eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica Dolna › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160

1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182620910

1.5.8.) Numer faksu: 182620936

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ochotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugochotnicadolna,m,402578,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aece91a-1d5a-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024371/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica DolnaZimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306863/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.3.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 763200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
Zakres rzeczowy usług w ramach Części I obejmuje:
1) os. Posadowskie,
2) os. Jurkowski Potok,
3) os. Gronie,
4) os. Majdówka,
5) os. Czajki,
6) os. Błaszczaki,
7) os. Jamne, 5300 m
8) os. Jamne – Cyrhla
9) os. Jamne – Cyrhla – odnoga lewa
10) os. Pierdułowski Potok,
11) os. Skałka, 1200 m
W ramach w/w części planuje się 630 godzin zimowego utrzymania dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 114166,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r
4. Zakres rzeczowy usług w ramach Części II obejmuje:
1) os. Zawady (do Krzyża),
2) os. Zawady (Stara Droga),
3) os. Białówka (sięgacz prawy do nr 325 B, sięgacz lewy do nr 321 D),
4) os. Jaszcze,
5) os. Jaszcze – (Zagroniowski Potok),
6) os. Jaszcze – (Małe Jaszcze)
7) os. Mostkowe,
8) os. Studzionki,
9) Plac przy budynku WOK i Remizy OSP,
10) Plac przy wyjeździe z os. Jamne w dół,
11) Plac przy Skwerku
W ramach w/w części planuje się 630 godzin zimowego utrzymania dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 114166,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
5. Zakres rzeczowy usług w ramach Części III obejmuje:
1) os. Ustrzyk (sięgacz lewy Sikory),
2) os. Forendówki (do Wiaty kuligowej),
3) os. Holina,
4) os. Bartoszówka.
W ramach w/w części planuje się 480 godzin zimowego utrzymania dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 89166,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
6. Zakres rzeczowy usług w ramach Części IV obejmuje:
1) os. Brysiówka
2) os. Janczury,
3) os. Janczury - Osobie (do Buciory),
4) os. Osobie Górne (do Skalne),
5) os. Skalne – os. Twarogi,
6) os. Janczurowski Potok,
7) os. Sikorówka,
8) os. Rola,
9) os. Rola – Folwark,
10) os. Polisiówka,
11) os. Gardonie (do nr 78),
12) os. Kuce.
W ramach w/w części planuje się 430 godzin zimowego utrzymania dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 80833,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
7. Zakres rzeczowy usług w ramach Części V obejmuje:
1) os. Lubańskie,
2) os. Pitki,
3) os. Kołodzieje,
4) os. Zarębówka,
5) os. Soskówka – Zawory,
6) os. Bąki,
7) os. Leskówka,
8) os. Bibiarze,
9) os. Szymany,
10) os. Nogawki,
11) os. Dutkówka (do P. Mazurka),
12) os. Dłubacze,
13) os. Dłubacze - Droga do WOK i Remizy,
14) os. Dłubacze – Hologówka (ścieżka Rowerowa),
15) os. Hologówka (obok apteki),
16) Parking przy Szkole Podstawowej i Kościele
17) Parking przy Urzędzie Gminy i Targowisku
18) Parking przy WOK
19) Plac przy Remizie OSP.
W ramach w/w części planuje się 360 godzin zimowego utrzymania dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 69166,67 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
8. Zakres rzeczowy usług w ramach Części VI obejmuje:
1) os. Kudowe( do nr 217 A),
2) os. Kudowe – sięgacz lewy do nr 201
3) os. Kudowe - strona prawa,
4) os. Gorcowe (do nr 69),
5) os. Gorcowe - skręt przy nr 18 B
6) os. Rusnaki,
7) os. Kapłony
8) os. Skrodne,
9) os. Skrodne – Kotliny.
W ramach ww. części planuje się 630 godzin zimowego utrzymania dróg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 114166,67 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
9. Zakres rzeczowy usług w ramach Części VII obejmuje:
1) Młynne (od drogi powiatowej - Za Bystry Gronik nr 135),
2) Młynne – Brzeźnie,
3) Młynne – Golce,
4) Młynne Krzyśki (nr 47 B), Błachuty - Tomaśki – Gołdyny (poza potok),
5) Młynne - Szlagówka,
6) Młynne - Barnasie, Gronik Niżny, Folwark,
7) Młynne Piszczki (do nr 92 A),
8) Młynne – Jagieły do nr 103 E, i 103 B,
9) Młynne - Chrobaki,
10) Młynne - Kotelniki – Wierch Młynne
11) Parking przy Kaplicy.
W ramach ww. części planuje się 530 godzin zimowego utrzymania dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 97500 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
10. Zakres rzeczowy usług w ramach Części VIII obejmuje:
1) os. Kłodne,
2) os. Kłodne (miejsce zawracania autobusu szkolnego)
3) os. Obłaz Górny,
4) os. Lachówka,
5) os. Bliszcze
6) os. Płaśnie,
7) os. Księżaki,
8) os. Kotelnica,
W ramach ww. części planuje się 220 godzin zimowego utrzymania dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 45833,33 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
Zakres rzeczowy usług w ramach Części IX obejmuje:
1) os. Stachówka,
2) os. Gąszcze,
3) os. Ligasy,
4) os. Ziemianki,
5) os. Potok,
6) os. Padół,
7) os. Miazgi,
W ramach ww. części planuje się 150 godzin zimowego utrzymania dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 34166,67 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
12. Zakres rzeczowy usług w ramach Części X obejmuje:
1) os. Chlebki,
2) os. Michałki,
3) os. Michałki miejsce postojowe (przy DW 969),
4) os. Brodki,
5) os. Glinik,
6) os. Kozielce,
7) os. Zagonie,
8) os. Górki,
9) os. Gabrysie,
10) os. Obłaz Wyżny,
11) os. Makowica,
