eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Przebudowa obiektu mostowego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w miejscowości Sompolno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa obiektu mostowego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w miejscowości Sompolno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa obiektu mostowego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w miejscowości Sompolno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cb637eb-17ce-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034457/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa obiektu mostowego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w miejscowości Sompolno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298508/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-NZ-3302-15/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obiektu mostowego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w miejscowości Sompolno.
2. Przedmiotem zamówienia obejmuje rozbiórkę wyposażenia oraz ustroju nośnego mostu, naprawę i poszerzenie podpór oraz wykonanie nowego, szerszego przęsła, na którym poza jezdnią znajdzie się chodnik i ścieżka pieszo-rowerowa.
Zaplanowano budowę mostu jednoprzęsłowego o konstrukcji żelbetowej, płytowej, monolitycznej, ułożonej na żelbetowych, monolitycznych podporach. Podpory zostaną naprawione i wzmocnione, a ich górne fragmenty odbudowane. Nie zakłada się ingerencji w fundamenty i posadowienie podpór.
Na moście i dojazdach zostanie ułożona nawierzchnia bitumiczna. Chodnik na moście (żelbetowe kapy chodnikowe) zostaną pokryte izolacjo-nawierzchnią żywiczną. Chodniki poza mostem zostaną wykonane z betonowej kostki brukowej.
Niweleta mostu została ukształtowana w spadku podłużnym 0,5%. Przęsło mostu zaprojektowano na klasę A obciążenia wg PN-85/S-10030, natomiast nośność mostu (jako układu podpór i przęsła) odpowiada klasie obciążenia C wg PN-85/S-10030
1) Ustrój nośny
Ustrój nośny zostanie wykonany w technologii żelbetowej, płytowej, monolitycznej z betonu C35/45 o grubości 25 cm w środku rozpiętości przęsła. W okolicach podpór grubość płyty zwiększa się do 40 cm, a bezpośrednio nad podporami przęsło zakończone jest poprzecznicami podporowymi o szerokości 45 cm i wysokości 90 cm. Na górnej powierzchni płyty wykształcone zostaną spadki podłużne i poprzeczne odpowiadające spadkom docelowej zabudowy.
2) Podpory i fundamenty
Zaprojektowano częściową rozbiórkę istniejących podpór i skrzydeł. Na istniejących korpusach i skrzydłach, wzmocnionych warstwą betonu natryskowego zbrojonego, wykonany zostanie nowy oczep żelbetowy ze wspornikiem pod płytę przejściową oraz podwyższenia skrzydeł. Oczep i skrzydła zespolone zostaną ze starą podporą. Pęknięcia zostaną zainiektowane (iniekcja sklejająca – siłowa). Nowo projektowane elementy podpór będą wykonane z betonu C30/37 zbrojonego stalą A-IIIN. Warstwy betonu natryskowego SPCC klasy C25/30 zawierać będą migrujące inhibitory korozji.
3) Łożyska i urządzenia dylatacyjne
Oparcie ustroju nośnego na podporach zostanie wykształcone w formie przegubu żelbetowego z przekładką z papy termozgrzewalnej.
Zaprojektowano uciąglenie nawierzchni na końcach ustroju nośnego. W nawierzchni należy zatopić 2 siatki (po jednej w każdej warstwie nawierzchni). Na końcu płyty ustroju nośnego w warstwie ścieralnej nawierzchni należy wykonać nacięcie o gr. 10 mm i gł. 15 mm, które następnie należy wypełnić elastyczną masą zalewową.
4) Nawierzchnia jezdni
Nawierzchnię jezdni na moście zaprojektowano jako dwuwarstwową: warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA gr. 4,0 cm i warstwa ochronna izolacji z asfaltu lanego gr. 4,5 cm. Pomiędzy krawężnikiem, a warstwą ścieralną (na całej długości kap chodnikowych) należy zastosować bitumiczną taśmę uszczelniającą typu laterbit.
Na dojazdach na odcinku projektowanej przebudowy należy wykonać nową nawierzchnię: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4,0 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5,0 cm i podbudowie z betonu asfaltowego o gr. 7,0 cm i kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie (KŁSM) o gr. 20 cm. Końce projektowanych odcinków przebudowy nawierzchni na dojazdach należy dowiązać wysokościowo do istniejącego przekroju poprzecznego drogi stosując frezowanie profilujące i warstwę ścieralną z SMA gr. 4,0 cm.
5) Chodniki i kapy chodnikowe
Na moście zostaną wykonane kapy chodnikowe ograniczone krawężnikiem kamiennym i prefabrykowanymi deskami gzymsowymi. Kapy należy wykonać z betonu C30/37 z dodatkiem włókien polipropylenowych zbrojonego stalą A-IIIN. Kapy przymocowane zostaną do konstrukcji obiektu za pomocą kotew w rozstawie 0,50 m, osadzonych w projektowanej płycie ustroju nośnego.
