutkują zwiększeniem wynagrodzenia.
Zamawiający przedstawił materiały niezbędne do wykonania zamówienia, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Oznacza to, że w ofercie nie mogą być zaoferowane materiały o niższym standardzie i gorszych parametrach technicznych niż wymagane. Wykonawca proponujący inne materiały zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu i stosowania w budownictwie. W takim przypadku zadaniem Wykonawcy jest wskazanie i udowodnienie wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości poprzez podanie w kosztorysie ofertowym nazw handlowych i producentów oferowanych materiałów. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych zaoferowanych materiałów, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. Jeżeli Wykonawca nie poda w kosztorysie ofertowym nazw handlowych materiałów, to Zamawiający podczas oceny będzie przyjmował, że oferuje on wykonanie niniejszego zamówienia przy użyciu materiałów podanych w przedmiarach robót i STWiORB.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324089,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324089,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krymar Marta Mikucewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372278409

7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 25

7.3.4) Miejscowość: Janów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-505

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324089,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.