12) os. Połanki,
13) os. Hardopadły,
14) os. Piszczki,
15) os. Talafusy,
W ramach ww. części planuje się 180 godzin zimowego utrzymania dróg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 39166,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest nieusuwalna wada, polegająca na niezgodności formularzy ofertowych z postanowieniami SWZ. Załączone w postępowaniu formularze ofertowe nie zawierały wyszczególnionych miejsc do wyceny materiału uszorstniającego, którego zakup zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy ma być zapewniony przez Wykonawców. Z tego powodu złożone oferty są nieporównywalne. Uchybienie ma charakter nieusuwalny, tzn. nie może być skorygowanie przez Zamawiającego w toku postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest nieusuwalna wada, polegająca na niezgodności formularzy ofertowych z postanowieniami SWZ. Załączone w postępowaniu formularze ofertowe nie zawierały wyszczególnionych miejsc do wyceny materiału uszorstniającego, którego zakup zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy ma być zapewniony przez Wykonawców. Z tego powodu złożone oferty są nieporównywalne. Uchybienie ma charakter nieusuwalny, tzn. nie może być skorygowanie przez Zamawiającego w toku postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest nieusuwalna wada, polegająca na niezgodności formularzy ofertowych z postanowieniami SWZ. Załączone w postępowaniu formularze ofertowe nie zawierały wyszczególnionych miejsc do wyceny materiału uszorstniającego, którego zakup zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy ma być zapewniony przez Wykonawców. Z tego powodu złożone oferty są nieporównywalne. Uchybienie ma charakter nieusuwalny, tzn. nie może być skorygowanie przez Zamawiającego w toku postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest nieusuwalna wada, polegająca na niezgodności formularzy ofertowych z postanowieniami SWZ. Załączone w postępowaniu formularze ofertowe nie zawierały wyszczególnionych miejsc do wyceny materiału uszorstniającego, którego zakup zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy ma być zapewniony przez Wykonawców. Z tego powodu złożone oferty są nieporównywalne. Uchybienie ma charakter nieusuwalny, tzn. nie może być skorygowanie przez Zamawiającego w toku postępowania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest nieusuwalna wada, polegająca na niezgodności formularzy ofertowych z postanowieniami SWZ. Załączone w postępowaniu formularze ofertowe nie zawierały wyszczególnionych miejsc do wyceny materiału uszorstniającego, którego zakup zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy ma być zapewniony przez Wykonawców. Z tego powodu złożone oferty są nieporównywalne. Uchybienie ma charakter nieusuwalny, tzn. nie może być skorygowanie przez Zamawiającego w toku postępowania.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest nieusuwalna wada, polegająca na niezgodności formularzy ofertowych z postanowieniami SWZ. Załączone w postępowaniu formularze ofertowe nie zawierały wyszczególnionych miejsc do wyceny materiału uszorstniającego, którego zakup zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy ma być zapewniony przez Wykonawców. Z tego powodu złożone oferty są nieporównywalne. Uchybienie ma charakter nieusuwalny, tzn. nie może być skorygowanie przez Zamawiającego w toku postępowania.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest nieusuwalna wada, polegająca na niezgodności formularzy ofertowych z postanowieniami SWZ. Załączone w postępowaniu formularze ofertowe nie zawierały wyszczególnionych miejsc do wyceny materiału uszorstniającego, którego zakup zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy ma być zapewniony przez Wykonawców. Z tego powodu złożone oferty są nieporównywalne. Uchybienie ma charakter nieusuwalny, tzn. nie może być skorygowanie przez Zamawiającego w toku postępowania.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest nieusuwalna wada, polegająca na niezgodności formularzy ofertowych z postanowieniami SWZ. Załączone w postępowaniu formularze ofertowe nie zawierały wyszczególnionych miejsc do wyceny materiału uszorstniającego, którego zakup zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy ma być zapewniony przez Wykonawców. Z tego powodu złożone oferty są nieporównywalne. Uchybienie ma charakter nieusuwalny, tzn. nie może być skorygowanie przez Zamawiającego w toku postępowania.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest nieusuwalna wada, polegająca na niezgodności formularzy ofertowych z postanowieniami SWZ. Załączone w postępowaniu formularze ofertowe nie zawierały wyszczególnionych miejsc do wyceny materiału uszorstniającego, którego zakup zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy ma być zapewniony przez Wykonawców. Z tego powodu złożone oferty są nieporównywalne. Uchybienie ma charakter nieusuwalny, tzn. nie może być skorygowanie przez Zamawiającego w toku postępowania.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest nieusuwalna wada, polegająca na niezgodności formularzy ofertowych z postanowieniami SWZ. Załączone w postępowaniu formularze ofertowe nie zawierały wyszczególnionych miejsc do wyceny materiału uszorstniającego, którego zakup zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy ma być zapewniony przez Wykonawców. Z tego powodu złożone oferty są nieporównywalne. Uchybienie ma charakter nieusuwalny, tzn. nie może być skorygowanie przez Zamawiającego w toku postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.