Kapy chodnikowe pokryte zostaną izolacjo-nawierzchnią na bazie elastycznych żywic epoksydowo–poliuretanowych grubości co najmniej 6 mm. Izolacjo-nawierzchnia będzie doprowadzona do krawężnika, wzdłuż którego należy wykonać nacięcie grubości 10 mm i głębokości 20 mm i wypełnić elastyczną żywicą epoksydową bez frakcji piaskowej.
Chodniki na dojazdach do obiektu należy umocnić nawierzchnią z kostki betonowej grubości min. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i warstwie kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm. Kostkę należy ułożyć w obrzeżu betonowym 8x30x100 cm.
6) Izolacja pomostu
Izolację płyty ustroju nośnego zaprojektowano z papy zgrzewalnej, modyfikowanej SBS, grubości min. 5 mm, na podłożu gruntowanym primerem żywicznym na mokry lub wilgotny beton, albo primerem bitumicznym. Pod kapami chodnikowymi przewidziano dodatkową warstwę ochronną z papy zgrzewalnej również o grubości 5 mm. Układanie izolacji należy rozpocząć od płyty pod kapami chodnikowymi, a następnie po ułożeniu krawężników i zabetonowaniu kap, wykonać izolację w części jezdnej.
7) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Wzdłuż krawędzi obiektu po obu jego stronach zaprojektowano balustrady stalowe o wysokości min. 1,20 m, przymocowane za pomocą kotew osadzonych w kapach chodnikowych i fundamentach (na dojazdach do mostu).
8) Powierzchniowe zabezpieczenie betonu
Części odziemne podpor należy zabezpieczyć powłokową izolacją epoksydowo-bitumiczną układaną w trzech warstwach. Izolację należy wyprowadzić min. 10 cm ponad powierzchnię projektowanego terenu.
Powierzchnie betonowe zewnętrzne zostaną zabezpieczone powłokami malarskim na bazie akrylanów, zgodna z przyjętą kolorystyką obiektu.
9) Skarpy i nasypy, koryto cieku
Projekt przewiduje uzupełnienie skarp i wykonanie umocnienia powierzchni skarp warstwą kamienia łamanego 100/200 o gr. 15 cm, układanego na warstwie betonu C12/15 o gr. 20 cm w oporniku betonowym 8x30x100 cm.
Dno cieku umocnione zostanie narzutem kamiennym. Na przedłużeniu podpór przed i za obiektem krawędź skarpy koryta cieku należy umocnić palisadą z kołków drewnianych o średnicy 100 mm, wbitych na głębokość 1,20 m.
10) Sieć elektroenergetyczna
Zakłada się lokalną przebudowę kanalizacji kablowej podwieszonej do konstrukcji mostu i biegającej pod chodnikiem po stronie południowej. Kable zostaną ułożone w rurach osłonowych pod projektowanym chodnikiem, a na długości mostu zostaną zabetonowane w płycie chodnika.
11) Sieć teletechniczna
W ramach przebudowy drogi (wg oddzielnego opracowania), wzdłuż północnego chodnika zaprojektowano przebudowę (zabezpieczenie) sieci teletechnicznej i budowę kanału technologicznego.
W ramach przebudowy mostu zakłada się ułożenie w kapach chodnikowych na moście rur osłonowych umożliwiających przeprowadzenie kabli teletechnicznych i kanału technologicznego.
Podstawowe parametry techniczno-geometryczne mostu – po przebudowie
Długość obiektu (długość ustroju nośnego) - 3,00 m
Szerokość obiektu - 11,30 m
Szerokość jezdni (w świetle krawężników) - 6,00 m
Szerokość chodników (brutto) - 2,85 + 2,45 m
Szerokość użytkowa ścieżki pieszo-rowerowej i chodnika - 2,40 + 2,00 m
Światło poziome (w licach podpór) - 2,10 m
Kąt skosu 90º
Budulec podstawowy – ustrój nośny - żelbet
Budulec podstawowy – podpory - żelbet
Urządzenia dylatacyjne - uciąglenie nawierzchni
Nośność użytkowa przęsła - 50 t (500 kN), kl. A wg PN-85/S-10030
Nośność podpór - 30 t (300 kN), kl. B wg PN-85/S-10030
3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w:
1) Dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ;
2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ;
3) Projekcie tymczasowej organizacji ruchu, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ;
4) Przedmiarach robót, stanowiącej Załącznik nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna:
Art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W dniu 09.08.2022 r., Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie wszczął postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1 na realizację zadania „Przebudowa obiektu mostowego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w miejscowości Sompolno”.
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 24.08.2022 r. do godz. 10:00, nie wpłynęła żadna oferta.
Z uwagi na fakt, iż w ww. postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.